@uitmgamedesign: korang yang nak masuk UiTM tapi tak tahu nak masuk course apa? meh lepak sini dulu #UiTMPuncakAlam #UiTMGameDesign #artanddesign #imagineer #fyp

Creative Game Design
Creative Game Design
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 31 October 2025 08:28:55 GMT
46797
2154
97
386

Music

Download

Comments

nurynnqiss
Puttry ᥫ᭡ . :
jgn la mcm ni tgh dilema nk amik graphics design ke game design nii 😔
2025-11-02 13:57:37
66
raizo.xy
xyzraizo :
Nak jadi principal and independent Game Design Developer need high performance machine. Ex UiTM M.A Visual Comm. Malaysia Market tenat.
2025-11-18 18:06:24
4
chieffusionz
ChiefFusionz :
apa minimum requirements dia eh? SPM ke?
2025-11-29 08:25:42
9
zkciva
nadia :
course lain boleh main racing rig jugak ke?
2025-10-31 10:15:06
6
duriancheesecrispy
mooooo000_88888 :
Bestnya course ni😫
2025-11-03 08:04:48
1
nizawr268
NizarSalleh :
Saya dulu suka melukih sejak tadika lagi. Pastu masuk la uitm Perak amik diploma grafik & degree fine art kat shah alam. Memang melukih la & buat design sampai "muntah" la jawapnya. 😂 Yang ambik game design ni konpom la akan mengadap game sampai bebinau mata 😵‍💫
2025-11-02 14:03:54
9
aikafoxxo
A1-ka :
Ada interview keee
2026-01-22 06:05:46
0
noraxoni
Hyd0larc :
Dah tua tp nak join gak boleh
2025-11-03 11:24:04
4
helmijewr
Z.amy✨🍄‍🟫 :
Bang, sy paras2 spm je.. tapi bab main game pro macam mana boleh masuk tak?
2025-11-05 15:02:29
1
morbid_trx
aina's bf (aiman) :
bang, saya tak minta banyak. router tu model apa bang
2025-11-02 15:21:25
0
nonameeeeeeeeeee28
Noname :
oi ghaffar, lama tak jumpe, da power skang ek 🤣
2025-12-04 02:39:48
2
roonairus
SinarCahaya80 :
anak akak minat.....boleh tahu nama diploma ni apa?senang nak pilih...takut tersilap pilih
2026-05-26 12:06:25
0
mumof3yana
Yan@didie79 :
bila buka kemasukan
2025-11-11 10:08:53
0
ezrajoeofficial
Ezraa :
saya berminat bang nak tau kelayakan apa ya
2025-12-25 02:12:00
1
addy290805
Addy :
ooh yg ni kee
2026-02-13 13:38:16
3
anatano_namaewa
Stratosphere :
tapi time assignment nanti nak design and render kena guna laptop sendiri 😭
2025-11-27 14:04:26
2
rem13
cangkung :
Tak takut takde keje ke bang nanti, AI naik snagat dah skang
2025-12-03 15:48:12
2
purapillon
Ppurrlli :
umur dah nak masuk 28 kalau buat double degree game design jadi tak? 🙏
2025-11-06 23:02:14
2
xolexner
lexner :
nak masuk lepas spm🥹
2025-12-06 06:43:49
1
mkamilnasir
mkamilnasir :
Ingat john lemon tadi
2025-11-01 14:22:02
4
makhijau88
hijau :
jelesnya.. archi nak dapat pc molek nak belajar revit pun susah. :v
2025-11-02 16:40:59
3
and_rose99
Sugar Tune :
lawa baju Fatin, share order kat mana pleaseeeee 🥺🥺🥺
2025-12-08 08:52:31
1
mil0aih74
𝐌𝐢𝐥𝐨🎱 :
Sya bukak" blender blank terus kepala xtaw nk wat gane😆🤭
2025-12-06 11:26:45
1
pixesy_01
Mikahizan :
beria aq tunggu nk tgk graphic card tpi kesudahan em x pe lh hahahaha
2025-11-25 07:58:11
1
kritzazusagawa
Kritz. :
Love your content pls dont die!
2025-10-31 13:30:10
3
To see more videos from user @uitmgamedesign, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About