@ouzn.eep: @Dherbs Terlajak Laris #fyp #xyzbca

banoo
banoo
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 26 November 2025 04:49:13 GMT
8535666
270454
1131
28582

Music

Download

Comments

papalarisofficial
Aliff Syukri Kamarzaman :
allahh tqq awak.. boleh jumpa tak nak jadikan aawakk model liptik🤣🤣
2025-12-03 15:16:54
33764
laksa_sarawak1
Muhd Hamizan :
tapiiiiii kannnnnn benda tu cepat patahhhhhh😭
2025-11-26 08:00:44
17413
saidatulshahida_
💕 شهيدا ارجمي 💕 :
Sepatutnya awak letak bag kuning 😂 ada la percent sikit 🤣😂
2025-11-26 08:34:05
6144
ddjaafar
ƊƊフ千尺™ :
nape aku tgk sampai habis padahal dia dh pesan yg bukan alif shukri berambuss hmm
2026-08-06 07:27:18
847
horlicks_aissss
𝓶 𝓲 𝓮 𝓷' 𝓼 :
aku dah pakai memang realll yaaaaaaa pinkkkk and bangun esoknya ya allah cantik gila bibir aku.
2026-08-05 04:16:22
839
najwazulkibli
Najwa Zulkibli | Nutritionist :
Kau buat aku nak beli bang 😔
2026-08-05 00:51:43
340
rien_darlings
Rien Darlings :
sumo salah kau , aq dah boli bang, tgu sampai, nanti dah pakai aq update sini, tolong like supaya tak hilang posting ni.
2026-08-05 00:06:13
152
snaqrqxi
mirachii :
taknak member tau tapi sekarang se malaysia dah tau 😔
2025-11-26 08:49:11
1918
qhyrtlhjxxx
￴ ￴ ￴￴￴￴￴￴￴￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴￴￴ ￴ ￴ ￴ :
Terkoluar loghat nismilan eh😂😂
2025-11-26 13:05:17
1068
aenalexxx
𐙚✿ ❤︎ 𝙰𝙸𝙽 ❤︎ ✿𐙚 :
packaging dia mmg susah bukak , tp aku suka sbb anak autisme aku xkan pandai bukak .. kalau x habis dia tenyeh dekat sofa .. tq dato' . mmg berkesan .
2026-08-05 05:46:41
58
ansuhti
_itarun :
Bibir akuu kering weh sesuai ke
2026-08-05 00:15:20
43
saphiresaurus
RICH X TOGETHER💸 :
Review paling jujur dalam tiktok, done order satu🥰✋🏻
2026-08-05 10:45:42
20
helenahudsonn
helenahudsonn :
My grandma ada kedai jamu.dia ckp banyak brand memang D'Herbs Memang mostly paling bagus.
2026-07-31 15:38:21
24
yveschanel8
🍒 :
Aku pun dah beli. Dari bibir hitam, terus jadi pink natural. Kakak aku habis duit ribu2 treatment bibir munggil. Aku beli lipstick dato jer😂😂😂
2026-08-05 05:09:55
17
si.beyh
Beyh :
bukan aliff syukri berambus : 1K komen 🤣 kami memang jenis busybody nak juga stay 🤣🤣
2026-08-06 08:07:17
8
luvleeaa
Yingyinn :
beli la weyh my mom pakai bertahun, bibir die pink helok, i pun tergugat🙂‍↔️😂
2026-08-05 10:52:44
6
user3513282699737
Ten :
Aq tgok video dia yg lama pun cerah je bibir.. filter ke 😭
2026-08-05 06:23:42
17
mizaizzati___
mizaizzati___ :
Bang soalan saya abang dah jadi model ke ?
2026-05-19 02:12:47
12
batrishae
sha :
sekarang member dah tahu abang pakai
2025-11-27 07:45:23
961
ieqish
𝒾𝑒𝓆𝒶 :
skang kwn ko dah tau bang 😭
2025-11-26 08:50:27
289
nishahaquee_
Nishahaquee :
KENAPA TAK LETAK BAG KUNING
2025-11-26 08:36:40
1256
amalkiut
Amal Leyo 🧚🏻‍♀️ :
Go beli lipstick dia mmg best dooh
2026-01-14 17:38:31
26
astrophobick
🪼 :
nais pinky tapi tak fix my two toned lips pun. dah pakai sebulan. lepas pakai tu kena apply vaseline/lipbalm sbb dia keringkan bibir sikit
2025-11-26 08:52:15
525
tshazm
Bdm Ain :
Jangann ekauuu memandai2 nak suruh dato tukar packaging yaaaa . Dah exclusive dah tu
2026-03-22 15:28:49
56
orkedcantik89
orkedcantik89 :
Wehhh... aku ada dah... tp jarang pakai sbb nampak x berubah pape 🤣🤣... aku try plak tips ko.. pakai waktu mlm, esok tgk hasil nya
2025-11-26 15:38:54
427
To see more videos from user @ouzn.eep, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About