zaman Sy dulu cikgu mntk duit tong2 beli mesin pengorek pensil..mesin tu letak kat atas meja cikgu..sapa2 nak asah pensil gi depan meja cikgu..tapi aku xmampu bgi duit masa tu..sampai sudah aku xguna mesin tu sbb malu..aku guna pisau je nak asah pensil aku..
2026-01-14 07:59:01
5
Linalucy92♊♓ :
dh beli 2 skali ...tpi dh letak batri .. nk ngasah pensil tak pusing... boleh bgi tahu cara mcm mna guna
2025-12-07 05:58:31
3
kaktantan :
Bkn nak beli utk anak, nak beli utk mak😭😭😭
2025-12-14 09:25:25
3
uñgku#boyyy#q وسيم :
bateri dpt free ke?
2026-03-03 21:33:07
0
indahchin :
klu budak kasi masuk jari tak bahaya Kee?
2026-01-22 02:06:01
2
wan suhailyliza :
blh beli tp guna kat umah jer☺bwk sekolah hilang🤣
2025-12-08 00:07:16
1
AsiahAsri_ :
semua jenis pensil sesuai ke?
2026-04-02 14:09:13
0
aida :
pencil yg besar bolleh tak
2026-04-10 16:58:50
0
UserNotName_00 :
dulu pakai Nie kongsi ramai²🤣🤣
2026-02-05 14:18:37
1
maa :
kak saya ada tapi sticker dia tak boleh tampal
2026-01-09 04:09:57
1
໑₊ ˚✧ʟᴜʀᴠᴇ꒷꒦‧₊˚ :
mostly kwn cg kt sek dh bli tpi tk ssuai utk heavy .. cpt rosak .. mklum la kami swasta hari ii cg yg korekkan pensel budak huhu
2025-12-05 09:11:42
2
Amalina 🪭 :
Senang ye pakai mesin cmni, zaman dulu manual jer haha