@anessnatasha: @Skintific.my murah

Anness
Anness
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 28 October 2025 14:51:03 GMT
1104915
4640
182
682

Music

Download

Comments

zykh4_5
Zykha :
pakai waktu bila ye sis?lepas guna tu kena pakai apa?
2025-11-02 16:56:02
5
amyzsa_007
Amyzsa_007 :
Mmg best pkai exfoliating pads ni.. Rasa bersih je muka lpas pkai.. Boleh guna dkt seluruh bdn juga.. Tanggal daki2 yg dkt tpt2 tersorok😅mmg best sgt
2025-11-01 01:18:41
9
cahayakehidupan81
CINTA'H'ayati :
basuh muka pkai tone pad ..pas tu basuh ke
2026-02-01 10:38:37
0
luqman.yusof
Luqman yusof :
Nangis tgok gelang kak😂
2025-11-01 11:43:59
8
nafishah06
fisyaazhar78 :
utk yg ada jeragat sesuai tk
2026-02-27 01:17:50
0
nrasmadiana
A S M A 🕊️ :
Dah pakai sheet mask . Lepastu boleh ke pakai tonerpad nie
2026-02-10 08:28:12
0
bibik_omieoken
🇲🇾🧸TEDDY@Tedd88🧸🇵🇸 :
xbole ke pkai hari2?
2025-10-31 17:57:46
2
dalilahjalil
dyLa jaLiL🍒 :
akak .. bdk skolah rendah bly pakai x ? nak tahu🥺
2025-11-06 03:01:03
1
syamimighaz
Nurulghaz :
Macam mane cara pakai..?
2025-12-09 03:42:54
0
wanieizan
syazz :
1bekas ada brp keping toner pads
2025-12-29 09:50:49
0
yenadeeb_11
APYTMA :
arini lagi murah kat watson.. RM24 je.. pergi grab cepat
2026-02-10 12:01:00
0
user600471128162
Srikandi Mujahidin.. :
Alhamdulillah..td sy dapat harga RM29.50..Syukur..mmg sentiasa tunggu harga murah..🤭🤭
2025-12-09 01:47:31
0
yah5165
imang :
better toner pad or sheetmask?
2025-11-01 09:05:18
1
zulaikha20006
ikakecik :
Kalau parut jerawat blh pakai??
2025-11-02 09:03:36
0
semicolonbutterfly94
comma butterfly :
dpt hrga rm27🥰
2025-11-11 18:29:59
0
rai1314
Adan😎 :
klu pas pakai kena basuh muka or biarkan
2026-01-05 06:15:38
0
maszaituldarma
Nur Maszaitul :
Ade brp keping pad ye
2025-10-30 11:13:36
0
abcdef.getlost
علياء :
kat watson berapa ni kakk harga asal dia
2025-11-09 13:14:38
0
ct_imaaa
imaaa :
Pakai ni auto muko jd cantikk
2025-11-07 13:53:30
1
bulatgemuk
Bulat girl🦋 :
klu pakai ni,bleh ke kita pakai skincare lain ye sis,lps pakai ni Kene bilas balik ke dgn air..
2025-11-06 16:15:05
1
yuyu9695
YuYu :
lps cuci muke,blh trus pkai pad ni ke?? then xblh pkai ape² krim len ke?
2025-11-05 21:37:54
1
mama70.com
MamaHas :
ralit duk tgk gelang mas tu, padu
2025-11-11 11:58:29
0
ti3zatt
Tiiey Izzaty :
mengandung boleh pakai x?
2025-11-04 12:34:28
2
ladychino2
ladychino :
Naik dah harga
2025-11-08 08:20:55
1
semicolonbutterfly94
comma butterfly :
pakai 2 hari sekali boleh kah
2025-11-11 18:31:37
0
To see more videos from user @anessnatasha, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About