@aizalhassan_awan: Episode 2 #relateable #babyfood #startingsolids #newmom #fyp

Aizal Hassan🎀🦋
Aizal Hassan🎀🦋
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 16 November 2025 15:49:28 GMT
178688
4612
235
702

Music

Download

Comments

zhmmma0
Leo🇵🇹🇵🇰 :
please yeh b btain 4month baby ko daily kitna meal dena ha or dood ko kesy mange krna ??
2026-08-19 15:47:43
1
usmankijaaaan
زوجہ عثمان...✨🥀🌎🔥🦋❤ :
Assalam-o-Alaikum sis. 🌸 Meri beti ka 4th month start hua hai. Main bohot confused hoon ke is stage par usay kuch introduce karna chahiye ya sirf milk hi dena chahiye? Agar aap guide kar dein ke aap ne apne baby ke saath kab aur kis cheez se start kiya tha to mujhe bohot madad mil jayegi. JazakAllah Khair. 🤍
2026-08-05 15:20:35
1
swan667
🪐 :
boil krny ka baad ya boht sour hojata ha or bht tasteless hojata ha
2026-04-24 12:09:56
0
mahyrooh45
Sanashah :
Try to steam not boil
2025-11-17 12:16:54
1
innocentgirl7264
Muhammad Abbas Ali :
mera baby 5 month ka ha usy ya dy sakti hu mery susral valy kehty ya cheezin bhari hoti hn
2025-11-17 05:52:43
2
teady_bear2210
❀𝓣𝓾𝓵𝓲𝓹❀ :
blend krty hoay kxh dala means water or milk??
2026-03-03 07:37:18
1
his_par0o
IղղÖƈεղէ Pმɾöö :
ye puree store kr skti???
2026-03-16 07:15:55
1
dadpriencs
Priences🙈🍰 :
Mri byti 3, month ki thi cirlac rice wla khilaya spoonn sy mash kr k mny apple khilya mashallah sy bhot achy sy khti ha ab 4 month end h
2025-11-18 02:53:00
8
muhammadsalar231
sherry berry 🫐 :
mera beta 6 month ka us ko sab sy pehly kis chez ki puree do plz reply
2026-02-24 02:01:55
1
mairababar50
Mahi rajput :
6 months ka start hai I means 15 days ho gay hai 6 months ko daye sakhty kiya
2026-01-12 11:39:07
1
kiranmehr5
💕Umm.e.Anaya💕 :
1 din bna k 2 din use kr skty hain ya fresh bnani ha roz
2026-02-10 12:35:54
1
sadiyahussain6
Sadiya Hussain :
How old is she?
2025-12-11 15:12:27
1
ayat.noor8060
Ayat Noor :
sister winter ma dy skty ha yeh kia
2025-11-24 15:15:51
1
qahira33
Qahira❤️🇮🇹🇮🇹 :
api puri ko kitnay din tak store kr sktay hain ya hr roz new bnana
2025-12-08 18:30:49
0
kinezbaloch
Happy Girl 😊 :
Meri beti 8 month ki hai lekin vah kuchh khati Nahin Hai kia kro yah kia khilaun kya usko bhookh lagi Hai please bataen please jawab do
2025-11-18 11:11:02
1
usmi_.n
* 𝖬𝒓ѕᶶѕₘã𝓃. * :
Thand k mosam m de sakty hai yh ??
2026-01-12 14:12:37
1
farahsheraz8
Essa Musa :
sis Mera baby 4 month ka ho gya hy tu usy sb sy phly kya introduce krwana chahy
2025-11-27 14:01:59
0
ffiza63
FiZa ♥️🥰 :
sardiya m dy sakty h pure
2025-12-18 14:16:36
1
ashikhan74
isha_♡_ Alam🌹🌍 :
kitne month baby ko dena chaheye
2025-11-17 14:40:23
3
harisharis2951
imtiaz :
resha to nhi ho ga baby ko
2025-12-15 16:35:15
1
wajeehakazmi
syeda wajeeha kazmi :
Mire baby 👶 9 months ki h poti 5 6 krti h Iran m rhti hon doctor medicine ni dyte kuch bto
2025-11-17 15:58:38
0
saminaasjad2
Qeemti phool🇬🇧 :
mera baby 2 month ka hoga 29 ko ..use her 1.30 ghante badh feed kerna hota formula milk is it ok
2025-11-18 18:15:03
1
mrs.sajawal96
🌿 :
Milk add kr skty h
2025-12-02 17:58:04
0
mustfa.mustfa09
Gullam Mustfa :
or kya dy skty 4mont KY baby ko mra baby bh 4mont ka hn
2025-11-17 18:02:09
1
azlanasim23
azlan787 :
mje chair ka baten kidr sy buy ki hai
2025-11-18 03:47:48
1
To see more videos from user @aizalhassan_awan, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About