@deltafoodgallery_: Cungkring mang uceng, 20rb bener bener ngenyangin 🤤 #kuliner #kulinertiktok #streetfood #kulinerviral #fyp

Delta Food Gallery
Delta Food Gallery
Open In TikTok:
Region: ID
Thursday 13 November 2025 06:33:49 GMT
2141460
91297
539
4642

Music

Download

Comments

febrianaerika13
erika🐣 :
perasaan bntuknya sama kok tau badan mana kepala mana😭😩
2025-11-17 11:17:14
17652
bebylaa03
݁˖ 𝓑𝔂𝓫𝔂𝓵𝓪 𐙚 :
Kok dia bisa bedain bagian kepala nya sma badan😭
2025-11-17 09:15:27
5077
mazblack33
mazblack :
satu potong di sini, jadi dua potong di sebelh🤭
2025-11-13 19:10:50
2116
nanakunkeduaa
anakorang :
gede" kulit nya
2026-07-29 23:52:57
2
gab.rangga98
Gab.Rangga :
kok bisa sih itu kepala sama badan 😭😭 gw liatnya tetelan semua 😭😭😭
2025-11-18 13:52:58
833
itik.nyemplung
itik nyemplung :
kulit tuh termasuk jeroan bukan sih
2025-11-18 14:04:09
1
luixzin_n
￶￶ :
cungkring itu apa sih?
2025-11-23 06:19:06
12
kangmasee24
"NGERTEKNO"💧 :
2026-01-07 09:34:00
2
z4aaa04
Zaa :
masih nyari letak enaknya gimananya, padahal gw pecinta kikil/tunjang tapi pas beli cungkring deket krb B aja dan mahal euyy
2025-11-16 05:12:32
73
justmineicaaa
Erichaaaa :
Ini dari apa ya maaf gatau beneran bole jelasin penasaran wkw
2025-11-18 10:55:00
33
azhizhawulandari
Istriorang :
ini tebel2 pasti kenyang
2025-11-18 04:42:34
156
mitrawijayareal
Mitra Wijaya :
kepala pundak lutut kaki
2025-11-17 14:12:55
10
nanajkyyfj5
aa :
Dateng pagi bang mending masih kumplit cungkring nya, kalau siang kikil dpet nya
2025-11-15 08:51:18
49
eruwan43
Eruwan :
heran amat pada suka makan gini ya 🤣, ga ada kenyang nya, mahal doang 🤣
2025-11-16 12:09:46
12
finnmecmissel_0
VILLALUNA :
ngk kayak sebelah
2025-11-17 06:43:57
41
bianoneee
Bioxry :
mending pak jumat walaupun dikit tpi ttp yg dipake kikil kaki urat karna emg harganya lumayan bagian kaki , kalo badan sama aja lu makan kikil ga si
2026-02-09 22:49:25
0
viowbely
Stlobely :
Sabtu minggu lalu ngantri bgt cungkring mang uceng
2025-11-15 16:31:29
13
floraboomboom
Flora Latulip 🌷 :
sekarang gue paham kenapa namanya cukring. karena porsinya dikit jadi yg makan tetep cungkring kagak gemuk² 😭😭😭
2025-11-17 17:27:50
7
griffyndor1
dessertsoul𝜗𝜚 :
enak banget imnih bemjirrrr
2025-11-24 08:45:34
0
rafvous
te ijo :
cungkring itu apa guys?
2025-11-18 12:29:03
1
lippp_06
Lippp :
Itu makann apa?
2025-11-18 05:04:48
0
susisslwt
ssluv🦋 :
di bandung aya teu nya mau nyobain
2025-11-27 11:32:02
1
dienfitri8776
dienfitri8776 :
itu mkn nya kikil doang dipotong2/ sy yg slh liat?
2025-11-19 13:20:35
0
cep.hamzah1
Cecep Hamzah :
Murah apa mahal yo
2025-11-25 10:11:24
1
phrta26_
pharitaaa🦌 :
gue pecinta kikil, ngilerr abisss
2025-11-24 11:31:30
2
To see more videos from user @deltafoodgallery_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

‏אז הבטחתי סרטון על ⁦‪$now‬⁩ !!!  ‏מקווה שעכשיו יותר פשוט להבין מה היא עושה. ‏מה לא נכנס לסרטון?  ‏העובדה המטורפת שסקרי שוק מעודכנים מראים שהחדירה כרגע של סוכנים ארגוניים היא 15% בלבד עם  החזר השקעה של פי 3 ומעלה ‏מעל 50% מהמנכ״לים שנשאלו בסקר שבדק כמעט 700 ארגוני ענק ענו שהם מתכוונים להטמיע פלטפורמה כזאת ב12-18 חודשים הקרובים. ‏אתם מבינים את הפוטנציאל?  ‏כמה אפשר לגדול אם זה רק 15% כרגע??  ‏מבחינת תמחור:  ‏המנייה נסחרת במכפיל תזרים מזומנים עתידי של סביב 18, לצד צמיחה של 20%, וקונצנזוס אנליסטים חזק לקנייה.  ‏כמובן שקיימים גם סיכונים:  ‏חשש מהאטה באימוץ הAI בשטח, התארכות מחזורי מכירה במגזר הממשלתי, הטמעה של רכישות חברות הסייבר החדשות, ורגישות כללית לקיצוץ בתקציבי הIT. ‏אז איך היא מתכוונת לטפל בסיכונים? ‏1. הGovernance והאבטחה שלה הם בדיוק מה שנותן לארגונים את הביטחון לאמץ AI בשיא המהירות. ‏2. היא לא נלחמת במתחרות, אלא פועלת כגורם הניטרלי שמנהל ומאבטח את כל הסוכנים תחת קורת גג אחת. ‏3. רכישת החברות החדשות רק מעצימות את החוסן שלה. ‏ובסיס הלקוחות האדיר שלה מעניק לה יציבות ותזרים מזומנים חזק. ‏  ‏לסיכום כשמבינים שServiceNow היא לא קורבן של מהפכת ה-AI אלא התשתית המרכזית שמנהלת אותה, מבינים בדיוק איפה המורכבות יכולה לפגוש את ההזדמנות. אין באמור המלצה  22/7/26
‏אז הבטחתי סרטון על ⁦‪$now‬⁩ !!! ‏מקווה שעכשיו יותר פשוט להבין מה היא עושה. ‏מה לא נכנס לסרטון? ‏העובדה המטורפת שסקרי שוק מעודכנים מראים שהחדירה כרגע של סוכנים ארגוניים היא 15% בלבד עם החזר השקעה של פי 3 ומעלה ‏מעל 50% מהמנכ״לים שנשאלו בסקר שבדק כמעט 700 ארגוני ענק ענו שהם מתכוונים להטמיע פלטפורמה כזאת ב12-18 חודשים הקרובים. ‏אתם מבינים את הפוטנציאל? ‏כמה אפשר לגדול אם זה רק 15% כרגע?? ‏מבחינת תמחור: ‏המנייה נסחרת במכפיל תזרים מזומנים עתידי של סביב 18, לצד צמיחה של 20%, וקונצנזוס אנליסטים חזק לקנייה. ‏כמובן שקיימים גם סיכונים: ‏חשש מהאטה באימוץ הAI בשטח, התארכות מחזורי מכירה במגזר הממשלתי, הטמעה של רכישות חברות הסייבר החדשות, ורגישות כללית לקיצוץ בתקציבי הIT. ‏אז איך היא מתכוונת לטפל בסיכונים? ‏1. הGovernance והאבטחה שלה הם בדיוק מה שנותן לארגונים את הביטחון לאמץ AI בשיא המהירות. ‏2. היא לא נלחמת במתחרות, אלא פועלת כגורם הניטרלי שמנהל ומאבטח את כל הסוכנים תחת קורת גג אחת. ‏3. רכישת החברות החדשות רק מעצימות את החוסן שלה. ‏ובסיס הלקוחות האדיר שלה מעניק לה יציבות ותזרים מזומנים חזק. ‏ ‏לסיכום כשמבינים שServiceNow היא לא קורבן של מהפכת ה-AI אלא התשתית המרכזית שמנהלת אותה, מבינים בדיוק איפה המורכבות יכולה לפגוש את ההזדמנות. אין באמור המלצה 22/7/26

About