@awulanimation: Kalau keluar makan dengan gf, puji dia je. Jangan cakap lebih-lebih #animasi #animasilucu #animasimalaysia #girlfriend #merajuk

Awul Animation
Awul Animation
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 22 November 2025 04:39:51 GMT
2579817
163973
2977
81093

Music

Download

Comments

princesssss.honey
vanilla caramel 🍭 :
Ni ain perfume ke
2025-11-22 07:27:10
4529
cereal_killer498
﮼نورعين :
Semua problem, semua ain, semuaaaa ain
2025-11-22 08:10:52
7905
hannawilfred
𝚑𝚊𝚗𝚗 🧚🏻‍♀️ :
taknak merajuk, sebab tak suka ain 🥰
2025-11-22 08:35:44
1582
aainsyazana
Ain :
Kenapa ain eh 😭
2025-11-22 05:38:59
603
follow.follow.lah
i҉d҉k҉⚡ :
WOYYY NAMA AKUUU🗿
2025-11-22 07:05:40
527
shjaedo
𝒸𝒽𝑒𝓈𝒽𝒾𝓇𝑒 :
yela yela ain tak merajuk dah
2025-11-22 10:24:46
256
aienhusnaambri
Aien Husna ⚡️ :
menunggu kawan kawan forward dan tag saya 😆😆😆😆
2025-11-22 12:20:07
72
iwanbk_
iwanbk orkk🐡 :
lbih baek diam jee.psg lagu kuat²🤣🤣
2025-11-22 13:41:10
69
ur_ryn17
𝓊𝓇_𝓁𝓊𝓋𝓇𝒾𝓃𝓃 :
eh ain
2025-12-11 10:16:12
2
resepigendut
Ainnzzzzzzz :
Malu la ceni
2025-11-23 10:11:36
3
xry.zy
￴ ￴ ￴￴￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ :
okay esok aku pi jpn tukar nama, dari aku lahir aku mmg tau dh nme ni awam
2025-11-22 12:52:35
8
hafizzaharudinn
Craze€poxy :
Pastu laki yang habis kan🤣
2025-11-23 12:12:21
6
ainsfiaaa
ع :
aik
2025-11-22 11:13:50
5
shfqh.18
Ain Shafiqah :
HAHAHAHA apahal ain jugak ni hadoi
2025-11-22 15:07:37
6
whoss_me22
it's me :
habislah japgi member share
2025-11-22 11:22:23
12
yinxzr
ainggg :
kalau problem je ain 😔😔
2025-11-22 12:39:23
12
un.usernotfound
Ain__loveal :
Ain 😭😭😭😭
2025-11-24 06:17:45
3
cacahhhni
ع :
ain mmg suka dgn makanan
2025-11-22 07:43:11
9
neslobeng06_
Nurain. :
kenapa aku😌
2025-11-27 15:26:25
3
ikramroslanar
اكرام روسلان✨ :
kembangnya idung ain time marah 😞
2025-11-24 13:18:44
3
boyka_1444
⋆˚꩜。ᘜᑌᑎ⋆˚꩜。 :
Ain problem
2026-01-30 11:14:31
1
_.mhdfkry
فكری :
rasa sebersalah nk buat semua perkara🤣
2026-01-14 07:07:01
1
nuaino
𐙚𝕒𝕔𝕦 𝕓𝕠𝕟𝕘𝕤𝕦 ×̷̷͜×̷ :
Hhahahahahahaha "ain" hadir 😹
2026-01-14 03:25:28
1
missfatzzz_
Fatz Laoshi :
dah bagi makan tu okay terus nanti 😂🫣 BTW, ada yang nak belajar mandarin. Kelas 2 jam (RM0) DITAJA khas untuk working adults. Nota disediakan & kelas terhad 🤩 komen NAK ✨
2025-11-22 15:01:35
2
aaiinn24
@Mutiara24 :
kenapa Ain warna pink ? ...ain merajuk tak de siapa yg pujuk ...
2025-12-12 13:57:41
3
To see more videos from user @awulanimation, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About