مه هم همین قسم پخته می کنم اما متسفانه از مه اسفنجی نمیاید اول خوب بف میکند بعدش دوباره ازبف میفته کسی میفهمد دلیلش را اگر هر روش را امتحان کردم نشد🥺
2025-11-06 10:09:31
24
home-made hawasana :
خواهر این گیلاس است یا جک
2025-11-06 12:33:32
73
✨𝓑𝓪𝓷𝓸 𝓞𝓼𝓶𝓪𝓷𝓲🌙 :
خواهر وقتی خمیر تیار شد و به داش میماندم خاش خاش بندازم مشکل نداره ؟
2026-04-01 16:53:21
0
Afggirl :
خواهر شیر و روغن آیا گرم باشد یا سرد اگر جواب بتین خوش میشوم و در کل چند دقیقه داخل داش گذاشتید؟
2025-11-06 06:35:21
3
R'',,s 🎶 :
من اين طریقه پختن کیک را امتحان کردم واقعاً این طرز و تهیه ای پختن کیک درست و عالی است بسیار خوبش پخته کردین واقعاً از شما خیلی خیلی تشکر خواهر گلم🥰🥰
2025-11-16 10:30:55
1
Pathan Queen🤍💍 :
به به نوش جان 😍 دلم رفت🤤
2025-11-06 06:36:10
23
morsal :
تنها کسی ❤️که دوست دارم ویدیو ها و تبلیغات جنس هایشه ببینم
2025-11-07 15:29:34
1
𝐅🦢 :
2025-12-22 19:36:46
2
AREZO🎀 :
خواهر عزیزم همزن در خانه نداریم پس چطور کنم ؟
2026-02-22 08:19:46
0
Real life :
میشه بگوین وقتی کیک پخته میکنین بالای داش را روشن میکنین یا پاین داش را
2025-11-06 06:12:42
3
Farzana Osmani :
گیلاس شما بشکل واضع نوشته شده وبرای اندازه گرفتن مواد استفاده میشود لطفا مقدار مواد را دقیق بگوید ممنون، موفق باشید.
2025-11-06 13:53:35
1
Yalda Kamali :
خواهر درجه داش اگر ۱۸۰ باشه کیک خراب میشه هرچی درجه اش کم باشه یعنی ۱۵۰ الی ۱۶۰ درجه باشه دیر. پخته میشه و بهتر میایه داخلش پخته میشه او قسم رویش زود میسوزه و داخلش خام میمانه
2025-11-06 08:55:54
7
🎀S🎀 :
فور یویم وقتی که رژیم میگیرم :
2025-11-06 18:58:59
7
Zakia Mohammadi :
خواهر جان مه کیک پخته میکنم داخلش خانه زنبور واری سوراخ سوراخ میایه درست پخته نمیشه 😩
2025-11-10 20:11:16
1
𝐂𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐚𝐟𝐠𝐡𝐚𝐧🕊️ :
نوش جانت همرای چای خوب مزه میته😍🤤
2025-11-09 23:34:28
1
hashMatullah :
پیکان پودر از کجا پیدا کنم ویلینا از کجا پیدا کنم
2025-11-09 08:02:47
1
Hussaini :
ماشاالله چطو خوبش شد😍
2025-11-06 14:46:03
4
Sultan ♠️🦅 :
این کیک نیست یک زهر هست برای سلامتی دوستان شکر خالص 👎🏽🤨