Grabe Cebu, kadaghang nahitabo karong tuiga, og dili December 1, di ta maka feel sa pasko, lahi rajud sauna ba🥹
2025-12-02 02:38:27
290
si kebb ako_ :
Despite the storm and the floods, they still find a way to celebrate Christmas, BANGON CEBU!!
2025-12-03 00:23:12
106
m_supremacy :
Christmas – New Year – Sinulog 😍 come to Cebu, guys!
2025-12-02 11:04:35
66
Junrey Apostol Silva :
Thanks for sharing🥰 pwede ra e day? Tnx
2025-12-02 09:58:14
36
peacemind :
Tinamaan payan nang lindol at bagyo pero basta pasko di Yan mag papahuli
2025-12-02 02:59:28
39
KohcHoy🪬🧿 :
Ka nice oip Bangon Cebu ❣️🙏
2025-12-02 22:14:26
10
jxnxth_p :
Nindot kaayo jud, naa ko sa rooftop kita nako ang fireworks. Mas nindot jud naa sa taas.
2025-12-02 16:55:41
96
pat.marie :
Idk pero bsta mkaagi kog fuente circle and mkakita permi sa dakong xmas tree, mkaㅤsmile jod ko. Bsag di pko okay ana tayma, di jd malikayan ma amaze and emotional. 🥹🎄
2025-12-01 19:54:40
29
Khezian shop :
hala makaminggaw gyud kaau diha ba i miss the opening lights of Christmas tree i love it
2025-12-03 09:41:15
10
Donald thrumph :
and I have a ☺️
2025-12-03 10:05:28
5
JA Finds🇵🇭 :
wow
2025-12-03 00:39:27
6
SHAILEE✨☜ :
wow ganda naman😍
2025-12-03 09:24:00
6
MOMMY ANGIE 🎀🌸💗 :
nice kaau gabei aiyyss 🥰
2025-12-02 10:27:36
9
❤️TANORA❤️ :
Wow
2025-12-02 22:16:10
5
yunesleones on IG :
Bangon CEBU ayaw namo patakag vote ika 2028!
2025-12-03 11:49:53
4
AZYRA_Zshop :
grave ang Ganda 😍😍😍
2025-12-02 11:15:20
6
DzaeKinsakadai :
Ceeebuuuuuuuu🥺🥺😘😘😘😘
2025-12-02 11:20:36
6
🫀 :
Grabe ang ka nindit
2025-12-03 01:24:15
5
MR. ED :
kanusah diay ni ng opening?
2025-12-03 04:45:01
21
Yanshop :
Nice view
2025-12-02 22:40:59
7
PEPE MART :
Merry christma🌷🌸
2025-12-03 09:31:29
6
Iwantutobemineagwenbaby :
After a tiring day, it was nice to witness the lighting 😭❤️
2025-12-03 10:31:03
8
IG: danixmariee :
MAKA PROUD NGA CEBUANA KO!
2025-12-03 02:58:01
6
wisdom :
wow
2025-12-02 13:10:16
5
To see more videos from user @egcreationsxx26, please go to the Tikwm
homepage.