@emxakmxr: Replying to @suhailazaim #sharpener #sharpenerautomatic #pengasahpensel #hadiahanak #sekolah

Bonda Alara
Bonda Alara
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 23 November 2025 01:47:56 GMT
2008225
6889
117
1526

Music

Download

Comments

mankz88
manKZ :
🤣🤣dah beli benda nie,tp dah 2kotak pensil gaib
2025-12-11 08:43:21
10
badariahsamit
badariahsamit83 :
sy dah beli, dah letak bateri tp x berfungsi🥺
2026-01-16 12:38:44
3
jihan_yahaya
💕🌹Jihan Yahaya🌷💕 :
bkn x mau belii..takut sat gi balik umah bg tau shap adik hilang laa ibuuu 😫😫 dlm shap biasa pun sedia2 hilang..
2026-01-03 11:35:27
0
mommy_monic4
Monica_Kecik :
beli ni tkut pembuli bg msuk jri kwn2 dia. 🥺hmm tp MCM senang
2025-12-04 12:13:32
3
akuloreng
loreng :
zaman Sy dulu cikgu mntk duit tong2 beli mesin pengorek pensil..mesin tu letak kat atas meja cikgu..sapa2 nak asah pensil gi depan meja cikgu..tapi aku xmampu bgi duit masa tu..sampai sudah aku xguna mesin tu sbb malu..aku guna pisau je nak asah pensil aku..
2026-01-14 07:59:01
5
linay0e
Linalucy92♊♓ :
dh beli 2 skali ...tpi dh letak batri .. nk ngasah pensil tak pusing... boleh bgi tahu cara mcm mna guna
2025-12-07 05:58:31
3
kaktantan
kaktantan :
Bkn nak beli utk anak, nak beli utk mak😭😭😭
2025-12-14 09:25:25
3
ungku.ashraff
uñgku#boyyy#q وسيم :
bateri dpt free ke?
2026-03-03 21:33:07
0
dayaonezuka
indahchin :
klu budak kasi masuk jari tak bahaya Kee?
2026-01-22 02:06:01
2
wan_suhailyliza
wan suhailyliza :
blh beli tp guna kat umah jer☺bwk sekolah hilang🤣
2025-12-08 00:07:16
1
sissysiti
AsiahAsri_ :
semua jenis pensil sesuai ke?
2026-04-02 14:09:13
0
aida03939
aida :
pencil yg besar bolleh tak
2026-04-10 16:58:50
0
mohamadnurfudhail_
UserNotName_00 :
dulu pakai Nie kongsi ramai²🤣🤣
2026-02-05 14:18:37
1
akmazakaria79
maa :
kak saya ada tapi sticker dia tak boleh tampal
2026-01-09 04:09:57
1
rlqeee
໑₊ ˚✧ʟᴜʀᴠᴇ꒷꒦‧₊˚ :
mostly kwn cg kt sek dh bli tpi tk ssuai utk heavy .. cpt rosak .. mklum la kami swasta hari ii cg yg korekkan pensel budak huhu
2025-12-05 09:11:42
2
am.med
Amalina 🪭 :
Senang ye pakai mesin cmni, zaman dulu manual jer haha
2025-11-23 02:04:49
1
mariamarisya7
Maria Marisya :
dah pensel tajam budak² best pulak nak JD doktor..main cucuk² kawan..😂
2025-12-18 02:29:40
1
mamihaurahayyan
Mami Haura|Hayyan :
Mudah betul eh zaman skrg ni 😍
2025-11-23 08:58:47
0
black_shadow6142
Daddy _Cool :
Ak kalau beli ni...kena stndby pensil berkotak laaa..jd mainan anak plak
2026-04-10 02:10:54
0
ah_hockwelding
Ah Hock Si Welder :
lg cpt pensel ank aku hbs...yg asah manual tu pn setiap kali nk g sekolah kne bwk yg baru...blik sekolah udah jd pensel kontot
2026-04-05 05:31:25
0
icelmarie3
icelmarie :
nice sharpener 💗
2026-05-10 02:39:36
0
littlemom__4
🦋✨ :
kalau jatuh rosak ke
2026-05-11 10:39:29
0
kakzaiiiiii
kak zaiii :
kakak nak pengasah tanpa sel kering🥰🥰🥰🥰
2026-08-03 08:01:12
1
lyzaeyza1
IBU*ANAQI :
zaman sekarg smua auto ..,kan
2025-11-25 13:26:17
0
To see more videos from user @emxakmxr, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About