mjy be divorce hoi age 30 islamabad sy hon cast Rajput isb sy acha reshta ha to btayen
2025-12-12 18:13:59
52
Leena ❤️ :
Mary Liye koi acha insan mil sakta hai sir Jo Mary bety ko apna name day
2025-11-30 13:31:45
59
islam ki shehzadi :
age 30 divoce lahore sy larka b lhr sy ho wahi contac kare plzz
2025-11-28 21:20:42
60
Hinabibi :
Rawalpindi sa hu widow hu buchay ha mara 38 age ha mari
2026-03-24 22:48:27
11
Niha Ameen 💫 :
main bhi krna
2026-01-13 05:03:15
22
Eyana Yunos Azadi :
halala b karwaati hain Kia
2025-11-29 15:29:01
7
Hina Bibi :
Rawalpindi sa hu widow hu buchay ha mara 38 age ha mari
2026-02-15 02:08:05
16
اپنوں سے ہارا ہوں :
@اپنوں سے ہارا ہوں:اسلام علیکم جی میں دوسری شادی کرنا چاہتا ہوں میرے تین بچے ہیں ضلع گجرات سے ہوں کاسٹ آرائیں ہے اور اپنا گھر ہے کوئی مسلئہ نہِیں ہے میری ایج 39سال ہے اور کوئی طلاق یافتہ یا بیوہ یا کوئی بانجھ پن لڑکی ہی رابط کرے پلیز 03034979402
2025-11-28 10:12:48
9
Abdull Raoof :
@0507639854
2025-11-28 13:21:20
5
shakibaba333pindiking Editor :
ok
2025-12-03 19:24:19
7
804 :
aslm
2025-11-28 09:16:53
6
adnan gill g :
so Nice 💯
2025-11-28 15:01:01
6
AHMED.,,,, Taxila :
interested
2025-11-28 18:11:23
7
ناھڑی صاحب :
میں دوسری شادی کرنا چاہتا ہوں
2025-11-28 11:46:38
7
Qureshi :
salaam Alakum
2025-11-28 17:18:18
5
Rajput :
Meri 30 hai paar muje larki achii chaye aa hai family larki walon ki sport karny wali ho kyn k me private job karta hon kafii besnnus ka experience hai
2025-12-01 05:09:10
6
kashif shah :
I need
2025-11-28 13:26:07
5
SIRAJ MALIK :
Jiji main hun
2025-11-29 02:45:27
5
Aphasar Mohammed :
mashallah
2025-11-28 08:08:21
6
🇵🇰 Mr.Mᴬᴸᴬᴺᴳᴵ🇦🇪 :
السلام علیکم
2025-11-28 17:32:26
6
Aa♥️ :
age 32
government servant
Adil
Islamabad
inbox please
2026-07-23 14:44:09
2
IMran :
Islamabad sy Hun
meri aik beti bi hy 3 Saal ki wife ki death hu gahi thi delivery time mujhy aik achy rishty ki talash hy
2026-07-31 06:07:21
1
Butterfly😈 :
Sargodha Sy koi ha ha
2026-05-11 16:33:26
3
03346958294 :
ms
2026-06-25 19:40:00
1
مارخور👀👈⚜☠💀 🇵🇰 Islamabad :
مے فوجی ھو
2026-02-11 22:08:32
0
To see more videos from user @darulnikkahrawalpindi, please go to the Tikwm
homepage.