@bndestem: Wie in de buurt van de Maas en de Waal woont, schrikt niet zo snel van een militaire helikopter. Defensie gebruikt het Rivierengebied al jaren als een van de plekken om te kunnen oefenen met laagvliegen. #Brabant #Nieuws

BN DeStem
BN DeStem
Open In TikTok:
Region: NL
Thursday 20 November 2025 18:47:53 GMT
469550
11951
218
1437

Music

Download

Comments

official.cjib
CJIB :
Stel je voor hij toetert terug. 🤣
2025-11-20 19:06:02
2744
user66642069.1
🟥⬜️🟥⬜️🟥⬜️🟥⬜️🟥 :
die zag de auto al voordat hun die apache zagen
2025-11-20 20:56:49
574
user8987658191937
user89876581919373919 :
is dat nou een Saab?
2025-11-20 21:25:07
320
ramonmaas
ramonmaas :
Help help help omhoog omhoog! *remt ondertussen niet*😂
2025-11-20 21:10:26
717
roelvd86
Roel 🇳🇱 :
Kan je nagaan hoe een paard, koe of ander dier zich dan voelt
2025-11-20 22:26:34
76
baboeskaa1
semie :
je moet niet toeteren kan hun afleiden en zitten misschien in een oefening of less wat mis kan gaan dan
2025-11-22 06:10:44
19
linksrechts.12
R🇦🇿 :
Warthunder ziet er beter uit dan vroeger
2025-11-21 10:16:01
37
edwinnederlof
edwinnederlof :
wat kunnen mensen klacgen zeg.
2025-11-23 04:13:58
37
niemannd34
User1928883939 :
Wie rijd er nou een saab
2025-11-21 09:39:59
1
country_cunt
country_cunt :
Vast ook niet remmen.
2025-11-21 05:50:34
2
wiets18
wiets. :
zwaait hij nu naar jullie?
2025-11-20 23:47:05
6
piperpa28pilot
PiperPA28Pilot :
Rechts vor Links! Sieht man doch 🙈
2025-11-23 09:17:47
2
mvvt116
mvvt :
ja klopt is ook een laagvlieg gebied heb zo ook mooie foto's gemaakt.
2025-11-21 09:50:33
2
nhpk09
nhpk09 :
Dit is toch gw normaal of licht dat aan mij?
2025-11-21 04:39:38
5
coyotte68
Coyotte-68 :
L’autre il klaxonne 😂😂😭
2025-11-23 09:57:57
8
markoattis013
markoattis013 :
ez egy Saab logo? nem nem. ez scania. 🤣
2025-11-23 10:07:52
2
frisian_fighter
Frisian fighter :
wel gaaf
2025-11-21 07:15:12
1
aali737
Ali :
Je ziet ze vliegen😜
2025-11-21 13:04:59
1
patrickvanderkuijl
Patrick van der Kuij :
niks vreems zie elke dag
2025-11-21 06:08:44
2
zeelandlife
Zeelandlife :
Aaahjoh. Niks an de hand
2025-11-21 05:03:20
3
belsken1962
Down with taco :
Hebben die geen minimum vlieghoogte???
2025-11-21 09:56:31
4
toxicbeerhunter
Treetops🇳🇱 :
niks rakelings 😂 de piloot heeft meer dan genoeg hoogte hier kan zelfs nog een vrachtwagen onder door die bij veel tunnels niet eens door kan
2025-11-22 00:43:33
1
wessel_0183
Wessel_🇳🇱 :
Waarschijnlijk gaan we dit veel vaker zien
2025-11-21 13:40:40
1
020dve
020dve :
help help dit is een oefening
2025-11-21 11:03:21
1
To see more videos from user @bndestem, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About