@noctelle77: هنوز منتظرم تابستون بعدی بیاد 🥲#ادیت #ابشارجاذبه #فوریو_نظری_به_حال_ما_کن #gravityfalls #فوریو_پاشم_بیام_جرت_بدم

𝓝𝓸𝓬𝓽𝓮𝓵𝓵𝓮
𝓝𝓸𝓬𝓽𝓮𝓵𝓵𝓮
Open In TikTok:
Region: IR
Wednesday 05 November 2025 12:53:55 GMT
24273
5400
321
496

Music

Download

Comments

euferka
Euferka :
تابستون بعدی کجاست پس 😭😭
2025-11-05 13:02:24
277
mahziar43
𝐌𝐀𝟑/مهزیار :
همیشه تو زندگیم شل صورتی بودم
2025-11-05 15:35:56
68
imka3ra_rzpr
Imka3ra_rzpr :
مامانم: چرا داری گریه میکنی من: چیزی نیست.....
2025-11-14 11:53:20
11
cxmeow0
Maria;) :
عسلی میشه دانلود رو باز کنی 😭✨
2025-11-05 20:24:57
7
k_aren647
𝖭𝗂𝗏𝖺𝗇 :
میخوام دوباره از اول ببینم🌀🐾
2025-11-06 16:28:47
7
user9111463769267
9111463769267ابوالفضل دولتی :
شاید خیلی ها بگن ۴۰ قسمت زیاده ولی واسع طرفداراش ۱۰۰۰بار ارزش دیدن داره
2025-11-06 16:10:00
25
hera37957
hera :
آوای نوین هنر تقدیم میکند عسلیاا 😭💔
2025-12-06 19:44:17
4
anahita3812
JΛX :
بچه ها سازنده گفته تابستون امسال فصل جدیدش میادددد😭😭😭
2025-11-06 11:07:19
8
wooseungmin.nn
SL/CI :
تابستون سال قبل خانوادگی ۵ تایی ظهر ها کولرو روشن میکردیم نگا میکردیم خیلی خوب بودددددد😭😭
2025-11-06 07:07:22
5
sciengnrle
zawkcr :
تنها دلیلی که دوست دارم تابستون بعد زنده باشم
2025-11-06 20:38:30
6
arshida5698
★stranger things lover★ :
وقتی می فهمی میبل و دیپر دیگه هیچ وقت تابستونی بعد به آبشار جاذبه بر نگشتن😓😓😥
2025-11-05 18:16:21
5
k._vide
✯عمو جونگکوک هستم✯ :
وایییی منگریه کردم سرش میدونی چند باره دارم میبینمش الان این ویدیو رو دیدم یاد بچگیام افتادم یادش بخیر الان دارم گریه میکنم😭😭😭😭
2025-12-24 17:20:08
1
fmlopsruigybthny
""☆"" :
ولی دیزنی گف دیگه فصل 3نمیسازیم💔
2025-11-29 10:44:42
5
dorsa7117
𐎯𐎼𐎿𐎠 :
عادیه گریم گرفتتتت😭
2025-12-19 21:11:50
1
reyhaneyarahmadi2
Reyhaneツmr :
چرا هعی میاد فریوم😭 دلم میخواد بازم از اول ببینمش😭💙
2025-11-07 12:21:42
6
yalda13751
🍷𝐃𝐀𝐌𝐎𝐍🧛 :
من سر فصل آخرش گریه کردم
2025-12-09 19:03:31
7
mahdia_army1
Shin A :
عادیه گریه کردم؟😭
2025-11-30 16:02:13
2
ellizabeth_dakrstar
Lee :
امسال داره میادددددددد
2025-12-23 15:54:26
1
3ettii_
setayesh :
من دوشو میخوامممم😭😭😭😭😭
2025-12-23 19:19:08
2
fatemek7
𝑩𝒂𝒕𝒎𝒂𝒏 🦇 :
نهههه😭نمیخوامممم
2025-11-05 16:32:11
2
lord_immortal2
Lord_Immortal :
هنوز کامل ندیدمش نمیدونم اگه اخرین قسمتشو ببینم چه حسی دارم💔🔥
2025-11-30 15:06:45
1
alireza_bosny
ZOROcodm :
عادیه بغض کردم
2025-11-16 09:23:57
3
nakamura.ayo
Nakamura Ayo :
تابستون بعدی نیاد میشینم قبلیو میبینم🗿
2025-11-13 20:26:06
1
golsa55
𝐀𝐢 𝐇𝗼𝐬𝐡𝐢𝐧𝗼 :
من خیلی گریه کردم اخه چرا تمام شدددد😭
2025-11-05 20:00:39
4
miki.1i
𝑆 yke :
سر قسمت های آخرش خیلیییی گریه کردم:)))
2025-11-06 09:48:44
4
To see more videos from user @noctelle77, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About