@anil_vlr: Prime dönemim geri dönüyor 😁 #bikomarka #Valorant #editt #kesfett #fyp

Anıl 戦い
Anıl 戦い
Open In TikTok:
Region: TR
Friday 31 October 2025 18:40:15 GMT
86318
3786
51
499

Music

Download

Comments

ahtapotssakin
AHTAPOTSS🐙×SAMET× :
Yaşanıyor... 800 Dpi 0.28 İle Tanıştım👌
2025-11-02 10:47:41
6
bilinmeyebiri004
BilinmeyenBiri:/;) :
valla baya karşıma cikiyo yavaş yavaş geliyo ama daha fazla çok çok iyi olur prime dönemim ve muw olur ins
2026-01-07 13:59:37
2
emir_yagz
EMİR_YaGıZ :
tam dönüyodum 326 saat banı görün
2025-11-30 10:56:36
3
ihsnefo.2121
ihsnefo.21 :
Bu aralar vandal la sherifim coşmuş niye bende bilmiyorum
2025-11-24 04:58:14
1
kaganrezz
BK :
monitör ayarını nasi yaptin ya
2025-11-01 10:07:48
1
2_otistik_kuzen38
OTİSTİKLER😝 :
abi elo ne
2025-11-03 12:45:01
2
wolverine_baba_fingo
zxter4 :
çözünürlük ???
2025-11-11 08:43:18
1
hellysusufemirrr42_
Yusuf :
abi bilgisayarın modeli ne
2025-11-01 07:36:07
1
sinanbkk
sinanbkk :
su oyun dili ne bulamadım aq
2025-12-22 11:28:28
1
keso.dayi54
mamixr54 :
bu 4.3 nasıl yapıyoruz
2025-12-09 12:16:01
1
ahmetdiyola
Ahmet :
dun galiba prime donem geri donuyor gibiydi bugun tekrar gircem
2025-11-01 17:03:16
1
umutalhaqq
Yenjiz :
lgs senesi🤪
2025-11-29 04:25:18
2
themanofauraeyc
themanofauraeyc :
sens dpi
2025-11-02 09:04:17
1
baranspedd1
Baranspedd1 :
Res?
2025-11-02 10:44:53
1
omer190553
Ömer🇹🇷 :
Başarıların daim olsun kral
2025-11-03 07:38:25
2
dkdjsksksks
Ö A :
gerçekten oluyo
2025-12-22 12:36:49
1
goldboyapo
Alper :
görüntü ayarları nedir reisim
2025-11-01 06:47:12
0
kaganrezz
BK :
eline sağlık knk
2025-11-01 10:07:35
1
ist.waltier
𝐖𝐚𝐥𝐭𝐢𝐞𝐫 🇬🇪 :
reis grafik ayari ne nvd da
2025-11-28 19:03:20
0
peakkkkkkkkkklll
peakkkkkkkkkklll :
Çözünürlük ne
2025-11-28 05:36:56
0
masachika_kuze.sun
TR GENCİ :
BEN HEP EN İYİSİYDİM 😝
2026-02-25 16:54:20
0
egeate16
Ege :
1080 e 1080 bende kötü duruyor silah izlediğim videolarda birazdaha yanda duruyor 1080 1080 yapanlarda bende düşük çözünürlük gibi duruyor silah tam görebiliyorum
2026-02-21 07:49:57
0
edirnecieri34
edirnecigeri34 :
mobilde benden katkat daha iyi sanırım biraz kötüyüm
2026-02-14 20:24:48
0
yigid46
yigit 🤪 :
cross ne kral
2026-03-05 19:48:52
0
durbabo.com
/ALAZ/ :
aim koyma Ctrl arkalama 1 den fazla sıkarak vurma dışında 1 kılın var
2025-11-14 21:08:29
0
To see more videos from user @anil_vlr, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About