@minedent: Çocukken ilk kez dişçiye gittiğimde yaptırdığım dolgu hala ağzımda duruyor. Hani bana senin ağzın çöplük gibi yapmak zorunda mıyım diyen beyfendinin yaptığı dolgu ndjfjj 😵‍💫 Gümüş dolgu” aslında gümüş, bakır, kalay ve cıvadan oluşan bir amalgam karışımı 💫 Dayanıklıdır, yani sadece “gümüş” olduğu için çıkartmana gerek yok 🙅‍♀️ Ama dikkat ⚠️ Eğer kenarlarında kararma, çatlak ya da sızıntı varsa… …artık değiştirme zamanı gelmiş olabilir ⏰ Çünkü çoğu kişi bu dolguları ağzında gereğinden çok daha uzun süre tutuyor 😅 Ben eski gümüş dolguları değiştirirken sık sık 🦠 tekrarlayan çürükler veya 💥 mikro çatlaklar görüyorum. Evet, diş hekimliğinde hâlâ yeri var ama… …ben uzun zamandır kimseye gümüş dolgu yapmadım 🤍 💬 Peki sen hangisini tercih edersin? ⚪️ Beyaz dolgu mu ⚫️ Gümüş dolgu mu?

Mine Bayram
Mine Bayram
Open In TikTok:
Region: TR
Tuesday 02 December 2025 08:58:32 GMT
70062
298
39
13

Music

Download

Comments

evvval2
idilstory :
zorbalayan diş doktorları en büyük korkum. Dişlerimi beğenmeyip bana diş teli yapmak istemeyen doktorun travmasını hâlâ yaşıyorum
2025-12-06 14:39:59
15
cagritanyeli
Dr çağrı tanyeli 🦷 :
İçeriğinde civa bulunduruyor. Evet çok uzun müddet kullanılabiliyor özellikle molyar çiyneme dişleri için sert ve güzel bi madde ama şekil verilmesi mümkün değil. Ayrıca kompozit dolguda dolgu kırılıp düşebilir ama amalgam kırılırda dişi kırar ve cekimle bile sonuçlanabilir.
2025-12-05 06:23:17
6
rabiaarslan237
Rabish :
Benim de yaklaşık 25 senedir Amalgam dolgum var zararlı olduğunu söylüyorlar çünkü içinde cıva varmış. Bu dolgu benim sol tarafımda ve sol tarafımda diğer tarafıma göre şişlik var yani iki yüzümde aynı değil sol yüzüm daha şiş duruyor bu dolgudan ötürü olabilir mi acaba
2026-05-12 15:32:34
0
lisaa92796
🪤 :
Ya benim üst dişimde beyaz dolgu var yaptıralı 5-6 sene oldu dolgunun kenarında minik minik çürükler var ne yapmalıyım
2025-12-06 16:17:02
1
mustafaözdemir830
Mustafa Özdemir :
benim de var amalgam ağzım komple amalgam ön dişler hariç tabi 25 sene olmadı ama memnunum
2026-05-27 11:29:38
0
astrolog_pervincelik
Astrolog_pervincelik :
30 yıldır ağzımda miss ilk günkü gibi amalgam dolcu candır
2025-12-05 21:25:34
2
perseissy
persy :
Çocukken yaptırdığım dolgum 27 yaşındayım yeni ucundan kırıldı ama gitmeye korkuyorum 😂
2025-12-02 13:54:52
4
iklimkesgiin
cat :
20 senedir kullanıyorum dört tane arkada ahahahha harika bir şey
2025-12-08 00:40:38
2
karbonaterol0402
/Gulyabani\ :
En sağlamı da bunlar. Kırılmadıkça dokunmayın dursun. Benim de öyle yıllanmış eski dolgularım var onlar sapasağlam duruyor. Yeni yaptırdığım beyaz dolgular yarım yamalak oldu sızlıyor bilmem ne. Çok sağlam değiller.
2025-12-06 21:46:36
3
fryugrmira
Feray Oturak :
4 tane amalgam dolgum var hala tas gibi sağlam ılkokula giderken yapılmıstı
2025-12-07 16:08:51
1
yagmursancak.254753
Yağmur Sancak :
Amalgam o gümüş değil.
2025-12-07 21:10:10
1
aslb35
Beyaz Aslı :
gümüş dolgum duruyor ama beyaz dolgulu azı dişim çürüdü ve bir tarafı kırılarak dolgum düştü bir ay oldu olmadı dişim sallanıyor neredeyse yemekleri çiğnemeden yutuyorum iyice sallaınca gidip çektiricem☺️
2025-12-06 20:55:23
0
salaynuas
salaynuas :
yakinda bende cikaracam 30 sene olmustur
2025-12-04 21:03:14
0
kendihalinde1ri12
💫✨ :
2 tane var ikisininde kenarı kırık 🙄
2025-12-07 06:56:41
0
helltimee
Hande :
Bende aynı durumdayım hacettepe dise gittigimde sağlam hala gerekmedikçe hic değiştirtmeyin dediler
2025-12-07 20:56:10
1
melorikaaa
melorikaaa :
Ay kaç yaşındasınız ki çok genç duruyorsunuz
2025-12-06 11:30:52
1
cxxc517
Cxxc :
Ahahahgshs bendede var 13 yaşında yaptırdım şimdi 30 yaşındayım hala taş gibi 😂😂
2025-12-07 10:08:47
1
papatyamavigul
kader1234 :
disin buyumedi mi yani 25 sene once sen cocuktun hani azi disler yenileniyor filan ya
2025-12-07 13:49:30
0
crililith
daisy :
dişlerimde çürük var doktor çürüğün yüzeysel olduğunu, sağlam diside almamiz gerektiğini söylüyor, yapmıyor bu doğru mu?
2025-12-07 16:14:37
0
userr38.83
user :
benimki griydi siyaha döndü 2 ayda bir şey olur mu niye siyahlasti
2026-05-15 23:57:03
0
sonbahar5734
Sinoplu57 :
🥰🥰🥰
2025-12-02 09:34:32
0
userxxqqddee
. :
Diş hekimi bile gümüş dolgu diyor şaka gibi
2025-12-06 15:10:20
2
To see more videos from user @minedent, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

