@shahidadherbs2: Sumpah memang wangi. Korang ambil je combo 4 ni sekali. Complete lah mandian korang seisi keluarga boleh pakai. Harga murah lagi jimat memang berbaloi. Cepat tekan bag kuning sekarang. Jangan tunggu tunggu lagi
Wangi dia bau mcm mana ye sapa dah guna? Sy dh ada 3 bradik tu smua ni nak tambah lg semambu tu
2025-11-10 23:14:16
31
mashimaro :
semambu tak sejuk ke? nanti budak2 nak guna takut sejuk sangat macam yang lain, tapi Alhamdulillah smua dh pakai
2025-11-10 06:31:26
9
Darling🍉 :
sye dh try best2..balik keje or time keje aura and mood positif je..and skrng dh tkde demam2 or selsema lagi..recommended
2026-04-23 01:38:21
14
Hn'frhana :
aura 7 bunga tu boleh guna dekat muka ke ?
2026-06-01 10:57:00
0
𝓐𝔂𝓾 ᥫ᭡.ִֶָ𓂃 :
Sy dh guna yg 7 aura bunga dgn madu bidara mmg best,, berangin msa guna. badan pun rasa selesa je
2025-11-13 10:17:29
9
"tikar terbang" :
Untuk penyakit aczima & kulat kaki boleh ke pakai
2025-11-18 00:18:15
5
Rich🥀 :
Sy pun suka betul bau sabun daun semambu tu
2025-11-10 00:35:52
7
:) :
mmg terbaik mandian ni...
nnt nk bl plk yg semambu..setkt.ni sy msh kekal dgn 3 mandian ni..mmg best ! tk tkr dh mndian jns lain🥰🥰
2025-11-14 23:48:23
4
Bukan dila 📍 :
Sya suka aura 7bunga tu sumpah bgs sgt sya ada masalah ssh tidur malam pdhl penat tpi lgsung ssh nak lelap pkai mandian 7aura bunga ni jm 9 mlm dah tdr sllu jm 2-3 subuh bru dpt tidur skrg dah baikk badan pn fresh jerrr 🥰🥰
2025-12-24 05:39:02
7
snowy :
saya ada 3 beradik tu..saya gna ikut step yg Datin ajar..klau saya bli mandian daun semambu ni nk gna mcmna ye
2026-01-23 07:45:40
3
𝖓𝖗𝖋𝖟𝖑𝖎𝖆𝖓𝖆 :
maaf nak tnya cara guna sabun 7aura mcm mana ye ke. guna mcm cara gel bidara
2026-01-06 05:51:49
1
LLNINA OBITO ❤️ :
Wngi suka bau
2025-12-21 04:25:44
1
Bella? :
Yang mana sesuai untuk eczema?
2026-01-02 13:19:08
1
waireneweong :
Datin, saya ada 4 flavour ni. Hari2 pening pilih mana satu nak guna. Semua best. Sekarang top favourite 7 bunga.
2025-12-20 12:28:22
6
Nora :
Salam Datin, boleh tak buat dlm pack refill.. sy ada 3 botol dh abis pakai... botol elok lg.. syg nk recycle.. favorite sy aura 7bunga n kamuning hitam.. mmg sabun ni refreshing..
2026-01-01 03:55:49
2
Nurul Ain NaQia :
mama aura 7 bunga tu, xde dah ke saiz botol mcm mula2 dlu. senang bwk travel 😭
2026-03-01 22:05:59
1
𝖓𝖗𝖋𝖟𝖑𝖎𝖆𝖓𝖆 :
Saya nak beli tetapi xtahu cara gunakan
2026-01-06 05:52:06
1
Shilawatishila :
dah lama xoder.
2025-12-21 14:17:03
1
Nadtaleeah :
Wah bestnya ada semambu pulak
2025-11-30 02:29:17
1
Buk Nui :
Alhamdulillah masalah kulit
2025-11-15 11:57:41
1
Hazwani :
Combo semambu + aura 7 bunga tade ke
2025-11-12 09:54:05
1
B4BantalBusuk :
Untuk kulit badan berpanau atau sunburn okay tak?
2026-06-15 15:47:49
0
norhana :
Utk pulih semangst guna Mandian yg mana
2026-07-17 06:47:49
0
Muhammad Zarul Ashraf :
Datin, dia ada SLS ke? Paraben?
2025-12-22 01:00:31
0
To see more videos from user @shahidadherbs2, please go to the Tikwm
homepage.