تو اتوبوس نشسته بودم ی دختره اومد کنارم نشست به نظر گریه کرده بود منم نشستم باهاش حرف زدم و حالش رو خوب کردم(۵ایستگاه قبل باید پیاده میشدم ولی دلم نیومد برم)
2025-11-01 18:51:24
4378
. :
بنده در این دنیا به فکر همه هستم(حتی مورچه ی روی زمین) اِلا خود دلقکم🙏
2025-11-01 18:46:46
3394
𝒉𝒆𝒍𝒊💢 :
وااای ارهههههه😂😂
بعد تازه الکی گوشیمو باز میکنم که مثلاً مامانم پیام داده که بیا
2025-11-01 18:44:52
755
Ailin :
ولی بازم عذاب وجدان داری😭
2025-11-01 18:45:01
970
𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍🌟. :
در کنارش بهش لبخند میزنی تا عملیات با موفقیت انجام بشه*
2025-11-01 18:46:02
650
Soheil :
ای بابا دو دیقه زودتر رفته بودم وضعم این نبود 😑😂
2025-11-01 18:49:38
252
A E C H :
چقدر تو حق میگ...
2025-11-02 05:43:38
276
s★nshine :
خوشگلیت😭
2025-11-01 18:44:01
137
Mobina :
یبار داشتم گریه میگردم روی پله نشستم
یه خانومه دیدم اومد همینجوری شروع کرد قدم زدن تو کوچه بدون اینکه چیزی بگه
بعدش که بلند شدم یخورده رفتم جلوتر دیدم روی پله ی خونش نشسته بودم این برای اینکه من اذیت نشم چیزی نگفت 🥲🥹🫂
2025-11-01 19:19:36
81
-mohds :
وای آنا چرا تو زندگی من زندگی می کنی ...
2025-12-30 12:45:07
6
sol :
آنقدر انا حق میگه نصف ریپوست هامه
2025-11-01 19:48:07
29
بل بدون قصر (ریحون) :
آبجی به خدا دوست دارم ولی باید برم
2025-11-01 19:10:31
9
۱۱۷۸۰🖤 :
مخصوصا اگه پیرمرد یا پیرزن باشه🙂
2025-11-01 21:50:54
6
Nazi :
«چقدر ساده و مهربونی مگه»
من:
2025-11-01 19:52:21
7
★ :
اخرشم میبینم واقعا خلم طرف به هیچ جاش نبود🗿
2025-11-01 20:37:45
9
Asal :
بعدشم بخاطر داشتن شخصیت و شعور خوب احساس خوبی بهم دست میده💁🏻♀
2025-11-01 19:34:23
6
ɴɪɴɪ😝✨ :
حقق😂
2025-11-01 18:45:41
7
Yasamin|یاسمین :
من راه میرفتم تو دهاتمون زمین و نگاه میکردم مورچه هارو له نکنم. به فکر همه هستم جز خودم. عالیه
2025-11-01 20:44:26
5
Mehi11780 :
تو مدرسه حال یک دختره خوب نبود
نشستم باهاش حرف زدم با جا اینکه ساعت 12 برم ساعت 1:30 رفتم رسیدم خونه مامانم پارم کرد ولی موضوع رو توضیح دادم راضی شد 🤏🏻🤍
2025-11-03 18:57:01
6
𝘏𝘢𝘬𝘶 :
یه بار یه بچه و مامانش دوتا ایستگاه قبلتر از ایستگاه من سوار شدن و مامانه داشت با تلفن حرف میزد و جلوی بچه دعواهاشون رو تعریف میکرد و به باباش فحش میداد و این بچه کنار من نشست و با استرس به حرفاشون گوش میداد موندم و با کوچولو بازی کردیم و هرچی خوراکی داشتمو خوردیم دوساعت دیرتر رسیدم خونه ولی ارزششو داشت هرچند بچه چند ایستگاه بعد پیاده شد و بقیه مسیر تنها گذروندم😂
2025-11-02 04:54:54
17
mahdis :
وای جدیدا فوبیا گرفتم میرم تو یک مغازه چیزی نمیخرم عذاب وجدان میگیرم
تازه اصلا هم راحت نمی تونم خرید کنم 😭