@wawaarf_: Suka sangat set ni, tak perlu pening fikir shawl apa dah. Complete satu set, terus siap! 🤍 #abaya #abayagirls #abayaouter #muslimahoutfit #modesty
Wawaarf
Region: MY
Saturday 22 November 2025 04:37:39 GMT
Music
Download
Comments
ɴᴇᴇᴀᴀᴀ ୨ৎ :
hi sis.. sorry if u dont mind blh x nk tau ur height and weight.. and also what size u take 🥺
2026-03-10 17:17:47
0
de.afiqahhhh :
Inner dia ada zip dekat depan ke sis?
2025-11-23 11:21:48
0
✬𝓹𝓪𝓱✬ :
Lurvenyaa!!! Kita suka la bagi sekali inner ni 😍
2025-11-22 06:31:42
0
Firaa🍒 :
sweet nya color putih macamni 😍
2025-11-22 13:46:52
0
NHH🤍✨ :
Bestnye dapat sekali inner. Xyah pening2 nak cari inner apa🤭
2025-11-22 17:09:45
0
mama afan dan alif :
😂
2025-11-27 03:00:55
0
ttalgi🍓ྀི :
Cantiknyaa. Suka la dia jenis outerwear asing macam ni bukan attach sekali. Nanti boleh match dengan inner dress lain jugak😍
2025-11-22 06:10:43
2
ʚ dierah norrizam ɞ :
butter yellow pun lawa 😍
2025-11-22 16:19:07
0
Wawayeah_ :
Cantik🥰
2025-11-23 07:05:26
0
𝓐𝓶𝓷𝓲 :
lawa sangatt full whitee 💐🤍
2025-11-23 09:05:33
0
Izahhabib :
MashaAllah cantik sangat 💓😍
2025-11-27 06:06:40
0
Kak sue :
🥰🥰🥰🥰🥰
2025-11-27 13:39:22
0
husna_nunaa :
cantiknya 😍
2025-12-03 07:13:06
0
To see more videos from user @wawaarf_, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.