Petetyksi tulleena oon pohtinut: Eikös biisi kerro ”kodinrikkojasta”, kun ”mä” kehottaa miestä pohtimaan mitä on tarjolla hänen suhteen ulkopuolella ja hänelle on selkeästi ok, jos pari eroaa hänen vuoksi. Musiikillisesti ja laulun osalta tää on kiva biisi, mutta väkisin pohtii biisin arvoja.
2025-10-26 21:09:31
62
Ilona :
Ihana sä❤😘
2025-10-26 13:13:54
0
marinadi :
biisi 🤪🤪🐝
2025-10-26 18:14:14
0
𝓁𝒾𝓃𝒹ℯ𝓂𝒶𝓂𝓁𝒾𝓃𝒹ℯ𝓂𝒶 :
Oot niin upee😍❤
2025-10-27 12:20:42
0
auroran.julkine :
Selvästi tyttö on saanu isänsä äänen👏💅🏻💅🏻💅🏻💅🏻
2025-10-29 13:48:53
0
minttufangirlnro1 :
👑
2025-10-26 15:48:05
0
Kirsi :
😭
2025-11-30 20:18:12
0
Veera Rajalakso :
🥰
2025-10-28 10:08:58
0
Miisa :
😁
2025-12-19 18:47:19
0
Marika :
♥
2025-10-26 13:15:53
0
oonpopstar :
💖💖💖
2025-10-26 13:00:52
0
Isabella Tiinus :
nami
2025-10-28 11:35:43
0
Maria Roosa :
Suomen oma Britney Spears 🤌🏽😍
2025-10-26 13:41:23
9
𝓉𝓎𝓉𝓉𝒾𝓈 :
oot niin iconic😭💕
2025-10-26 13:44:34
1
IIDA🤍 :
boss🙏🙏
2025-10-31 11:11:06
0
JAMIE :
slay
2025-10-26 13:14:07
0
minde🩷 :
Ihana oot 😘
2025-10-26 13:02:49
0
To see more videos from user @mintttusuo, please go to the Tikwm
homepage.