Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@pehmon_: ポケモンの歴史が最高に素敵な理由#ポケモンza
ペェモン
Open In TikTok:
Region: JP
Tuesday 02 December 2025 03:00:00 GMT
722615
50267
389
7165
Music
Download
No Watermark .mp4 (
4.44MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
3.52MB
)
Watermark .mp4 (
3.34MB
)
Music .mp3
Comments
F.A :
The first ever game i got was pokemon red on my yellow gameboy color. The time fly's by 🚶
2026-01-01 06:20:50
620
Frost :
You don't get to judge what went downhill if your first pokemon game was 2013 and onward.
2026-01-05 18:49:51
374
ㅤ ㅤ :
give me back the 2d games
2026-01-01 00:43:12
528
木下ベッカム :
ドットで容量減らして全世界をまとめてくれ
2025-12-02 13:12:14
483
Hino :
Just finished playing peak
2026-01-05 17:47:36
73
stoney :
silver was my first pokemon game where my typhlosion mains at? 👀
2026-01-05 23:49:23
12
Optimuss :
I'd rather play games styled like Pokemon Emerald then games styled like Legends Za and Scarlet Violet
2026-01-05 17:18:57
5
Deathgod095 :
Crazy how they made it worse in shining pearl and brilliant diamond but brought it back with legend arceus
2026-01-05 05:37:38
69
osancheesey :
They really had the opportunity to start running with the music at frlg, gen when they added running shoes, but no. Squandered
2026-01-04 22:18:56
30
🔥Samuri⚜️ :
Yes. I like Z-A
2025-12-17 06:49:54
82
Fra_J17 :
1996-2013 🥲❤️🩹
2026-01-01 21:29:13
41
Ironclad Warrior :
I love ZA
2026-01-05 14:36:32
13
fiction :
Bring back pixel art
2026-01-06 22:10:13
0
くに :
やっぱZAの主人公大人っぽいよな歴代と比べても
2025-12-04 11:34:50
70
Joseph :
思い出補正のせいでどんな新作が出ても結局初期の頃が面白いってなってしまう😂
2025-12-04 07:28:44
34
赤之瀬(あかのせ) :
やっぱ3DSの進化すごいな
2025-12-04 08:40:50
36
荒らしのニノ :
今やり直すと中途半端な3dはドットより何故かキツイ
2025-12-02 14:27:56
23
ほいっぷ :
初代、、、やっぱ最高だわ。あの簡略化された世界だからこそ妄想した
2025-12-03 03:53:54
14
オルタ :
2012年から13年で覚醒しとるww
2025-12-02 11:54:55
83
Ayemoon :
Qué pasó ahí 2021? 👀
2026-01-01 22:18:59
38
ログ :
人もメガシンカしたね
2025-12-02 08:49:02
33
Maneo Chaotix :
Pokemon Yellow was my first game 🥰
2026-01-05 21:06:05
13
tezzz345 :
all went downhill after gen 7
2026-01-05 05:26:43
12
たくま :
ルビーサファイアが最後のプレイなんやけど、新作のポケモンやっても楽しめるんかな笑 全然わからん
2025-12-04 05:27:33
55
Mr. Nobody :
Pokemon forever!!!
2026-01-05 05:23:29
6
To see more videos from user @pehmon_, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
شَحچيلك ! يگلـي عُگب الكافلِـچ آنـه الحـرَس 💔!!!!. #السلام_عليكي_يا_مولاتي_يا_سيدة_زينب #السلام_عليك_يا_ابا_الفضل_العباس_ع #ليلة_الحادي_عشر_من_المحرم #ليلة_الوحشة #باسم_الكربلائي
jay jaykar #highlights #fypシ゚viral🖤video
ТГ ЭТО ТЫ ОСЕТРОВ
#swimming #shakeelhero #bahawalpur #allhamdulliah_for_everything❤
SWEET #gongfourz #taesan #leehan #boynextdoor #fyp
#fyp #viral #goviral #foruyou #foryoupage
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy