چرا بی رحم؟ آن آدم فقط به احترام خودش، تصمیم گرفته تا بیشتر با آدم اشتباه در جای اشتباه نباشه و خودش را برای نالایق ها در اختیار نذاره همین.
مهربانی و صبر هم تمام نمیشه فقط اون آدم اشتباه فرصت هاشو تموم کرده و دیگه کریدت برای موندن نداره
2025-11-15 10:05:31
3
tymaz mz :
دقیقا همین کار رو کردم ،ولی دارم ذره ذره می سوزم ولی به هیچ وجه نمیتونم دیگه برگردم
2026-02-01 05:33:23
0
afghanische kusche :
این صد در صد درست است من خودم تجربه کردم
2025-11-15 07:39:53
3
elnazj :
khode khodam 🥺🥺
2026-02-04 15:58:01
0
Reza askai :
من عاشق این توزیع زیبایت راجع به انسانهای صبور و مهربان هستم 👍👍
2025-11-16 19:25:34
2
mana :
این منم کاملا درسته
2025-11-15 08:56:47
4
Sina :
اشتباه. من نمیتونم به یک مورچه. عذاب برسونم. بی رحمی اصلان در وجودم. حتی یک زره. وجود نداره
2025-11-14 08:54:10
1
دخت تاجیک :
مثل من 😥😥
2025-11-14 23:39:49
6
MaRk-ABB :
در بدترین شرایط بی رحم نخواهم شد، چونکه ریشه های من، ما، همه ی ایرانیان با دانش و عشق و محبت پایگذاری و تربیت شده، آرزوی من آرامش و احترام به همه شهروندان و مردم ایران هست و بس، به امید بهتر شدن یک دولت خوب و مردمی در ایران هستم، چون میدونم مردم خیلی صبوری کردند و این زمان وقت آن رسیده که یک دولت خوب و مردمی در ایران بر قرار بشه. سپاس از ویدئوی خوبتان🌿
2025-12-03 04:39:41
1
king's gambit :
دقیقا دقیقا
2025-11-15 06:31:48
1
YA ALI GOD OF WAR :
چطوری اردیبهشتی عزیز🥰
2025-12-08 12:54:01
1
zarajamshidi2 :
آفرین گل گفتید عزیز دقیقا👏👏👏👏🌹❤🌹❤🌹❤😪
2025-11-28 20:09:30
1
marzieh-kd :
درودبرشما کاملاً درسته 👌👌👌👌👌👏👏👏👏
2025-11-15 22:00:28
1
a.anita :
درسته🌸🌸🌸🌸
2025-11-15 00:00:00
0
مارا جز الله کس حکم ندهد :
احسنت به شما
2025-12-07 20:32:31
1
『мR』 :
It was me
2026-02-10 20:25:34
0
kurzgeschichten :
مامانم ،مامانم ومن👌
2026-01-12 05:05:37
0
🇺🇸 Mohammad👑 :
2026-02-05 12:18:20
0
رضا صدیق نیا :
دقیقا
2026-02-05 07:04:42
0
Leila :
آفرین به کلامت
2026-01-28 22:32:02
0
☆(اوتاکو نوسارا)Otaku Nosara☆ :
دست شما درد نکنه 🥲
2026-02-09 15:16:56
0
💚یاامام جواد ادرکنی 💚 :
واقعا
2025-11-15 09:29:37
0
To see more videos from user @mostafaahmadzadeh65, please go to the Tikwm
homepage.