به شدت حسودی میکنم به کسایی که اسم سریالش رو میپرسن
2025-11-26 20:01:18
717
یه زری که فن نیما و تیام🎀 :
فکت:بعضیا هنوز کلمه عشق درک نکردن( اصلا منظورم با شیما و.. نیست)
2025-11-26 14:27:17
200
Niya(🪽 :
ولی خدا زن مرد رو برای هم ساخته
2025-11-27 10:00:11
192
Ava🌙 :
کسایی که میگن این فیلم قشنگ نبود به کلیشه های عادی سریال ها مثل دختر فقیر پسر پولدار عادت دارن و کیدراماهایی که زندگی پرفکت دارن رو دوست دارن (هیت نیس نمیگم اونا بدن)
این فیلم معنای واقعی عشق رو بهم یاد یاد و تا ابد مورد علاقم باقی میمونه🙂