@izzatishareview: GrePower Automatic Toilet Bowl Cleaner. Letak satu ketul, siap — tandas nampak bersih & segar 🍑 #GrePower #CleaningMadeEasy #ToiletTips #TandasSegar #grepowerauthomatictoiletbowlcleaner

izzatishareview 🦢ᥫ᭡
izzatishareview 🦢ᥫ᭡
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 05 November 2025 12:29:40 GMT
9093
97
86
19

Music

Download

Comments

intanhshm
˚₊‧꒰ა 𝓲𝓷𝓽𝓪𝓷 ໒꒱ ‧₊˚ :
Tahan lama juga kalau sampai 320 flush
2026-05-21 05:19:52
0
umifarahida
UmiFarahida :
Kat rumah i pun gunaa , tp ini bau peach lahhh . I nak beli . Selalu guna biru yg biasa tu je .
2026-05-21 08:44:34
0
suesyaaa._
𝓼𝓾𝓮𝓼𝔂𝓪𝓪𝓪🕊️ :
barula tandas kekal wangi
2026-05-21 05:42:59
0
makiti__
makiti :
betul! kita pun suka wangi² gini barulah tak hancing bilik air 💗
2026-05-20 15:11:44
0
cie_daaa
cie_daaa :
wow pakai ni toilet bersih elok yaa
2026-05-21 17:29:35
0
frhzwani
𝒇𝒂𝒂 ୨ৎ :
Betul sangat ! dah jimat masa dah nak sental2 toilet jamban haha
2026-05-21 11:53:10
0
amiranuzulsatu
Mira_Nuzul :
Beli kombo jimat dooh. Barulah toilet sentiasa wangi 😍
2026-05-21 05:12:54
0
angahjeniang921
ANGAH JENIANG2 :
Menarikkkkkk la auto toilet bersih dan wangi😃
2026-05-21 03:04:15
0
mariny423
@mariny423 :
bau pon wangii ,jimat pulak tu
2026-05-21 05:15:47
0
injhhnzrdn
NjhhShop :
Suka lah bau peach wangi sangat!!
2025-11-05 12:36:01
0
lylazaynhabib
SyarifahLaylamarket :
Boleh pilih ke bau dia?
2025-11-06 05:36:41
0
raniaaurellia
Rania Aurellia 🦋 :
Boleh membersih jgak ke ? Jd xyah sental ke
2025-11-06 04:59:35
0
syaidamia
syaidamia :
Owh baru tahu jenis ni yang orang letak tu
2025-11-06 05:14:30
0
yus.iz
yus.iz :
Dah x payah pakai perfume tandas kan
2025-11-05 15:55:31
0
rara.wyaa
🎀 𝕣ꪖ𝕣ꪖ ᭙ꪗꪖꪖ :
sng nk cuci toilet bowl ni..bersih n wgi
2025-11-06 03:47:46
0
butteryna
rybena ʚଓ :
Selain bau peach ni ad pilihan bau lain tak?
2025-11-06 01:09:13
0
suesyaaa._
𝓼𝓾𝓮𝓼𝔂𝓪𝓪𝓪🕊️ :
kuat tau bau peach tu sis ?
2025-11-06 05:46:36
0
mariny423
@mariny423 :
sangatsangat mmbantu senang je letak dalam bekas air toilet kemudian flash bau pon wangi
2025-11-05 15:08:32
0
kakzamrich
kakzamrich :
wahh mesti wangi bau toilet kita kan
2026-05-22 14:03:06
0
nanaqlah
nanaq :
waw nanti nk try jugak lah
2026-05-21 15:23:21
0
justhello2u
justmesya :
Sekali dengan bau berbaloi sangat grab
2026-05-21 14:02:59
0
n.nashanizanie
Nashanizanieee :
Bau peach ni mmg wangi!!! Lurve sgt bau dia n tandas pun bersih
2026-05-21 07:53:08
0
ceritasiayen
Cerita Si Ayen :
Pernah beli sebelum ni tapi tak tahan lama. So kena kerap ganti. Ni berbaloi 😍
2026-05-21 07:34:38
0
be11a_n0rdin
Bella Nordin :
wahhh..boleh cuba beli nanti
2026-05-21 05:53:00
0
misijacy
тαѕнуα’ѕ мαму :
Waa mmg bagus ye ni. Kena ade ni baru la nmpak bersih toilet bowl
2025-11-05 14:55:01
0
To see more videos from user @izzatishareview, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About