@cikyatt35: #skintificmy

𝘾𝙞𝙠 𝙔𝙖𝙩𝙩 🕊️
𝘾𝙞𝙠 𝙔𝙖𝙩𝙩 🕊️
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 19 November 2025 09:37:55 GMT
445113
1044
42
110

Music

Download

Comments

biskut651
BISKUT-Ryan :
aku dapt 23 inggit tpi kat shopee
2026-04-10 08:54:38
1
dausman640
DaUsman :
Muka minyak balik kerja bole terus lap ke
2026-04-24 12:04:35
0
sitirosnahfaizal
SitiRosnahFaizal :
ori skintific ke tak ni sis... kenapa harga murah sgt
2025-12-02 03:47:21
1
hazlinda_860
Nor Hazlinda binti halin :
lepas pakai ni kena cuci muka ke sis sekadar ingin tahu
2026-01-16 04:01:41
0
tupai.power.2
tupai power 2 :
Kat beg kuning 39..
2026-04-07 13:25:14
0
ssahs7
💜☝ ѕⓈ𝐀𝐇𝕤 🎉🍧 :
ni pakai sblm apply moisturiser ke?
2025-12-07 03:12:16
0
tasviee
neenfyy :
Awakkk i grab under u jugak..i got 30 hehehe tq awak 😭💗
2025-12-06 11:14:32
0
prvtemoi
✨🌻𝒮𝓊𝓃🆂🅷🅸🅽🅴 🐝 :
Tq awk. Sy beli under iklan awk dapat rm31.50. Semoga murah rezeki awk. Amin.
2025-12-01 15:38:42
0
aishasyusoff
@ishazz :
UTK sun burn sesuai x
2025-12-07 00:21:16
0
watieqalish
watieqalish :
lepas guna,kena cuci muka semula ke..
2025-12-27 14:32:22
0
real_echa
§eketul E©️ha ❤️💙 :
sy dpt 27 ringgit bli dlm live😊
2025-12-10 08:36:37
0
mariam_mohamad89
🇵🇸🇲🇾 :
wow
2025-12-05 08:35:57
0
wan_uchiha_
MuHd SyaZwan :
Seteru
2025-12-08 12:52:06
0
zaimi.shop
Zaimi Muttaqin Roket :
mantap
2025-12-11 04:03:35
0
luv.shop27
⋆。°✩ 𝐿𝓊𝓋𝓈𝒽𝑜𝓅 ✩°。⋆ :
dry skin boleh tak..anyone yg Dh try?
2025-12-12 03:45:39
0
wanaabu
wana abu :
boleh pakai siang ker
2025-12-26 06:10:18
0
naximmdnoor
naximmdnoor :
guna bahagian mana dlu ye..kasar ke yg licin?
2025-12-25 07:53:14
0
ateh56
ateh🕊️ :
bf mom boleh pakai tak
2025-12-10 22:20:23
0
lynn.lynn014
emma D :
🥰
2025-12-26 16:18:15
0
user36643827
syidarhmn_ :
😂😂😂
2025-12-28 04:39:30
0
cikpuanzara747
Cik Puan Zara :
😁
2026-01-03 06:06:10
0
miramaisari
K :
😂
2025-12-26 11:11:19
0
To see more videos from user @cikyatt35, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About