Tambah telur, buat bentuk pancake, masak dlm airfryer. Siap soft cookies utk baby
2026-05-15 18:42:02
48
FifiyDoesThings :
Sy tengok ingredients dia ada sodium. Sodium ni bukan garam tambahan ke? Macam bawah 12m tak boleh. Ada yg tau tak bab sodium ni? Nak belikan untuk snack Baby. Tapi risau Bab sodium tu.
2026-01-09 02:29:39
29
Aisyah_cha :
M
2026-08-28 07:49:15
0
Mummydee✨ :
Mommy2 yg bby ada G6PD, bby boleh mkn tak yg ni since kekacang tak boleh kan ?
2025-11-27 01:43:54
6
﮼نور عايشه🍃 :
selain pisang, buah apa sis cmpur?
2025-11-28 02:47:15
4
sjsjsksksks :
madu tak boleh kan baby bawah 1 tahun? please reply
2026-06-19 02:51:46
0
bunnybunn110 :
Bestnya tak allergy
2026-08-07 12:37:17
0
NurMia :
mgkuk dgn sudu cantik beli mana
2026-08-14 05:18:13
0
roznirozni916 :
pisang dah manis rasenye tk perlu penut batter lgi
2026-06-07 12:10:56
0
xoxoceanus :
tolong jelaskan kenapa ada ingredient honey dalam tu? bukan baby under 1 x boleh ke?
2025-12-05 21:06:57
4
4elis3 :
Utk mommy2 yg komen ada madu dalam tu, itu cadangan hidangan. Boleh tengok dkt sebelah tu ada tulis ingredients cuma roasted peanuts 😁
2025-12-10 09:01:02
2
Fiqathefirst :
Bby chair tu beli mana
2025-12-01 13:32:30
3
YuskyBoo :
out of topic, sis boleh kerusi baby d mana? 🥺
2025-12-01 02:52:07
1
niaaaa :
baby umur berapa dah boleh bagi sis?
2026-08-10 11:02:48
0
OmmaAAShop :
anak ada g6pd boleh mkn ke peanut butter ni
2026-06-06 17:02:34
0
Imelda Mel :
dekat mana ya korang nampak ada honey dalam ingredient tu? maaf lah tapi kalau tak salah baca dinyatakan disitu "eat with" which mean makan dengan. bukan dalam ingredient dia ada honey. kann.
2026-04-24 15:49:51
1
zatylutfi :
Sedap nyer adik mkn🥰
2025-11-23 22:26:16
0
Haieyda Shop :
berseleranya..blh try jgak untuk my baby nnti
2026-08-03 13:34:34
0
Rayyan & Matten :
Nk taya peanut butter tu klau dh buka kne msuk slm peti ais ke
2026-09-02 21:29:59
0
yana🍀 :
utk 6 bulan sesuai ke
2026-08-15 05:53:35
0
Rayyan & Matten :
Knp ank sy muntah mkn pisang mentah🥹🥹cpur pinnalt butter
2026-09-02 21:28:40
0
dibaazmans :
Sy pun pki peanut butter ni utk ank mmng dia suka
2026-08-04 10:43:18
0
buyuuuuuuu :
Tak sembelit ke sis
2026-08-19 04:48:02
0
N I 🎀 :
Nmpk berselera sgt 😍
2025-11-24 02:54:20
0
To see more videos from user @natashaelyanie, please go to the Tikwm
homepage.