@natashaelyanie: Bukan main berselera naira makan pisang dengan peanut butter 😍 #peanutbutternutasty #snackingbaby #resepibaby #resepibaby6bulan #breakfastbaby

Natasha Elyanie
Natasha Elyanie
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 23 November 2025 15:13:09 GMT
1161533
7565
102
1482

Music

Download

Comments

raradalisha
Rara :
Boleh share baby chair tk?
2026-05-06 07:20:52
0
aimi.aaziz
aimi.aaziz :
Tambah telur, buat bentuk pancake, masak dlm airfryer. Siap soft cookies utk baby
2026-05-15 18:42:02
48
impisces933
FifiyDoesThings :
Sy tengok ingredients dia ada sodium. Sodium ni bukan garam tambahan ke? Macam bawah 12m tak boleh. Ada yg tau tak bab sodium ni? Nak belikan untuk snack Baby. Tapi risau Bab sodium tu.
2026-01-09 02:29:39
29
aisyah_oha
Aisyah_cha :
M
2026-08-28 07:49:15
0
bunnytiny1
Mummydee✨ :
Mommy2 yg bby ada G6PD, bby boleh mkn tak yg ni since kekacang tak boleh kan ?
2025-11-27 01:43:54
6
aisyahros9
﮼نور عايشه🍃 :
selain pisang, buah apa sis cmpur?
2025-11-28 02:47:15
4
bcnxjxj3
sjsjsksksks :
madu tak boleh kan baby bawah 1 tahun? please reply
2026-06-19 02:51:46
0
bunnybunn110
bunnybunn110 :
Bestnya tak allergy
2026-08-07 12:37:17
0
damieya92
NurMia :
mgkuk dgn sudu cantik beli mana
2026-08-14 05:18:13
0
roznirozni916
roznirozni916 :
pisang dah manis rasenye tk perlu penut batter lgi
2026-06-07 12:10:56
0
xoxoceanus
xoxoceanus :
tolong jelaskan kenapa ada ingredient honey dalam tu? bukan baby under 1 x boleh ke?
2025-12-05 21:06:57
4
4elis3
4elis3 :
Utk mommy2 yg komen ada madu dalam tu, itu cadangan hidangan. Boleh tengok dkt sebelah tu ada tulis ingredients cuma roasted peanuts 😁
2025-12-10 09:01:02
2
_vanillalatte_7
Fiqathefirst :
Bby chair tu beli mana
2025-12-01 13:32:30
3
allyvd0107
YuskyBoo :
out of topic, sis boleh kerusi baby d mana? 🥺
2025-12-01 02:52:07
1
niaaaa808
niaaaa :
baby umur berapa dah boleh bagi sis?
2026-08-10 11:02:48
0
amoyochien
OmmaAAShop :
anak ada g6pd boleh mkn ke peanut butter ni
2026-06-06 17:02:34
0
melldee1216
Imelda Mel :
dekat mana ya korang nampak ada honey dalam ingredient tu? maaf lah tapi kalau tak salah baca dinyatakan disitu "eat with" which mean makan dengan. bukan dalam ingredient dia ada honey. kann.
2026-04-24 15:49:51
1
zatylutfi
zatylutfi :
Sedap nyer adik mkn🥰
2025-11-23 22:26:16
0
haieyda.shop
Haieyda Shop :
berseleranya..blh try jgak untuk my baby nnti
2026-08-03 13:34:34
0
bintiismailnorhay
Rayyan & Matten :
Nk taya peanut butter tu klau dh buka kne msuk slm peti ais ke
2026-09-02 21:29:59
0
f.nrdyana
yana🍀 :
utk 6 bulan sesuai ke
2026-08-15 05:53:35
0
bintiismailnorhay
Rayyan & Matten :
Knp ank sy muntah mkn pisang mentah🥹🥹cpur pinnalt butter
2026-09-02 21:28:40
0
diebshopp
dibaazmans :
Sy pun pki peanut butter ni utk ank mmng dia suka
2026-08-04 10:43:18
0
buyuuuuuuu
buyuuuuuuu :
Tak sembelit ke sis
2026-08-19 04:48:02
0
nina_aaa360
N I 🎀 :
Nmpk berselera sgt 😍
2025-11-24 02:54:20
0
To see more videos from user @natashaelyanie, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About