@dr1share: Serum spray @Skintific.my , korang pernah tak try? Banyak perempuan suka, sebab make up jadi glowing, nampak natural.. dan paling best, dia xbuat make up crack.!! Even berjam-jam pakai make up… #dr1share #skintific
DR1 SHARE
Region: MY
Saturday 22 November 2025 08:13:34 GMT
Music
Download
Comments
Lynn lin :
aku umur 43 aku pakai serum rm 6 je dah 4 tahun tegang beb XDe kedut langsung kat ,muka
2026-03-06 23:24:43
35
Dilla :
Pakai ni foundation jd bercapuk 😅
2025-11-25 02:59:12
88
shaella nofahi :
siapa tiru siapa ya.. apa yg g2g ada.. skintific pun ada
2026-03-09 05:03:50
51
AKM412🔥 :
Orng mngandung boleh pakai tk
2025-11-22 10:05:47
8
Sabrina :
best spray ni.. makeup maintain sampai ke petang.
2025-11-22 10:37:18
17
NiHaraf 🌸 :
Kalau x pakai makeup tp pakai gitu je okey ke?
2026-03-07 01:22:52
3
Mariam Md Din :
Ini mmg best lah. dh nak abis sebotol ni. kena repeat nmpknya...kulit jadi cerah,lembab..best. auto glowing..
2026-02-05 10:14:48
2
️ :
First Dr
2025-11-22 08:22:13
2
VannilaGonasagaran :
Really Worth🤌🏼💯Yng Pakai Makeup Serious Make Your Face Glow And Stay Long Up To 8 Hours☺️No Crack Crack Makeup Hehe💃🏽
2025-11-22 15:57:49
2
UmmiSara :
Bila spray di muka, rasa melekit tak?
2025-11-24 07:09:16
5
✨ girl from nowhere ✨ :
Tp mmg bagus…sy skin sensitive sgt xblh salah guna barang…tp pakai spray ni skin jd lembut je…jerawat cpt kecut…makeup pun tahan lama walau dh peloh2…🥰🥰🥰
2025-11-25 04:02:52
2
abbyyyyy :
Untuk oily skin blh tak ygni pkai
2025-12-08 05:44:57
0
FJ :
mungkin sbb saya dah tua.. pakai spray ni.. make up saya tak smooth pun
2026-03-07 10:25:42
3
Random_carrot :
Pakai sunscreen, lepastu pakai ni boleh ke?ke pakai ni br pakai sunscreen?
2025-12-09 22:50:21
1
bell_00 :
Boleh x nak minta buat kajian utk org makan ikan dgn tak. Betul ke yg tak makan tak pandai
2025-11-22 11:20:01
1
Fionalisa :
kulit kering ok tak pkai
2025-11-24 23:46:49
0
𝓑𝓪𝓫𝔂𝔂𝓲𝓷𝓷𝓷𝓷𝓷𝓷 🦄🌸 :
kulit berminyak bole ke
2026-01-21 15:41:49
0
生き甲斐 ikigai :
Aku beli hampeh… nasib laa… picit kepala spray xkluar ape 🤣 terpaksa replaced ke botol spray lain
2026-03-10 13:58:22
2
~〽️ashi_〽️aro🦋~ :
mn lg best.. g2g ke skintific
2026-03-10 05:49:44
1
Myzara.co :
Ok bang sy beli
2025-11-22 09:03:36
1
💃MissLadyBoss💃 :
Aku umur 51 ,pki ni setiap hari muka tk kusam dn nmpk segar
2026-03-10 13:05:58
1
kopi pasta :
org ttc dan pregnant boleh guna ke?
2025-11-22 10:26:08
1
️ :
second🔥👍
2025-11-22 08:27:17
1
Jelita Cyg :
teracun dah...
2026-04-17 15:34:38
0
aiden :
mekap ajelah sajeje
2025-11-23 11:01:48
0
To see more videos from user @dr1share, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.