please yeh b btain 4month baby ko daily kitna meal dena ha or dood ko kesy mange krna ??
2026-08-19 15:47:43
1
زوجہ عثمان...✨🥀🌎🔥🦋❤ :
Assalam-o-Alaikum sis. 🌸 Meri beti ka 4th month start hua hai. Main bohot confused hoon ke is stage par usay kuch introduce karna chahiye ya sirf milk hi dena chahiye? Agar aap guide kar dein ke aap ne apne baby ke saath kab aur kis cheez se start kiya tha to mujhe bohot madad mil jayegi. JazakAllah Khair. 🤍
2026-08-05 15:20:35
1
🪐 :
boil krny ka baad ya boht sour hojata ha or bht tasteless hojata ha
2026-04-24 12:09:56
0
Sanashah :
Try to steam not boil
2025-11-17 12:16:54
1
Muhammad Abbas Ali :
mera baby 5 month ka ha usy ya dy sakti hu mery susral valy kehty ya cheezin bhari hoti hn
2025-11-17 05:52:43
2
❀𝓣𝓾𝓵𝓲𝓹❀ :
blend krty hoay kxh dala means water or milk??
2026-03-03 07:37:18
1
IղղÖƈεղէ Pმɾöö :
ye puree store kr skti???
2026-03-16 07:15:55
1
Priences🙈🍰 :
Mri byti 3, month ki thi cirlac rice wla khilaya spoonn sy mash kr k mny apple khilya mashallah sy bhot achy sy khti ha ab 4 month end h
2025-11-18 02:53:00
8
sherry berry 🫐 :
mera beta 6 month ka us ko sab sy pehly kis chez ki puree do plz
reply
2026-02-24 02:01:55
1
Mahi rajput :
6 months ka start hai I means 15 days ho gay hai 6 months ko daye sakhty kiya
2026-01-12 11:39:07
1
💕Umm.e.Anaya💕 :
1 din bna k 2 din use kr skty hain ya fresh bnani ha roz
2026-02-10 12:35:54
1
Sadiya Hussain :
How old is she?
2025-12-11 15:12:27
1
Ayat Noor :
sister winter ma dy skty ha yeh kia
2025-11-24 15:15:51
1
Qahira❤️🇮🇹🇮🇹 :
api puri ko kitnay din tak store kr sktay hain ya hr roz new bnana
2025-12-08 18:30:49
0
Happy Girl 😊 :
Meri beti 8 month ki hai lekin vah kuchh khati Nahin Hai kia kro yah kia khilaun kya usko bhookh lagi Hai please bataen please jawab do
2025-11-18 11:11:02
1
* 𝖬𝒓ѕᶶѕₘã𝓃. * :
Thand k mosam m de sakty hai yh ??
2026-01-12 14:12:37
1
Essa Musa :
sis Mera baby 4 month ka ho gya hy tu usy sb sy phly kya introduce krwana chahy
2025-11-27 14:01:59
0
FiZa ♥️🥰 :
sardiya m dy sakty h pure
2025-12-18 14:16:36
1
isha_♡_ Alam🌹🌍 :
kitne month baby ko dena chaheye
2025-11-17 14:40:23
3
imtiaz :
resha to nhi ho ga baby ko
2025-12-15 16:35:15
1
syeda wajeeha kazmi :
Mire baby 👶 9 months ki h poti 5 6 krti h Iran m rhti hon doctor medicine ni dyte kuch bto
2025-11-17 15:58:38
0
Qeemti phool🇬🇧 :
mera baby 2 month ka hoga 29 ko ..use her 1.30 ghante badh feed kerna hota formula milk is it ok
2025-11-18 18:15:03
1
🌿 :
Milk add kr skty h
2025-12-02 17:58:04
0
Gullam Mustfa :
or kya dy skty 4mont KY baby ko mra baby bh 4mont ka hn
2025-11-17 18:02:09
1
azlan787 :
mje chair ka baten kidr sy buy ki hai
2025-11-18 03:47:48
1
To see more videos from user @aizalhassan_awan, please go to the Tikwm
homepage.