@ulfha__shoop: Membalas @liza

🌸 ULFATUS_SYARIFAH 🌸
🌸 ULFATUS_SYARIFAH 🌸
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 31 October 2025 01:21:34 GMT
3855335
21541
992
3052

Music

Download

Comments

noraidila
NorAidila :
kalau pakai ni perlu ke pakai sunscreen??
2026-02-13 02:11:22
6
kholifah_ch
🅾️LIVI🅰️ :
Kak aku pakai imd lpas tu boleh tak pakai itu poundesen
2026-06-22 04:50:33
1
ummipieces
Ummi :
yg natural utk.kulit mcmne ye..
2026-01-18 03:06:53
5
melyza.selalu.set
🇲🇾 KLCC Malaysia 🇲🇾 :
sy sudah Orde kak satu 🥰
2026-06-30 08:24:05
1
rabitahradzi
RedRuby :
Akak nak tanya...boleh terus dipakai setelah mencuci muka...atau selepas memakai pelembab muka?
2025-11-06 13:29:05
5
kaknikk.kitchenn
KAK NIKK 🥰🌹 :
wow... cantiknya awak terbaik 🥰👍👍
2026-05-31 08:39:23
0
poleg981
fadiyafadali :
bahkan satu bole dpkaki berbulan2
2026-05-23 04:10:01
0
zatonzai
zatonzai :
dah beli mmg best pkai..
2026-05-25 23:18:13
0
jumaliyah69
Jumaliyah :
ya mimang terbaik
2026-06-05 00:22:13
0
khaty453
khalisah030 :
sy pun guna yg ni, memang terbaik
2026-07-14 11:49:52
1
rosniza.mohamed
Rosniza Mohamed :
saya beli dah 6 kali.ok
2026-06-21 14:03:04
0
effa.soap.rm17
SABUN BAJU EFFA :
krim betul2 menjadi
2026-06-11 13:36:38
0
annalialee
A£!@ :
boleh pakai sama loose powder....
2026-06-30 08:39:09
0
milaabbas05
MILASHOP1132 :
kulit natural ambik code brapa sis
2026-07-16 00:58:10
0
azah.jahh
A Z A H :
01 dgn 03 mna lg terang?
2026-07-24 07:05:39
0
ibuk_sayau
Jennifer J :
sya sikit s aja sya pkai mkai gloing. 👍😍
2026-07-15 13:26:53
0
ondet2026
Ondet 2026 :
Saya dah lama pakai, mmg glowing satu hari. 🤩🤩
2026-07-16 10:17:56
0
aida03939
aida :
sudah pakai selama 3 tahun.mmg best dan suka
2026-06-18 03:46:24
0
nizaomar86
NiZa OmaR ^_^ :
Saya dah beli kali ke 2. Mmg best. Tak naik jerawat sbb muka saya sensitif
2026-07-02 14:25:50
0
wifesyghubby
꧁⋆°♡𝓦𝓘𝓕𝓔&𝓗𝓤𝓑𝓑𝓨♡°⋆꧂ :
dia ada spf tak
2026-07-07 04:47:34
1
cahayaizan.official
CahayaIzan_Official :
Pengakuan jujur dari Mama Cahaya FD Yessica's memang terbaik👍🏻 Memang dh setahun lebih consistan dgn FD Yessica's 😍 Muka Glowing 24 jam still cantik jatuh cinta banget..muahh💋
2026-07-01 05:51:15
0
irma.na.na.irma
Irma na na Irma :
campur pakai sunscreen boleh sayang 🙏
2026-06-28 23:38:29
0
hafiyahawani1217
4zian_4hmad :
Betul, sy dh pkai. mmg elok. pkai ms muka basah pn elok
2026-07-10 14:46:02
0
sitifatimahhasan61
MamaCity :
Untuk kulit agak cerah boleh kah no 2 ivory,
2026-07-15 10:59:03
1
sarinakassimsarin
ina :
ia terbaik
2026-01-25 08:57:05
0
To see more videos from user @ulfha__shoop, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About