araba iyi hoş da güzel olmuş o hayalet olmamış ama reis geri kalan on numara maşallah
2025-11-06 20:00:04
346
Evrensel mert kömür :
Dolusu burda 😅 CLA200 AMG
2025-11-06 19:48:14
32
colluozlem :
dehşet iyi olmuş beyazdan daha güzelmiş maşallah
2025-12-04 21:57:45
1
seyit_7075 :
otomatikmi abi yoksa manüelmi
2026-01-22 07:18:32
0
𝚁𝙴𝙲𝙴𝙿 𝙰𝚃𝙴𝚂 :
şahin mi la bu araba 😂
2025-11-07 13:56:54
19
𝑬 𝑵 𝑬 𝑺 Ö 𝒁 𝑫 𝑬 𝑴 İ 𝑹 :
10 numara olmuş 🧿
2025-11-11 16:50:42
1
Saadet GÜLER :
Deli dehşet olmuş bayıldımm. Allah kazasız belasız sürdürsün 😇
2025-12-15 20:31:31
0
047arda :
direksiyonla hayalet leş gerisi olmuş reis maşallah
2025-12-13 12:44:14
1
Özdemir :
Tavanı siyah alcantara kaplayıp yapılsa daha güzel dururdu
2025-11-06 20:50:14
15
HasanG :
Yıldız tavanı sevmem, ama senin aracının koltuk renkleri ile ambiyans çok başarılı olmuş 👍
2025-11-21 08:14:40
3
Aziz :
yorum okuyucusu çay icisen
2025-11-08 10:23:39
2
"Mert GEZGİN" :
Birisi doluluk mu dedi ?😂
2025-11-06 21:59:03
5
ALİ HAYDAR YILDIRIM :
Maşallah diyoruz kardeşlerim benim :)
2025-11-08 14:35:58
2
🇹🇷͜͜͡͡✯ TANER 🇹🇷͜͜͡͡✯ :
Benim eski e92 aklıma geldi
2025-11-08 21:10:35
2
GÖKHAN ATEŞ :
bende yapacaksa iyi bı araba alırsam 😂
2025-11-28 19:16:24
1
….. :
Nerde yaptırdınız bende g30 a yaptırıcam
2025-12-20 14:28:42
0
C E F E R O V 🦅 :
Bakıdan Salam✌🏻❤️
2026-02-08 00:38:58
1
cde103 :
Antrastit’im yok ama yıldızım var diyor
2025-12-30 13:45:06
1
𝐄𝐦𝐫𝐞 𝐄𝐧𝐠𝐢𝐧 :
A1 den görelim yıldızları🤨
2025-11-14 17:52:54
2
abdoblg47 :
Reis tavan lambalarını beyaz yap
2025-11-07 06:05:45
0
muxtarov330 :
👍
2025-11-17 18:22:43
2
Burak Çelik1661 :
Kardeşim on numara olmuş tartışmaya kapalı hızlı ve öfkeli iki serisini hatırlattı👌😅
2025-11-08 09:21:03
1
ƬƲƬƬiƑƦƲƬƬi :
cok guzel gorunuyor gule gule kullan kardesim
2025-11-07 07:56:12
1
alya_32152 :
arkadaşlar affınıza sığınarak söylemek istiyorum. Kimseyide zan altında bırakmak değil amacım tabi bu naçizane benim şahsi görüşüm. Lütfen kimse beni bundan dolayı yargılamanın, söyleyeceklerimi yadırgamasın... Belkide büyük bir hata olacak söyleyeceğim şeyler. Ama ne olursa olsun benim fikrim!... Lafı pek uzatmayı sevmem, biliyorsunuz bu benim tarzım değil. Konuyu büyütmemek adına, bu konuda söylemek istediğim ama söyleyemediğim şeyi cesaret edip söylerken sizlerden tekrar özür dileyerek ne söyleyeceğimi unuttuğumu söylüyorum.
2025-11-07 14:23:25
1
beratkarakas0 :
reis ne kadara patladı sadece yıldız
2025-11-06 15:14:12
1
To see more videos from user @furkansancakk, please go to the Tikwm
homepage.