@frdswxhxb: #quotes #fyp

𝑀𝑈𝐻𝐷 𝐹𝐼𝑅𝐷𝐴𝑈𝑆
𝑀𝑈𝐻𝐷 𝐹𝐼𝑅𝐷𝐴𝑈𝑆
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 20 November 2025 04:55:07 GMT
523839
45247
397
9203

Music

Download

Comments

yanaapril86
Yana✌️☺️ :
dh oder tp cncel blk..ckp dgn diri..xpela..xpnting pn...t duit x cukup plk tuk keperluan ank 😞
2025-11-20 20:58:48
353
bungajanuari_
bungajanuari_ :
kalau bab mkn aku tak pernah berkira asal dpt mkn🥹mahal pom snggup bli sbb teringin
2025-11-20 09:58:33
117
farahmohd5
Farah Mohd :
Patut duit aku takpernah cukup setiap bulan, aku takpernah berkira dengan diri sendiri rupanya
2025-11-23 04:18:37
61
mama.sar3
mama sar :
saya suri rumah,,,,ngasuh je,,,kumpul duit utk beli emas,,,,yg lain tu kurang minat,,,sebab emas bila ada kecemasan tu lah penyelamat,,,,,,kecik2 pun janji 916,,,,, Alhamdulillah
2025-11-21 02:07:05
72
darisinarmata02
AMIN :
betul, nak beli apa² pon tak tak kisah mahal ke murah, yang penting untuk diri sendiri...
2025-11-21 10:05:34
13
azizulgjul8694
AzizulGjul8694 :
bkn berkira dgn diri sendiri...tp ada perut dan tanggungjawab lain yg perlu d dahulukan dr diri sendiri..
2025-11-21 08:12:25
39
cumil1_1
z t y 🌙 :
tahla, klau bab mcm nk reward diri sndiri kdg ii rsa mcm sayang rsa mcm kedekut tpi kalau tuk org lain .. ok je kita blnja itu ini knp ek
2025-11-21 15:01:14
7
mawarzah
mawarzah :
pernah 1 ari tu,ak sedang mkn ais krim magnum,mkn slow2,sambil berdiam kn diri,tibe2 dtg 1 suara menegur"ko nie mcm x pnh mkn ais krim mahal"..dlm hati sebak jugak🥺sedang kn org2 x thu,zaman ak kecik dan susah dlu,hanya ais pop je mampu beli selalu,sb hnye 20 sen harga,nk merasa ais krim padle pop pelangi tu pun ak simpan duit....
2025-11-21 07:24:08
26
mizieaboy
mizieaboy :
kdang2 tringin nk mkn itu nk mkn ini,nk berjln sana nk berjln sini...bila fikir balik kewangan tak pa lh ada rzki lebih nanti boleh lh.
2025-11-21 02:47:42
16
nick_syafwan
Abey Nik :
Aku dh x pikir diri aku, yg aku pikir cuma anak isteri boleh mkn dan dpt apa yg dia nak 🙂🥰
2025-11-21 06:58:51
6
fiezaasmail31
Fieza | TIKTOKSHOP AFFILIATE :
sy mmg dri bujng mmg boros. tp sy akan pastikn duit dlm acc ada. bukan kosong. mst beranak tiap bulan. boros2 pn kne bringat untk simpan. smpai skrng dh jd suri rumah. ada skit2 sy tabung. ada duit selit2 dpt hasil sy smpn tk kisah laa berapa pun. sy akan pstikn duit dlm acc bukan kosong
2025-11-21 11:40:30
8
nurdyaaaaa1
nurdyaaaaa1 :
Beli baju anak dulu baju sendiri nanti2 pun boleh beli 🥹
2025-11-23 02:49:05
5
kocenggg03
kocenggg 🐈 :
Baru semalam mak pesan “takpe beli laa bukan selalu nak merasa , sape lagi nak belikan untuk kita kalau bukan diri sendiri , hargai penat lelah diri sendiri” 😢 sebab mak pun tahu anak dia penat urus anak sorang2 , nak harap lakie sendiri hargai bini , lambatttt lagii ..
2025-11-21 13:37:44
5
muhammadshahril1952
muhammadshahril1952 :
kalau nak beli motor,kereta,RUMAH beli je...🤲
2025-11-21 11:56:35
4
kapcaihonda
anaK aLaM :
Nak kaya bersedekah selalu ...
2025-12-29 12:42:45
2
ceqila78
نورفدذيله :
ayat yg paling best setakat ni "your package has arrived for delivery" 😄
2025-11-24 00:24:08
2
_abbyahmad_
Abby Ahmad :
bila dipikirkan jalan kehidupan selalu lancar , mungkin makbulnya dari orang orang yang mendoakan untukku. . tahun ini rewards birthday sendiri. .
2025-11-22 00:27:18
2
nursaadahabubakar
cahayakebahagiaan :
kdg2 buat begitu jg
2025-11-21 09:54:12
5
__surayahashim
𝒮𝐻… ♪♩🌹 :
Betul.. sy mmg manjakan diri sendiri.. husband pulak selalu menahan diri… sy ckp.. “jgn tahan.. nak mkn ape, mkn je.. nak beli apa, beli je”
2025-11-21 15:14:32
2
nsdlaaa_
miloais :
tiap kali nak beli ,selalu fikir banyak kali dan tnya diri "ni keperluan keeeee kemahuan?"...kadang seminggu kedua minggu fikir...bila dh confirm itu keperluan bru beli HAHAHHAHHAH
2025-11-23 04:26:32
2
mr.j.o.96
Mr.Jヅ :
tapi ini bkn tentang diriku🥲
2025-11-21 18:59:39
2
lieffpoh
lieff.pohh :
alhamdulillah allah dah aturkan semuanya cuma perlu bersabar 💪
2025-11-22 09:40:24
3
muhammahdialianjabulmus0
suami Syera :
rule dia bagi aku kalau orang lain boros ke apa itu haknya..cuma kalau sampai menyusahkan orang ..itu Kurang minat..lagi di bantu lagi dia boros ..boros tak salah asalkan tak menyusahkan orang lain..
2025-11-21 12:31:35
2
cibelon
Otakseminit :
yeee betul tu...
2025-11-21 10:58:58
2
fatinlee18
Fatin Lee :
betuiiii.. lepas tu nangehh tgk bank akaun🤣🤣🤣
2025-11-21 10:21:39
3
To see more videos from user @frdswxhxb, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About