@egzimay: #koredeyaşam #koredeeğitim #yonseiuniversity #yurtdışındaokumak #keşfet

Ezgi
Ezgi
Open In TikTok:
Region: TR
Tuesday 25 November 2025 11:30:36 GMT
23925
1263
80
137

Music

Download

Comments

ecemblablabla
ecem :
Cheer up ın çekildiği yer
2025-11-30 08:36:35
13
s3vv4lmi
𝑠𝑒𝑣𝑣𝑎𝑙 :
Yonsei hiç arastırmadım,hukuk bölümü var değilmi?
2025-11-25 17:10:13
8
aylacrafty
Ayla Crafty :
korece olmazsa İngilizce ile eğitim almak mümkün mü zaten yaşadıkça öğrenilir ortam önemli
2025-12-29 00:03:09
4
ayen_nnnn
ayen :
spor geçmişimin hepsi ilk okul zamanlarımdaydı sadece aldığım madalyalar duruyor bunları nasıl belgeliyebilirim ki?
2026-01-29 21:07:05
1
svdesu_su
suu✨️ :
abla ben yonsei de bilgisayar bilimleri istiyorum topik 6 m var ve lise not ortalamam 91 falan daha önceden de yazılımla uğraştığım için projelerim...
2025-11-27 16:25:55
5
rumi7307
rumi :
aktiviteleri yapdigina dair nasıl bir belge yaptın dümdüz kağıda bu bu etkinlikleri yapmıştır şu kurumdan şu kişinin imzası falan diye minun resmiligi nerden anlasiliyo
2026-01-21 01:10:30
1
ata_bek11.27.1982
💜V💜 :
Yonsei icin topik en az kac olmali lutfen cevap verirmisiniz🥺
2025-12-08 09:50:35
1
ahmethasanov840
🫧 :
Mühendilik bölümü varmı?
2025-11-26 07:11:43
1
gulauyy
𝓖𝓾𝓵𝓪𝔂 :
abla diyelimki hiç bir bölgemiz yok yani aktivitelerimiz yok ama keman çalmak ve resim çizmekle olurmu
2025-12-30 18:03:34
0
just.army48
just.army :
ablaaa lutfen cevap verirmisin yabancıları tıp bölümüne alıyorlarmı?ve alıyorlarsa nasıl şartları var (akademik başarım iyi ) lütfen , lütfen cevap verirsen çok sevinirim :)
2025-11-26 13:43:42
0
nwooy0.0
nwooy0.0 :
Lise diploma puanının kaç olması gerekli?
2025-12-06 10:17:14
1
iremmmyv
i🍸🍒✨🐆 :
sat girmiş miydiniz
2025-11-26 16:00:24
0
tutugcok
t :
belgeleri yeminli tercümana mı çevirtmemiz gerekiyor?
2025-12-24 17:12:23
1
diclepaksoy3
𝕯𝕴𝕮𝕷𝕰 :
abla yonsei universte ucretlimi
2026-01-26 04:56:08
1
user92972169301603
user92972169301603 :
abla tıp varmı ? peki oranın dil okuluna gidip sonra üniversiteye başvursak öyle oluyormu , abla bir de hepsi illa topıc mi istiyorrr
2025-11-25 19:24:46
0
starging0
★zoey ★ :
yks veya herhangi bir sinava gerek yok mu ?! yani okul ortalamasi ile mi giriyoruz ?!!
2026-03-28 07:34:15
2
kim.taehyung00001
Kim Taehyung :
Lise puanım 76 olurmu
2026-01-09 15:50:51
0
ata_bek11.27.1982
💜V💜 :
Yonsei icin topik en az kac olmali lutfen cevap verirmisiniz🥺
2025-12-08 09:50:46
0
selv__1
selv :
sınava girmiyor mu yani üni sinavina
2026-01-10 14:22:42
0
starging0
★zoey ★ :
yonsei de grafik tasarim bolumu varmi biri bana soyleyebilirmi??!!!
2026-03-28 07:32:56
0
miamiu444
Martin :
abla o kadar yardımcı oldun ki bana çok teşekkür ederimmmm☘️🤍
2026-05-18 18:35:28
0
esmaay395
ESMA🪼AY 🫧 :
moda tasarım bölümü varmı
2026-01-13 21:15:24
0
cylicanons
•cyli⁰⁶⁷(headcanon vers.) :
yıllık haç TL?
2026-02-05 18:35:58
0
yarenlmnx
yarenlmnx :
lise ortalamam yetmez büyük ihtimalle ama bakalım
2026-01-30 07:43:01
0
chhing8372
🧃 :
It’s hard to get in to Yonsei as international students?
2025-11-29 07:02:55
0
To see more videos from user @egzimay, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About