Kalau korang perasan dlm content ni, setiap yg undi tu kanda mesti akan selit kaitan dgn rina dan sedikit sebanyak berharap diorang tulis rina 😂 rasanya jauh sudut hati kanda dia pun berharap benda yg sama 🥹
2025-11-25 10:20:31
685
miraahalim💫 :
body language kanda tk leh nk tipu mmg ada perasaan🫶🏻
2025-11-25 08:34:58
593
abby 🕊️ :
dan aku ingt lagi msa arwah ayah kanda mninggal , rina ada tgu dgn dia kat rumah tu. mu nak pmpuan mcm mna lg. aku yg pmpuan pn jatuh cinta tgk dia . yehhhh main jiwa betuiii eh ko min🥹
2025-11-25 10:39:42
444
𝕼𝘴ꪗꪖ :
real rina cantik rupa dan hati,kami setuju😩
2025-11-25 08:39:21
283
azim. :
hopefully you gais got a best ending 🤲🏻🫠🥺
2025-11-25 11:15:51
177
Mee Kari Kuah Laksa :
kau bayanglah dia record video content, lepastu editing, banyakkali tgok muka rina. Confirm cair do
2025-11-25 10:01:01
106
meey :
tpi cara lokman ckp mcm serius siap ckp sumpah so 🤣🤣
2025-11-25 09:52:48
127
KR :
aku percaya lukman😭
2025-11-25 09:11:47
79
NH_ieda :
Kanda pernah ckap.. Umrah kali ni buln 1 kanda betul2 nk doa pasal jdoh. Semoga Allah tnjukkn jalan yang terbaik..Semoga Kanda dapat jwapan nya nanti.. Insyaallah.Semoga yang baik2 shaja.
2025-11-25 12:00:17
56
dena ✮ :
kanda dengan rina sumpah sepadannnn saling melengkapiii hope diaorang got a best endingggg 😭😭😭😭🤍🤍🤍🤍
2025-11-25 12:19:37
44
faizal jai :
huhu giler²😊fyp karina choii😂
2025-11-25 12:19:01
9
mike_real :
part ni kena sangat 😳
2025-11-25 10:58:15
25
@FINA :
rina memang cantik sangat lh,❤ , semoge karina bersama selamanye
2025-11-25 11:32:50
18
zuriana :
kite percaya 100% ape Lukman ckp tu🥰🥰🥰
2025-11-25 09:22:32
75
Shaa🧁 :
Hmm comelnya la
2025-11-25 10:39:03
14
💐Faizah Ahmad 💐 :
kawin..kawin..kawin..kawin...macam mane pon....kawinnnnnnnn🥰😜
2025-11-25 13:28:39
8
dragonball@GOKU :
to kanda, jgn buang masa lg Rina ada ciri2 dan kriteria yg ko idam2 kan selama ni, please Don't lets shes goes..Karina forever🤟🤟🥰🥰
2025-11-25 13:05:15
25
Rizky ardiansyah 29🤘🤘 :
❤❤❤❤❤❤❤ rina masya allah cantik manis.. sempurna karina bestt
2025-11-25 11:18:16
11
mozumozu :
bila nak comeback ni 🥺
2025-11-25 14:27:47
6
Shop with Awen :
Tlg laa aku ikhlas kan hati dengan ship 😭😭😭 sampai masa dah aku kena support depa dua😂😂 #KARINA
2025-12-30 05:22:01
3
𐙚 :
Selain bass aku blushing kalau tgok edit video , karina pun sama !!!
2026-01-09 03:58:01
1
manysss🍓 :
Tiber lalu fyp . Hmm rindu
2026-02-21 17:50:07
0
queen :
serius x ready dgn repatnership esok... 🥺🥺🥺
2026-04-13 04:12:05
0
ara._.🥷 :
kalau perasaan kanda kalau nk tgk muka Rina ja mesti blushing
2026-08-23 14:55:26
0
ashikinruaini :
bleh caye ke kat lukman ni🥺
2025-11-25 08:55:47
17
To see more videos from user @nuyyinn.__, please go to the Tikwm
homepage.