@fatmghsi: ذات تجربی💁🏻‍♀️ #تجربی #درس#مدرسه#دوازدهم#کنکور

fat
fat
Open In TikTok:
Region: IR
Wednesday 12 November 2025 19:23:59 GMT
47864
2298
109
112

Music

Download

Comments

radin.bagheri8
radin bagheri :
چرا بقیه رو از این رشته میترسونین؟ تجربی رشته سختی هست ولی مگه میشه ادم از همه چیزش بزنه؟ از همون اول اگه درست و مفهومی بخونین هیچ مشکلی پیش نمیاد فقط باید برنامه ریزی داشته باشین و اینو بدونین هر چیزی شدنیه من خودم ۱۲ تجربی ام
2025-11-13 08:57:37
169
sxxxpxxxr
sepehr :
آقا کامنتا چرا اینجورین میترسم برم تجربی دیگه😐
2026-06-21 16:50:33
0
iranian_photographer
Iranian photographer :
من می خوام بیام تجربی از تجربی میشه بگی
2025-11-12 21:36:48
19
didi86825
didi☆ :
حق تا اخر عمرم خودمو بگا دادم با رفتن ب این رشته
2025-11-13 06:33:30
86
aarr11113
☆𝒜𝓇𝓂𝒾𝓉𝒜☆[50K] :
@☆𝒜𝓇𝓂𝒾𝓉𝒜☆:@☆𝒜𝓇𝓂𝒾𝓉𝒜☆:آقا من میترسم نمره کامل رو بگیرم یا معم از عمند یا غیر عمند ازم نمره کم کنه یا میترسم بچه ها حسودیشون بسه برام پاپوش بدوزن بعد به حرف دیگران خیلی اهمیت میدم این فکر ها باعث میشه تلاش درسیم کم بشه نمیدونم چی کار کنم بعد انقدر تازگی ها بد شدن با پول یا باور کردن حرف به قیه میتونن کاری کنن نمرمونو بدون اینکه بفهمم کم کنن واقعا میگم شاید کارنامه واقععیمو نگیرم شاید مثبتامو نزاشتن شاید چیزی رو تو امتحان درست بنویسم ولی غلط بده بدون اینکه فکر نکنم مشکل از من نبوده شاید شاید غلط بود این ها سوال های منه اینا نمیزاره درس بخونم و ممکنه واقعی باشه
2025-11-14 13:56:27
0
vllewno
. :
من نهمم و عاشق تجربیم میشه راهنماییم کنید که بزنم تجربی یا نه؟
2025-11-13 09:03:11
4
sana_xh3
Sana :
بچها من واقعا از ابتدایی یهو وارد راهنمایی شددم یهو خیلی درسا فشار آورد روم و الان من هفتمم ولی سر ریاضی و علوم خیلب سختمه و هرچقد میخونم باز نتیجه نمیده میشه راهنماییم کنید یکم
2025-11-15 18:07:53
1
sarinaranjbar52
sarinaranjbar52 :
همون سال دهم پشیمون شدم💔:)
2025-12-24 11:49:28
2
mana5288
Mana :
2 ساعت دیگه باید صیکمو بزنم از خونه برم مدرسه امتحان علوم بدم و شب تا صبح عین سگ نشستم خوندم ولی میدونم میرینم تو امتحانممم😭😭😭😭😭
2026-02-08 01:13:10
1
amir.kk08
amir :
یازدهمم و همین حسو دارم الته تجربی نیستم ولی اعتماد بنفس من رو گایید دبیرستان
2025-12-20 07:32:57
1
aj..199
ᥲyᥣiᥒ✨ :
بچه ها بین گرافیک/هنر و تجربی موندم،میشه یکم کمک کنید ؟
2025-11-29 18:44:12
0
medusa0..0
Medusa :
من امسال دهمم و تجربی میخونم ولی پیشیمون شدم و میخوام برم هنرستان ، نظرتون چیه؟؟؟؟
2025-12-14 18:34:13
1
fotballi3
maral :
من عاشق ورزش و پیانو زدن بودم ولی با اصرار خانواده رفتم تجربی که اصلا با روحیه من ساخته نشده بود و نابود شدم💔
2026-02-10 09:49:59
1
st_ar_x77
☆ :
قیافتون از زیبایی افتاد
2025-11-13 16:06:21
2
shenqel_mamoti_fp
Shenqel_mamoti_fp :
منم همینطور بچها منم همینطور
2025-11-13 05:40:54
7
ghazal.ghorbani66
غزآل🪼 :
عه من اینجا چیکار میکنم😂
2025-12-11 11:52:20
1
ew_sy
💤 :
چون نمره ریاضی نهاییم 20 شد اومدم ریاضی الانم دیگه داغونم هیچ انگیزه ای ندارم.
2025-11-13 06:46:00
9
arnikafrm
Arnika :
کسایی که کمک میخوان من دهم تجربیم و تا ثانیه اخر تمام مشاور ها منو مجبور میکردم که برم ریاضی. خواستم بگم این رشته سختی ای نداره فقط نیاز به یه هدف معلوم و برنامه ریزیه دقیق میخواد ، کسی که بدونه چه کاریو کی باید انجام بده و حاضر باشه برای هدفش بجنگه. نیاز داره براش زمان بزارید که همه چیز رو مرتب و درست حسابی بخونین در کل رشته سختی نیست ولی خیلی نیاز به دقت و تکرار پی در پی داره. به هر حال هرکدوم سختیه خودشو داره ببینید در اخر میخواین در چه حوزه ای فعالیت کنین، میخواین پزشک شید، کار تحقیقاتی انجام بدید یا میخواید مهندس بشید هرچی
2025-12-07 17:27:35
1
asha.s4sh4
Sas~★ :
منم دهم تجربی ام😃
2025-12-04 22:10:11
0
mira9na
𖦹 :
الان نیازمند پزشکیم🙏🏻🥀
2025-12-21 14:12:47
0
hiva3876
Hiva :
اصلا زندگی به قبل دبیرستان و بعد دبیرستان تقسیم میشه
2025-12-09 22:27:23
0
dina261356
Mute Soar🧠 :
الکی زیادش نکنید خودم تجربی ام
2025-12-05 11:19:48
0
maryambehizad
Marius :
کاش آدما بفهمن تجربی رفتن اینقدر الکی نیست مشکل درس هایش نیست، مشکل تعداد شرکت کننده ها و تعداد کم قبولیه
2026-06-18 04:23:29
1
nrgess19
nargess. :
دقیقاا
2025-11-12 22:15:07
0
To see more videos from user @fatmghsi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About