Rabbim
dünya malında gözüm yok.
Ama bir kulunda gönlüm var. O'nu bana beni O'na nasib eyle. Bizi birbirimize hayırlı kıl. 40 kişi amin derse kabul oluyormuş amin diyenlerin duası kabul olsun inşallah şifa bulsunlar amin yarrabim çok gönülden çok içten istiyorum lütfen, yüce yaradan herşey senin elinde sen isteyince herşey olur lütfen bizi en kısa sürede bir birimize kavuştur.
2025-11-10 20:43:15
30
067🖤 :
ay bilee
2025-11-10 05:26:49
87
Zezoo :
Çok şükür teşekkür etmedi
2025-11-11 10:54:04
158
A.A :
Benimde bir eshrefim var
2025-11-10 01:42:42
194
𝓐𝓲𝓼𝓱𝓪 :
bizide Eşref gibi seven olmadı bee:)
2025-11-10 15:25:18
33
EnesTas24 :
Gece attı kafamı çıktım evden çektim kapısına arabayı sabaha kadar içtim arabanın içinde o belki yanımda değildi evet ama onunla aynı konumda olmak bile mutluluk veriyordu bana işe gideceği saatte beni böyle görsün istemedim çıktım ordan eve dönmeye çalıştım ama benim için ev oydu onun farkına vardım o an gözlerim kısılıyordu doluydu da kapatıp açmamla bariyerde buldum kendimi arabanın içi duman doldu kısa süreliğine indim arabadan geçtim bir kenara oturdum hıçkıra hıçkıra ağladım arabama mı hayır tabi ki evimin olmadığına
2025-12-10 16:24:19
11
مجهول :
2025-12-09 19:23:05
9
user93714063938506 :
Çünkü sen seviyorsun onu sevmek guzel
2025-11-10 17:32:01
23
Kadyr_ :
İşte sevgi 😍
2026-01-14 11:05:36
2
ツ 𝗘𝘆𝗹ü𝗹ツ :
Allah her gerçek sevene eşref nasip etsin 😎
2025-11-12 11:15:31
11
Ella Amiraslanova🦅 :
Şarkının ismi ne
2025-11-10 18:50:32
9
Nagihan Balkan :
benimde var aynı eşref rüya hareket leri ama ceza evinde 😭😭😭