من اینارو میخونم و سیوش هم میکنم
اما بعضی هاشو دلم نمیاد برا دیگران انجام بدم🫠🫠 اما بعضیای دیگه ش خوبه
البته اونایی که دلم نمیاد انجام بدم برا ادمایی که خوشم نمیاد ازشون استفاده میکنم حتما👍
2025-11-26 17:54:18
83
aysan💙🌊 :
انجام دادم طرف بلاکم کرد🤣
2025-11-26 18:51:30
18
«Payaso»🇪🇦 :
یه سوال وقتی بهش میگیم چرا همش این کارو با دستات میکنی پرسید چه کاری و هیچ کاری به دستاش هیچ وقت نمیکرد چی بگیم🤣🤣
2025-11-26 18:00:22
8
aytana :
خوشمان آمد
2025-11-26 15:11:23
5
𝓧𝓪𝓷𝓸𝓶 𝓖𝓪𝓱𝓿𝓮 :
ولی کسی به آیدی پایین دقت نکرد
2025-11-26 19:57:51
3
🩵سه شگفت انگیز 🩵 :
با زندایم این کارو کردم دعوا خانوادگی شد : 🥀
2025-11-26 20:23:24
2
ایلیا :
اینارو من همیشه انجام میدادم ولی نه به این شکل!
من نمیگم «میدونم »
میگم « باشه! »
( با لحن کمی خشک بدون بروز دادن احساس ضعف یا ناراحتی ولی سرد و خشک )
یا میگم: میتونی تکرار نکنی اگه بهت یاد داده باشن خانواده!
2025-11-26 18:30:36
2
𝓼𝓪𝓶𝓪𝓻𝓲𝔂𝔂 :
مگه روانیم😑😑😑
2025-11-26 18:53:53
2
マリア :
چجوری یکی رو از خودمون متنفر کنیم :
بخدا همشون ظالمانست یا من خیلی مهربونم