@syzafrhna: Dah beli bio c plus, tapi taktahu lagi cara pengambilan dgn betul? Jom tgk video ni sampai habis ✅ #biocplus #nutrilite #amway #amwaymalaysia

Syaza 🎀 SEL
Syaza 🎀 SEL
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 27 November 2025 00:28:47 GMT
81497
1754
52
801

Music

Download

Comments

aziannor62
aziannor62 :
tak nampak apa2 kesan pun ...
2025-11-27 05:27:12
1
laila_3r
LaiLa_3R7581 :
Kalau ambil pGi sebelum sarapan boleh?
2025-11-27 03:36:29
1
kayla.3323
KayLa :
pm nk oder
2025-12-08 04:42:16
1
fash_j
FJ :
vit c Sy ni bertukar wrna gelap ...elok lgi ke ambil?
2025-12-07 13:43:34
1
seadanyaaaa1
SeadaNya :
sy bik mlm bila pg akan membuang habis 😁kulit putih gebu..parut jeragat jerawat pudar🥰
2025-11-29 00:06:17
3
lan.senja85
sue🤡 :
saya makan keman blh ke,nak telan besar sgt rasa tercekit
2026-06-09 02:10:47
0
afiqahkasri
SofiaInara :
treatment eczema dari segi nutirition dan skin product?
2025-12-02 00:05:50
1
sree.xix
sree.xix :
Bio c works for 8 hours per day. Isn’t consume 2x per day?
2025-11-28 13:53:24
1
mama.eitye
mama eitye✓ :
boleh consume waktu sahur tak?
2026-02-10 09:01:25
1
siti.khadijah.skf
Siti Khadijah Skf :
salam..apa khasiat dia yer?sy ada amek mag cal plus...xpe ker consume supplement byk2?
2025-11-27 05:14:29
1
kyowotyf
tiglk :
dia perlu telan terus ke or kena kemam untuk lebih efficient?
2025-11-29 17:31:47
1
nur_shahila
nur_shahila :
Pm sy boleh
2025-12-09 16:36:32
0
rizawatimatrejab
rizawati matrejab :
Boleh cepat sembuh luka ke
2026-02-28 03:03:16
1
prema.mohan0
prema mohan :
nak order
2025-11-29 07:48:00
1
rubyjaafar_
rubyjaafar_ :
Awak. Nk beli deo spray. Mcm nk beli dgn awak?
2025-11-28 12:15:23
1
lediaaaa13
5804ledia :
Alhamdulillah betul, mmg excellent pada tubuhku, syaza, kita mohon share ya, kita doakan Allah maqbul semua doa² n mudahkan semua planning syaza 💋
2026-05-18 06:18:22
0
lia.ayu638
Lia marlin :
dulu saya konsumsi ini memang lah kulit saya lebih cerah, tapi lepas tuh saya tak beliblagi sebab saya pun dah berhenti kerja waktu itu jadi tak punya uang mau beli, tapi ini saya sudah kerja ada ingat mau beli lagi😁
2026-05-14 12:43:15
1
user43087234
Ayu :
bio c plus boleh la cantikkan kulit
2025-11-27 07:36:16
1
noorsuhailah_92
Ciksulegacy Flying high :
nk share ya ..mekasih..
2026-06-10 15:14:47
0
cik_mimia
Fa_ Honey :
1 biji Sekali sehari ke ambik
2026-06-01 05:36:25
0
melatisenja1234
mawar merah :
mana beg kuning
2026-06-02 15:23:57
1
mr.ahmad2064
Mr Ahmaf :
Saya consume produk ni dah lama🥰
2026-05-26 05:29:39
0
lszz_27
LS27 :
datang bulan boleh ambik ke
2026-05-02 05:57:04
0
lolipop26091
Swanshini :
Ibu hamil boleh consume ke
2026-04-18 11:10:14
0
lilyisabella66
Lily Isabella Shawl :
klu ada fibroid blh ke mkn?
2026-01-08 14:34:35
0
To see more videos from user @syzafrhna, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About