@dr1share: Korang yang suka make up, pakai sunscreen? Cuci muka dengan cleanser biasa xckup. Masih ada sisa kotor dekat muka. Nanti bleh jadi jerawat kalau lama2. Aku recommend Oil cleanser CENTELLA @Skintific.my … kandungan triple oil dan ceramide, kulit jadi lembut dan boleh remove segala minyak dan make up dengan baik… Try… #dr1share

DR1 SHARE
DR1 SHARE
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 06 November 2025 11:40:08 GMT
179887
1680
56
324

Music

Download

Comments

user12600856
No name :
Cleansing oil Mmg bagus.sy pon ade pkai tpi bkn jename ini.Alhamdulillah jeragat pon hilang.
2025-11-07 04:16:27
11
sneas117
Easysussa444hla :
aku je ke yg guna skintipik oil ni mekap x betul2 bersih..nk emulsify pun susah..ke haku salah guna? guna hat 1004 senang je..tp tulah..maheiii
2025-12-05 11:46:55
2
bettiezzzz
bettiezzzz :
waoo i need cleansing oil
2025-11-06 12:34:06
1
miraqiller
mqmiraqilah :
cleansing oil mmg keluar semua benda kat muka centu kaaa
2025-11-06 13:04:36
3
ira.syaahira
ira🦋 :
kulit berminyak boleh pakai lagi ka 😭
2026-03-06 21:53:39
0
aimyy110
عيمي :
sye pkai oil cleanser ni muka trus naik bnyk jerawat la😞
2025-11-12 05:37:36
1
syurgahilalsuci
🩷sis erma💚 :
doktor tolong ulas pasal spageti yg sedang viral yg jual rm1 tu mcm2 perisa baik tak untuk dewasa & kanak2
2025-11-06 14:30:02
1
1a_violette
1a_violette :
pertamaaa
2025-11-06 11:45:05
1
sav1862
sav :
kalo skin jenis suka clodged tp x pakai makeup x pe ke?
2025-12-10 03:39:48
0
userrrrnnaaa_
️ :
ygg glad2glow okeyy tak
2025-12-06 13:19:43
0
nish.795
Nish🎱 :
Boleh hilangkan chicken skin tak
2025-12-07 22:16:10
0
ningscoot_76
CikguTa :
sesuai ke unt kulit kering
2026-01-24 00:19:37
0
iejahee_
𝓲𝓮𝓳𝓪𝓱𝓱𝓱𝓱_ :
Preg bole pakai ke ?
2025-11-20 12:21:10
0
naz151020
😀zahran wajdi😀 :
bang budak budak boleh pakai ke??
2025-11-23 16:24:34
0
capital_41nun
ᥫ᭡ 🦋 ᥫ᭡ :
Perlu pakai micellar water juga ka sebelum pakai deep cleansing oil ni?
2026-04-10 03:32:56
0
thealishaaaa_
Limau Ais :
lpas cleansing oil, pakai cleanser mcm biasa kann
2025-11-11 01:15:11
0
joker77458
joker77🇲🇾🇵🇸🇧🇳🇮🇩🇷🇺 :
pencuci muka tu nama apa doc?
2025-11-11 12:34:25
0
talim._boy30
salkom :
kedua
2025-11-06 11:56:48
0
espadavanillaz
Ainanaim :
double cleansing bgs pkai Setiap mlm
2025-11-08 12:53:19
0
faizalghazali12
Faizal Ghazali828 :
Boleh review tetang ubat - Nefrosin by Furamed (buah pinggang)
2025-11-06 23:49:34
0
akauntidakditemukan_
inaa 🎀 :
step pakai dia macam mana ?
2025-11-09 19:29:16
0
_.myezrx
￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴ ￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴￴ :
umur berapa da bole start pakai?
2026-08-08 14:44:04
0
nazatul423
Naz :
kulit dry skin sesuai tak?
2025-11-08 03:18:43
0
yourbae6193
yourbae :
kenapa rambut dr kemerah merahan tu?
2025-11-06 15:03:16
2
arissandar
arissandar :
🤗🤗🤗
2025-11-25 08:43:51
1
To see more videos from user @dr1share, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About