@shahidadherbs2: Sumpah memang wangi. Korang ambil je combo 4 ni sekali. Complete lah mandian korang seisi keluarga boleh pakai. Harga murah lagi jimat memang berbaloi. Cepat tekan bag kuning sekarang. Jangan tunggu tunggu lagi

Nur Shahida Mohd Rashid
Nur Shahida Mohd Rashid
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 09 November 2025 02:34:14 GMT
621629
4664
119
864

Music

Download

Comments

crankychloe
Chloe and Cattos :
Yeyyy thanks Dherbs kenalkan petua2 mandian org dulu2🥰 ancestors mmg awesome!!
2025-11-10 14:19:50
97
yatabtab.29
Ayuni Zul 💕 :
Wangi dia bau mcm mana ye sapa dah guna? Sy dh ada 3 bradik tu smua ni nak tambah lg semambu tu
2025-11-10 23:14:16
31
mashimaroboss1
mashimaro :
semambu tak sejuk ke? nanti budak2 nak guna takut sejuk sangat macam yang lain, tapi Alhamdulillah smua dh pakai
2025-11-10 06:31:26
9
catsys_00
Darling🍉 :
sye dh try best2..balik keje or time keje aura and mood positif je..and skrng dh tkde demam2 or selsema lagi..recommended
2026-04-23 01:38:21
14
hnfarhana15
Hn'frhana :
aura 7 bunga tu boleh guna dekat muka ke ?
2026-06-01 10:57:00
0
_faraayu96_
𝓐𝔂𝓾 ᥫ᭡.ִֶָ𓂃 :
Sy dh guna yg 7 aura bunga dgn madu bidara mmg best,, berangin msa guna. badan pun rasa selesa je
2025-11-13 10:17:29
9
lutfi1988
"tikar terbang" :
Untuk penyakit aczima & kulat kaki boleh ke pakai
2025-11-18 00:18:15
5
marliahkaya
Rich🥀 :
Sy pun suka betul bau sabun daun semambu tu
2025-11-10 00:35:52
7
zaiti.suhaila
:) :
mmg terbaik mandian ni... nnt nk bl plk yg semambu..setkt.ni sy msh kekal dgn 3 mandian ni..mmg best ! tk tkr dh mndian jns lain🥰🥰
2025-11-14 23:48:23
4
elvernn0
Bukan dila 📍 :
Sya suka aura 7bunga tu sumpah bgs sgt sya ada masalah ssh tidur malam pdhl penat tpi lgsung ssh nak lelap pkai mandian 7aura bunga ni jm 9 mlm dah tdr sllu jm 2-3 subuh bru dpt tidur skrg dah baikk badan pn fresh jerrr 🥰🥰
2025-12-24 05:39:02
7
mohamizakamis
snowy :
saya ada 3 beradik tu..saya gna ikut step yg Datin ajar..klau saya bli mandian daun semambu ni nk gna mcmna ye
2026-01-23 07:45:40
3
nfazliana24
𝖓𝖗𝖋𝖟𝖑𝖎𝖆𝖓𝖆 :
maaf nak tnya cara guna sabun 7aura mcm mana ye ke. guna mcm cara gel bidara
2026-01-06 05:51:49
1
eliye.obito
LLNINA OBITO ❤️ :
Wngi suka bau
2025-12-21 04:25:44
1
notnabilaa
Bella? :
Yang mana sesuai untuk eczema?
2026-01-02 13:19:08
1
waireneweong
waireneweong :
Datin, saya ada 4 flavour ni. Hari2 pening pilih mana satu nak guna. Semua best. Sekarang top favourite 7 bunga.
2025-12-20 12:28:22
6
nora82808
Nora :
Salam Datin, boleh tak buat dlm pack refill.. sy ada 3 botol dh abis pakai... botol elok lg.. syg nk recycle.. favorite sy aura 7bunga n kamuning hitam.. mmg sabun ni refreshing..
2026-01-01 03:55:49
2
ain_naqia89
Nurul Ain NaQia :
mama aura 7 bunga tu, xde dah ke saiz botol mcm mula2 dlu. senang bwk travel 😭
2026-03-01 22:05:59
1
nfazliana24
𝖓𝖗𝖋𝖟𝖑𝖎𝖆𝖓𝖆 :
Saya nak beli tetapi xtahu cara gunakan
2026-01-06 05:52:06
1
shilawatishila4
Shilawatishila :
dah lama xoder.
2025-12-21 14:17:03
1
nadtaleeah
Nadtaleeah :
Wah bestnya ada semambu pulak
2025-11-30 02:29:17
1
buk.nui
Buk Nui :
Alhamdulillah masalah kulit
2025-11-15 11:57:41
1
adilawant
Hazwani :
Combo semambu + aura 7 bunga tade ke
2025-11-12 09:54:05
1
mpe.enikma
B4BantalBusuk :
Untuk kulit badan berpanau atau sunburn okay tak?
2026-06-15 15:47:49
0
norhana3394
norhana :
Utk pulih semangst guna Mandian yg mana
2026-07-17 06:47:49
0
zarulashrafrazak
Muhammad Zarul Ashraf :
Datin, dia ada SLS ke? Paraben?
2025-12-22 01:00:31
0
To see more videos from user @shahidadherbs2, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About