Καλησπέρα, να πάμε να πεθάνουμε δηλαδή με γρήγορες συνοπτικές διαδικασίες
2025-11-04 21:49:39
2001
It’s Me , Natali :
Η ώρα είναι 1:44 & μόλις σηκώθηκα να αδειάσω όλο το ψυγείο ✨
2025-11-04 23:44:37
620
EchoChamber :
Ο βιολόγος με μεταπτυχιακό στην τοξικολογία τι σχέση έχει με τη διατροφή
2025-11-05 18:22:32
105
Mary 🍔🌈🇬🇷🇪🇦 :
δηλαδή μας λες να μην πίνουμε zero που ΜΠΟΡΕΙ να οδηγήσει σε αύξηση βάρους και να πίνουμε τα κανονικά που ΘΑ οδηγήσουν με σιγουριά σε αύξηση βάρους. Αυτό με την ασπαρτάμη κα το ότι είναι επικίνδυνη έχει καταρριφθεί εδώ και δύο δεκαετίες
2025-11-05 07:04:22
110
Lila Karra :
εγώ που κάθε μερα (εδώ και 5 χρόνια) παίρνω έτοιμη σαλάτα και coca cola zero ☠️🗡️🥲
2025-11-05 00:36:30
169
erato.christofidou :
καλησπέρα ! ο καθρέφτης πίσω είναι πολύ aesthetic! από που είναι;
2025-11-04 21:17:13
97
apo :
Τρώω κάθε μέρα αυτές τις σαλάτες ,ωραία
2025-11-04 21:57:29
118
Mary :
Ευτυχώς δε τρώω σαλάτες δλδ✨ επίσης πως σκατα πλένεται το μπρόκολο; Αφού το νερό δε κάθεται πάνω του καθόλου 😂
2025-11-05 01:00:37
18
EFI THODI :
Ο παγκόσμιος οργανισμός υγείας έχει κάνει έρευνες και ένας άνθρωπος για να πάθει βλάβη από ασπαρτάμη πρέπει να καταναλώσει πάνω 9-14 κουτάκια αναψυκτικού zero
2025-11-05 08:35:00
52
Ntinos_s_ :
Οι έτοιμες σαλάτες είναι πολύ πρακτικές και τις προτιμώ αλλά πάντα ακόμη και αυτές που λένε ότι είναι 3 φορές πλυμένες, τις βάζω σε νερό με ξύδι, τις ξεπλένω και μετά την καταναλώνω
2025-11-05 08:04:24
39
spatharybella :
Καλησπέρα ποια πρωτεΐνη προτείνεις;
2025-11-04 20:37:07
13
perfumepoly :
άποψη για εμφιαλωμένο νερά;
2025-11-04 22:15:54
75
Michaela :
ΟΧΙ ΤΗ ZEROOOO (κατά βάθος το ήξερα απλά εθελοτυφλούσα κ ακόμα το κάνω)
2025-12-02 16:57:47
50
Αναστασία Μιχαηλίδου :
Καλησπέρα.
λατρεύω τη ρόκα.
τη βρίσκω μόνο σε σακουλάκι.
υπάρχει χύμα σε λαχαναγορά?
2025-11-04 21:48:41
9
Kostantina Kostantinou :
πέθανα και δεν το ξερω
2025-11-05 11:33:44
17
TZ.G :
τώραα πες μου ειλικρινά μιας που είσαι και βιολόγος δεν είναι κρίμα το ταχίνι που είναι τόσο καλό και θρεπτικό για την υγεία να διαβάζω πίσω τι πίσω την ετικέτα και να μου λέει αυτό με το κακάο το ταχίνι ότι έχει ζάχαρη και φοινικέλαιο
2025-11-04 21:02:16
7
vasilikitsertseli :
Βρείτε περισσότερες τέτοιες πληροφορίες στο βιβλίο μου Wellness Recipe 💕
2025-11-04 21:12:52
5
Ζαφειρης Δελλιος :
Όσον αφορά την ασπαρταμη ψάξτε λίγο καλύτερα...
Είναι τόσο μικρή η ποσότητα σε ενα κουτάκι που για να επηρεάσει τον οργανισμό αρνητικά πρέπει κάποιος να πίνει 32 κουτάκια κάθε μέρα για 10 χρόνια.......
Στα υπόλοιπα που ανέφερες συμφωνώ και επαυξάνω.....
2025-11-05 00:48:43
5
alexkarai487 :
Τίποτα από αυτά δεν αγοράζω αλλά χειρότερο θεωρώ το φοινικέλαιο κ το αποφεύγω σαν τον διάολο.
2025-11-04 22:17:12
7
RoulaPir :
γιατί τα μαρούλια δεν μπορούν να ζεστάθουν στην μεταφορά???
2025-12-27 22:40:56
1
Ροσσανα :
Φοινικελαιο έχουν τα πάντα,ακομα κ το ψωμί του τοστ.
2026-01-03 06:17:30
1
konstantinos mixalas :
Από το να μην φάω καθόλου σαλάτα ας φάω αυτήν 😅
2026-01-10 18:52:03
1
vickysepe :
Όλα τα τρόφιμα κατά τη διάρκεια της μεταφοράς τους μπορεί να μην είναι σε σωστή θερμοκρασία, τι λογική είναι αυτή?
2025-11-08 19:27:28
1
Anastasia Bagala :
που θα δούμε τα προηγούμενα part 1,2,3 που τα χασαμε;;
2025-11-05 11:26:25
1
andriana_Tink💫💖 :
Ποιες μπαρες δεν εχουν φοινικέλαιο;
2025-11-04 22:36:33
0
To see more videos from user @vasiliki_tsertseli, please go to the Tikwm
homepage.