#xuhuong #hangnhatnoidia #viengiat #hangtaphoa #mevabe  🌹❤️Viên giặt xả Gel Ball Bold 4 in 1 túi 31 viên (2 mùi hương) Thông tin sản phẩm:  🇯🇵Xuất xứ: Nhật Bản  🌹Số lượng: 31 viên 🌹Mùi hương: Hương tổng hợp và Hương gió biển ❤️Công dụng: 🌹Sản phẩm Viên giặt GELBALL P&G 4D Nhật Bản kết hợp hương thơm dịu nhẹ và tính năng làm mềm vải, bạn không cần dùng thêm nước xả, vì thế sẽ giúp bạn tiết kiệm chi phí đáng kể cho việc giặt giũ hàng ngày.  🌹Một tính năng nổi bật nữa là Viên giặt GELBALL là nó có tính kháng khuẩn rất cao, do đó trong trường hợp trời mưa hoặc bạn phải phơi quần áo trong nhà thì quần áo vẫn không có mùi ẩm mốc. Sản phẩm rất thích hợp với điều kiện thời tiết nóng ẩm tại Việt Nam, đặc biệt là ở các tỉnh nắng ít, mưa nhiều. 🌹Viên giặt 4D Gelball là lựa chọn hoàn hảo cho gia đình bạn với 3 lợi ích trong 1: 🌹Đánh bật vết bẩn 🌹Làm trắng vượt trội  🌹Làm mềm vải, lưu giữ hương thơm dễ chịu, không làm phai màu quần áo  🌹Hướng dẫn sử dụng: 🌹Dùng 1 viên cho mỗi lần giặt tương ứng 65L nước hoặc ít hơn (khoảng 6kg quần áo khô hay 30 chiếc áo/quần) 🌹Thả trực tiếp viên giặt vào lồng máy giặt rồi đặt quần áo lên trên, không cần cắt bỏ vỏ nilon bên ngoài vì đây là nilon tự hủy
#xuhuong #hangnhatnoidia #viengiat #hangtaphoa #mevabe 🌹❤️Viên giặt xả Gel Ball Bold 4 in 1 túi 31 viên (2 mùi hương) Thông tin sản phẩm: 🇯🇵Xuất xứ: Nhật Bản 🌹Số lượng: 31 viên 🌹Mùi hương: Hương tổng hợp và Hương gió biển ❤️Công dụng: 🌹Sản phẩm Viên giặt GELBALL P&G 4D Nhật Bản kết hợp hương thơm dịu nhẹ và tính năng làm mềm vải, bạn không cần dùng thêm nước xả, vì thế sẽ giúp bạn tiết kiệm chi phí đáng kể cho việc giặt giũ hàng ngày. 🌹Một tính năng nổi bật nữa là Viên giặt GELBALL là nó có tính kháng khuẩn rất cao, do đó trong trường hợp trời mưa hoặc bạn phải phơi quần áo trong nhà thì quần áo vẫn không có mùi ẩm mốc. Sản phẩm rất thích hợp với điều kiện thời tiết nóng ẩm tại Việt Nam, đặc biệt là ở các tỉnh nắng ít, mưa nhiều. 🌹Viên giặt 4D Gelball là lựa chọn hoàn hảo cho gia đình bạn với 3 lợi ích trong 1: 🌹Đánh bật vết bẩn 🌹Làm trắng vượt trội 🌹Làm mềm vải, lưu giữ hương thơm dễ chịu, không làm phai màu quần áo 🌹Hướng dẫn sử dụng: 🌹Dùng 1 viên cho mỗi lần giặt tương ứng 65L nước hoặc ít hơn (khoảng 6kg quần áo khô hay 30 chiếc áo/quần) 🌹Thả trực tiếp viên giặt vào lồng máy giặt rồi đặt quần áo lên trên, không cần cắt bỏ vỏ nilon bên ngoài vì đây là nilon tự hủy

About