يا إخوتي خذوها نصيحة من قلب
لا تستهلكش نفسك مع شخص مش حابك ولا مقدّرك، لأنك بتتعب على الفاضي، وهو أو هي ما بيشوفوش ولا يقدّروش اللي تسويه عشانهم.
لا ترمي نفسك على حد، واللي ما يبيك لا تعزّه ولا تتعلّق فيه.
ركّز على نفسك، وتعب واشتغل عليها، وخلّي قدرك عالي…
واللي يحبك بصدق بيجيك لحد عندك بدون ما تطلب.
ولا تنسى أبداً إن ربنا دايماً بيختار لك الخير، حتى لو تأخر 🤍🙃
2026-01-05 12:30:38
2
mazen alshehhi2🇦🇪 :
عادي مافي حد ما يمل و مب لازم ابهر الناس
2025-11-11 21:19:11
1
To see more videos from user @snossy2, please go to the Tikwm
homepage.