korece olmazsa İngilizce ile eğitim almak mümkün mü zaten yaşadıkça öğrenilir ortam önemli
2025-12-29 00:03:09
4
ayen :
spor geçmişimin hepsi ilk okul zamanlarımdaydı sadece aldığım madalyalar duruyor bunları nasıl belgeliyebilirim ki?
2026-01-29 21:07:05
1
suu✨️ :
abla ben yonsei de bilgisayar bilimleri istiyorum topik 6 m var ve lise not ortalamam 91 falan daha önceden de yazılımla uğraştığım için projelerim...
2025-11-27 16:25:55
5
rumi :
aktiviteleri yapdigina dair nasıl bir belge yaptın dümdüz kağıda bu bu etkinlikleri yapmıştır şu kurumdan şu kişinin imzası falan diye minun resmiligi nerden anlasiliyo
2026-01-21 01:10:30
1
💜V💜 :
Yonsei icin topik en az kac olmali lutfen cevap verirmisiniz🥺
2025-12-08 09:50:35
1
🫧 :
Mühendilik bölümü varmı?
2025-11-26 07:11:43
1
𝓖𝓾𝓵𝓪𝔂 :
abla diyelimki hiç bir bölgemiz yok yani aktivitelerimiz yok ama keman çalmak ve resim çizmekle olurmu
2025-12-30 18:03:34
0
just.army :
ablaaa lutfen cevap verirmisin
yabancıları tıp bölümüne alıyorlarmı?ve alıyorlarsa nasıl şartları var (akademik başarım iyi ) lütfen , lütfen cevap verirsen çok sevinirim :)