azrul adnan perodua sales :
setiap Komen dia pada page lelaki yang sama kerap aku baca,siap ajak berbuka sama2 Dan dibalas dengan Komen begini🥰.aku Cuba pujuk hati supaya positive,makin lama,hati ni makin sedar,aku x segak seperti lelaki yang dia baru kenal.ya aku xpandai bergaya,seperti lelaki yang dia baru kenal.aku Cuba belajar untuk tidak lagi salahkan diri sendiri,kerana puas sudah aku yang meminta maaf walau bukan Salah aku,tetapi dia,tetap anggap aku punca masalah.adakah dia tahu,aku setia sehingga aku butakan mata aku kerana sayang pada dia,tetapi jika aku bersuara,dia akan cari Salah aku ibarat aku punca,aku Diam,aku sabar kerana setia aku itu mahal buat dia.sabar aku ada hadnya,jika dia tertarik pada lelaki tersebut,aku izinkan walau hati aku Tuhan Saja yang tahu betapa perit mata aku terbaca setiap Komen dia pada setiap page lelaki yang sama.jika lelaki itu segak dimata dia berbanding aku,xpa, aku tutup pintu hati aku buat selamanya kerana tujuan aku ingin lihat Dia bahagia walau bahagia yang dia rasa itu mungkin bukan untuk aku tetapi untuk kenalan yang dia baru kenal.
2026-03-02 19:15:44