كنت مفكر بيقول قلبك حنين يا نبيل و ان نبيل ده الطفل الي كان في النشوده
2025-10-29 09:46:58
470
marioma🪐 :
بتعيط واحنا كبار برده🫠
2025-10-27 19:15:44
461
🎀RN: Lilly💗🩺 :
طب انت عيطتني دلوقتي
2025-10-28 19:34:22
283
Shade of me🐊🖤 :
حاسه انها بصوتك عيطتني اكتر 👀
2026-06-07 21:31:45
9
Esraa Hossam 🦋🤎 :
بتعيطني اكتر دلوقتي بعد ماابني مات
2025-10-29 04:09:00
236
Hadeer :
انت عرفت منين اني كنت بعيط في الحتة دي؟
2025-10-29 22:52:40
67
نُوريِ🦋💗 :
بتعيطني لحد دلوقتي و حرفياا بتوصف حجات كتير صح بذات الكوبيله بتاع عصفوري مات و كان وليد صلو عشانو ركعتين و في كل عين دمعه شهيد لان اخوياا الله يرحمو مات شهيد برضو
2025-10-28 21:01:22
84
_zoza63 :
قال للنبي انا مش سعيد💔💔
2025-10-29 22:16:42
134
Shahy.🎀♥️ :
بيسمعنا صوته الحلو بالطريقه
2025-10-28 17:48:42
128
AhmedHamdi :
ياملح دارنا كتر صغارنا سيدنا محمد فى الحلم زارنا ❤، فاكر دى ؟!
2025-10-28 20:44:38
51
AmiRa Ahmed402 :
لغاية دلوقتي بعيط عليها لما ولادي الاتنين ماتوا عصفوري مات فعلا
2025-10-29 17:18:22
22
Hesham El Mantawy :
المفروض إن دي كدة دندنة اصلا صح !!
ما شاء الله جميل جدا بجد
2025-10-29 21:48:18
30
Ayah :
كنت بعيط عياط مش طبيعي
واحس ان بابا هيحصله حاجه او حد من عيلتي معرفش ليه كان بيجلي الاحساس دا
2025-10-28 18:25:49
53
ياسـ🌸ـين :
بحس وائل جسار خالي لسبب ما
2025-10-29 04:32:07
40
Samar Abdelwhab :
فكرتني بايام زمان وماما عايشه 🥹
2025-10-28 04:01:31
43
حَـبيبـة⭑. :
كنت بحس إن انا الطفل اللي عصفورة مات وبقعد اعيط (لحد دلوقتي)
2025-10-28 11:36:09
31
El Zokesh😎 :
اكتشفت انها بتعيط واحنا كبار برضو 😐
2025-10-28 20:04:27
13
Nurse yasmino ❤️💉🩺 :
عصفوري مات وكان وليد💔
الحتة دي كانت بتفلقني عياط😭💔
ولما سمعتها دلوقتي حسيت اني عايزة اعيط والله
2025-10-27 22:17:34
13
𝙵𝖆𝔱𝚒𝑚𝖺 🖤🥷 :
أيوة بجد انا كنت بعيط
علي الحب ليه تستغربوا ومن الحقيقة تهربوا
2025-10-28 08:55:03
10
SALMA :
ايه الصوت الحلو دا ماشاء الله ♥
2025-10-28 01:06:02
12
ْ :
تعرف انا كنت بحب الاغنيه دي اوي وكنت حكاها منبه كل يوم اصحي عليها والأغنية الوحيده اللي بصحي عليها وانا نسيييت اسمها ودورت عليها كتير وأما انت قولتها فرحت أن لقيتها
2025-10-30 12:21:36
7
R`Á V` É Ñ ♡ :
هي بتعيطني بصوته لحد دلوقتي بجد
2025-10-28 19:28:34
7
Salma Mahmoud Abou Z :
لالبوم ده كان كله بيعيط وكان في اغنيه اسمها في اخر ساعه في الدنيا دي بنهار عليها عياط
والناس كانت بتعقد تحط أغانيه رنات موبايل ساعتها
حاسه ان طفوله جيلنا واحده والله
2025-10-28 19:10:58
10
To see more videos from user @m7.abdulghanii, please go to the Tikwm
homepage.