@henryaflecht: Historia puoltaa karhun alkaneen. Mikään ei silti ole varmaa.

Henry Aflecht
Henry Aflecht
Open In TikTok:
Region: ES
Friday 14 November 2025 14:38:00 GMT
43055
1049
33
209

Music

Download

Comments

djtaskumatti
🎶TaskuMatti🎶 :
nou hätä, XRP on edelleen nousevassa trendissä😎👌
2025-11-14 19:29:47
7
mrgeat0
mrd :
Uskotko että voitaisiin nähdä vielä alt season tähän loppuvuoteen?
2025-11-14 15:57:41
4
danieli5089
Danu🐻 :
kaikki perustuu velkasyklin uudelleen rahoitukseen. nyt sykli on venähtänyt 5 vuotiseksi ja huippujen pitäisi olla vasta ensi vuoden puolella. twitteristä raol pal selittää hyvin jos kiinnostaa
2025-11-14 20:16:47
2
joniseta86
joni :
Eikö tää samalla vähän lammasta ajatteluun siitä, et menee noin. Historia ei itsessään liikuta viivoja vaan sen on massat mitkä uskoo siihen historiaan. Ihmisten tekemisellä on pirun iso rooli kuitenkin, kun oletetaan nyt, et kartta liikkuu rahalla.😳 Hyvää kontenttii ukol aina ollu. Oon samaistunu teikäläisen elämään.
2025-11-15 06:37:40
1
laulava_kettu
Laulava_kettu :
historiallisesti, kuinka pitkään huipusta karhun pohjaan?
2025-11-22 10:52:52
0
p0ntusbeagle
PONTUSTHEDOG :
mitä se karhumarkkina tarkoittaa. tai härkämarkkinat
2025-11-19 14:03:28
1
killi1969
setämies killi :
😳
2025-12-10 18:18:30
0
jaaklu69
Jaaklu69 :
👍👍👍
2026-01-02 18:57:38
0
heikkilevsluoto
heikkilevsluoto :
👍👍👍
2026-01-07 03:05:52
0
vipe214
Vipe :
❤❤❤
2025-11-16 04:25:57
0
hoxob
HOX :
Kryptot Tottelee kiinalaista astroa sekä numerologiaa ...kantsii opetella...4year cycle joka 6s vuosi enemy year...plus tietenkin perus markkinamanipulaatiota...helppoo hommaa👍
2025-11-20 17:30:39
0
jonzelmiina
jonzelmiina :
Nalle tulee ja valmiina ollaan! Pääsee ostelemaan alhaalta taas lisää 🤝
2025-11-14 16:04:36
9
siluseppala
Silu Seppälä :
onko mitään samaa kuin xrp karhumarkkinat
2025-11-14 16:59:39
3
mummiska
mummiska :
No nyt ostellaan lapsille lisää perittävä 👌💯
2025-11-14 21:08:40
3
hesburgerkingg
r42enjoyer :
Mutta voiko tuo aikaväli olla aina sama 1064 päivää
2025-11-15 04:12:28
3
dralex_l
dralex :
niin Coca cola voisi olla hyvä, Pepsi on voitajan valinta🤷
2025-11-17 06:19:36
2
dralex_l
dralex :
kiitos, ekspertti 👏
2025-11-17 06:13:04
1
mrlepola
Oskari :
pitää vaan miettiä että on alennus myynnit ja ostaa lisää
2025-11-19 14:21:01
1
p3tuu
Petu Luikku :
Historia ei ole tae tulevasta, mutta eiköhän tämän syklin huiput ole jo nähty.
2025-11-17 19:21:50
1
tkrami79
Rami Ezzat-Agha :
Voisko meille ummikolle kertoa lyhyesti mitä karhumarkkina tarkoittaa.
2025-11-17 16:58:27
1
attesiponen
Atte Siponen :
😂😂😂
2025-11-15 09:58:39
1
To see more videos from user @henryaflecht, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About