@dinieyshe: yang PDRN je boleh pakai hari2 okay! Selain tu, i recommend tk bleh dri 3 kali/ week since it involves exfoliation☝🏻 over exfoliate bleh buat skin jadi irritated, weaken skin barrier & invites bumps & acne.

Dinieyshe🇵🇸
Dinieyshe🇵🇸
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 11 November 2025 11:55:33 GMT
204312
1727
87
366

Music

Download

Comments

julianagomes_____
Juliana Gomes :
I Ada combo skin sometimes too oily sometimes too dry 🥺🥺🥺🥺 plus ada acne scares mcm mana? nak ambik apa kak?
2026-07-27 00:16:38
1
mix.item.collecti
xyrenne syaz :
Yg sesuai pakai daily, dan ada kulit kering, darkspot, ambik yg mana sis?
2026-07-12 01:22:19
1
luvwezx
𝓑 :
sis, kalau kulit kering, tekstur, a bit kusam with acne scars and pores amik yg mana ya?
2026-07-27 00:03:05
0
cinamonsug4r
.° ༘🎀⋆🖇⋆ kin :
DEEP VITA C BESTTTTTT BESTT BESTT
2025-11-11 12:04:34
9
rennazuwa
𝓻𝓮𝓷𝓪ᥫ᭡✦ :
toner pad yang mana best (Pdrn,Deep,Zero) atau (Pdrn,Zero,Kojic) ?😭
2025-11-27 02:06:56
2
ziqasr
ziqa :
mana satu yg boleh pakai daily sis
2026-06-08 07:07:40
0
rottentomao
jib🎧 :
h
2026-07-11 05:15:09
0
sheila.ishak
sheila :
utk umur 50 ug mana sesuai ,kulit combinasi,kusam ,jeragat,
2026-02-13 22:15:19
0
ejlo2707
ejlo2707 :
Utk large pores dark sport n kulit kusam mne yg sesuai
2026-06-06 09:19:44
0
norlizanorliza715
wawa7639 :
klau kulit kusam jergt kering wrne ape
2026-04-08 06:38:59
0
hot_mi0
λίɴλ :
Sis kalau dark spot, skin texture, kulit kering and large pores ambil yang mana ya confius juga laa😭
2026-07-15 19:53:28
0
del_l1ya
Liya🦋 :
untuk kulit kering yg mana
2026-02-23 02:20:24
0
miss_hanie8
Miss Hanie🌸 :
Kojic boleh guna hr2 ke
2026-01-22 15:01:11
0
sarahsuardi
yaya :
ada yang nak beli medicube pink and biru, i nak letgo murah je isi masih banyak
2026-02-21 15:48:45
0
wnnrzzh
Wnnrzzh :
Ni guna hari2 ke ? Sya beli combo yg pink n kuning tu . Msih blm guna sbb xtau mcm mna 😅
2026-03-04 03:44:28
0
kecik_azfadz
kecikFADZ ♈ :
kalau kulit berminyak,jerawat & bekas jerawat
2026-04-08 20:25:01
1
ainabaharudin
Aina Baharudin :
yang ada masalah tiny bumps yang mana sesuai sis😁
2026-02-23 17:10:05
1
rrotiiboyyyy
Rotii | Racun TikTok🍞 :
untk combination too oily skin, ada pores, kulit kusam, ad dark spot n redness sesuai yang mana ya siss? 🥹
2026-08-17 01:26:37
0
nurulaiza27
Dina :
Kalau untuk yg ada ezima MN yg sesuai
2026-07-04 03:50:53
0
afqhh._
iqaa <3 :
Dry skin kulit kusam yg exfoliating which one sis yg tak harsh sgt on skin
2026-08-01 23:43:26
0
juzmindurdamnbusiness
mie :
my skin jenis oily, ada pores especially area hidung and tiny bumps dekat forehead if i ambil zero + pdrn okay ke?
2026-07-31 09:34:46
0
alifahlahh
Nrlalifah :
Untuk pregnant mom yang mana boleh pakai?
2026-07-31 07:01:01
0
cahayaiman0010
چهاي ايمن :
untuk skin berjerawat dan berminyak sesuai ke?
2026-08-28 04:36:26
0
softiedania
Nia :
Pdrn and deep tu boleh pakai sekali ke? siang pdrn, mlm deep. Ke tak boleh campur ?
2025-12-02 12:41:09
0
To see more videos from user @dinieyshe, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About