Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@ugbjhb2:
pani._.15
Open In TikTok:
Region: IR
Sunday 30 November 2025 17:10:42 GMT
255134
37827
440
1530
Music
Download
No Watermark .mp4 (
0MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
0MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
shino :
سنگین بود تا اخر هفته مدرسه نمیرم (اصلا هم بخاطر تعطیلی نیست)
2025-11-30 21:27:24
1369
사바⏝ּ݁͝🕊 :
نمیدونم چرا نوکیا با این جمله نمیشکنه😂💗
2025-11-30 21:10:44
520
Noaĥ :
چقدر رو نوکیا باحاله
2025-12-06 15:22:20
247
𝗌𝖺𝗂𝖽𝖺 :
نوکیا اوشاخلای🤙🏻
2025-12-04 11:57:54
69
flower🌸 :
باهام حال نمیکنی؟ بچرخ ما باهات حال کنیم😔🫵
2025-12-06 11:37:38
34
Zahra :
سنگین بود شیشه فروش مدارس رو تعطیل کرد.):
2025-12-06 08:45:47
20
... :
این جمله هارو فقط نوکیا میکشه🥵😂
2025-12-01 11:24:44
14
fatemeh :
فکت:بخاطر این،اینجور جمله هارو تو نوکیا می نويسن چون اگه تو بقیه گوشیا بنویسن از بس حقه میشکنن
2025-12-07 09:13:53
11
Helena :
اگر رفتارم به کام جمع نیس کام جمع به هیچ جای من هم نیس🤪💀☠️
2025-12-04 17:07:00
10
Sogand :
اگه باهامون حال نمیکنی برگرد ما باهات حال کنیم🥱
2026-02-14 04:35:01
9
شومبول طلا :
سنگین بود مدرسه نمیرم (دو روز اخراج شدم)
2026-01-31 17:04:10
8
*** :
اصلا مرز گنگ بودن رو رد کردی 😂
2025-12-04 18:02:15
7
shaynaz :
نوکیا: آیفون😂
2026-02-02 00:04:21
6
mania ✨ :
برگرد ما حال کنیم ساده ترین جواب ✨
2025-12-01 19:29:05
4
𝙀𝙡𝙞𝙣𝙖 :
سنگین بود فردا مدرسه نمیرم( پنجشنبس)
2025-12-03 22:34:20
3
🤖🥫 :
پاک کردن..... گزینه
2025-12-03 11:38:28
3
Fati.22.24 :
اگه با ما حال نمیکنی برگرد ما باهات حال کنیم🤙🏻
2025-12-02 15:48:34
3
| savin | :
از بس سنگین بود گوشیم شکست .لی نوکیا نشکست😫😐
2025-12-04 05:26:19
3
Bahar :
@Fuyo @salma @Andia @saraaa 😂
2026-02-09 00:14:44
3
SUN🌝 :
ای وای💔😂
2025-11-30 18:40:22
3
𝕂𝕠𝕠𝕜𝕠𝕠𝕓𝕦𝕟𝕪_🌔💫 :
ریسکه برای ریپوست 😔
2025-12-06 09:48:06
3
🔥Hiva .et🔥 :
من اصالت ازنااا ولی اونجا زندگی نمیکنم البته اصالت الیگودرز هم دارم
2025-12-06 04:58:11
3
ددی لیسا🧔 :
انقد سنگین بود گلس گوشیم شکست😍
2025-12-05 14:15:25
3
×͜×Amir▪⁉️ :
جدی میفرمایید. خانمم
2025-11-30 21:56:31
3
To see more videos from user @ugbjhb2, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
15 seconds of db | #danielbryan #WWE #playboicarti
No hay no hay #mujeres #mentiras #dice #no #paratiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
يحركونهن باجر خيمنه #مرتضى_حرب #محرم #تصميمي❤️ #محمد_جليل
Wkrótce Część III @Robinek21 #perdzinn #janekmajeranek #strach
#WANGXIAN || im a bit too late for this trend hehe #wangxian #theuntamed #theuntamededit #wangxianedit @──★ ˙ ̟𝐧𝐞𝐯𝐞
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy