koi ma bap apni olad ka ghr karab ni krta insan kud acha ho
2025-12-04 04:15:30
10
Soni🇵🇰🇬🇧 :
یہ بات بس بہو کے بارے میں کہی جاتی ہے بیٹی کے بارے میں نہیں 💯💯💯💯💯
2025-12-03 22:29:16
7
S❤️🌹❤️A :
ab tlaq nhi susral m chaly chlny ki digrya ly rhi h
2025-12-03 11:39:21
4
Shoaibmehar :
zarori ni
2025-12-04 12:53:14
4
یاسر ڈھڈی :
جی بلکل سچی بات ہے
2025-12-03 05:09:03
4
ali124625 :
jo maen beto ko live taleem dete hin wo tlaq dete hin
2025-12-04 05:34:13
3
Mr Asad ali :
beshak
2025-12-03 07:01:06
2
❤️🩹میانوالی آلہ 🥀 :
🥰🌹🥰🥰
2025-12-03 07:37:23
2
Anwar Shehzad :
میکے نہیں صرف اپنی امی سے
2025-12-03 08:09:18
2
Adil baig :
💯 person right 👍
2025-12-03 14:21:51
2
Manan Chaudhry :
bilkul sehi baat hai.
2025-12-03 13:40:10
2
Asif M :
tk kha ha apny. jni
2025-12-03 18:48:02
2
fack face :
wrong koi be parents beti ka like asy nahi chaty
2025-12-07 16:26:06
2
Abdullah222809 :
Kafi had tak asa hi ha
2025-12-04 05:16:31
2
delicious recipes :
bakwas ha ye bat
2025-12-03 14:24:53
1
𝓐𝒃บ 𝒃α𝑘α𝑟 :
:نیچے جانے کی کوئی ضرورت نہیں میں ابھی چکر لگا کے آیا ہوں ۔۔. بلکل نارمل کمنٹ ہے سارے کسی نے کوئی خاص بات نہیں کی ہے جاتے ہوئے لائک کرتے جانا شکریہ۔😂
2025-12-06 08:09:13
1
Ahmad Raza :
طلاق لینے میں سب سے بڑا ھاتھ لڑکی کی بہنوں اور ماں کا ھوتا ھے
2026-01-14 10:56:21
1
Abdulahad :
Maiky ka Qasur yeh hota hai k Jis k sath zayati ho rhi hoti hy wo unki beti hoti hai
2025-12-05 18:38:20
1
Reshi bhi 🥰🥰 :
right 👍👍 💯
2025-12-03 14:51:24
1
Bilal :
❤❤❤
2025-12-03 18:01:43
1
Shoaib Mughal :
No hr maaa ek Jessy nhi hoti
2025-12-04 20:13:19
1
𝕀𝕤𝕝𝕒𝕞 𝕜𝕚 𝕤𝕙𝕒𝕫𝕒𝕕𝕚 :
or jo sas nanda beta ka ghr barbad karti han on ka bara ma kya khna ha
2025-12-04 00:09:48
1
Mr Asad ali :
orat sub Kuch tu bardast kr leta ha Lekin apni izt se bar kr orat se Kuch b nai chata
2025-12-03 08:14:29
1
AZAN BARIDAL :
🥰🥰🥰
2025-12-03 04:29:51
1
Arshad Arain... :
طلاق لینے میں سب سے بڑا ھاتھ لڑکی کی بہنوں اور ماں کا ھوتا ھے
2026-01-31 14:16:02
1
Need for Speed :
Meri age 35 hai or Mera Allah pak k fazal se apna business hai Restaurants ka Pakistan or saudia Madina me, mujhe Allah ki Raza k Liye Bewa Ya Divorced se nikkah kerna hai
2025-12-07 09:23:55
0
BAJWA.KING :
🥰🥰🥰🥰
2025-12-07 07:43:03
0
🤗𝐂𝐚𝐟𝐞👫𝐇𝐮𝐫𝐚𝐢𝐧🤗 :
🥰🥰🥰
2025-12-07 04:37:53
0
bilal hussian :
g bilkul si kha h
2025-12-07 14:46:24
0
user9563123060730 :
😁😁😁
2025-12-07 03:45:47
0
No Name :
😏
2025-12-07 03:32:14
0
Hamid Hussain :
عدالت کی ڈگریاں الگ
2025-12-07 14:50:11
0
T :
Gar MNYE every time medany jang
2025-12-06 14:59:40
0
رانامیرااویس :
♥️♥️♥️
2025-12-06 04:21:37
0
لاشـــــــــــاري ❤️😊✌ بلوچ :
✌✌✌
2025-12-05 11:34:37
0
💔😭 Mubashar 💔👈😭👈 :
yes sach hy ye mere sath b ase howa hy
2025-12-05 06:55:02
0
Ayaz Hussain :
😭😭😭
2025-12-05 07:58:35
0
user680421223 :
mere saat howa hai ley gae talaq mashallah
2025-12-05 08:54:16
0
Shah saab :
100%
2025-12-05 09:20:26
0
Malik.Wajid.7073 :
😂😂😂
2025-12-05 09:45:49
0
🇵🇰Malik.MeHrAn.AwAn🇸🇦 :
very good
2025-12-05 09:58:43
0
Tariq Hafeez :
my dear farind
2025-12-05 10:04:20
0
✨💔🥀علی رضا 🥀💔✨ :
💯💯💯👍
2025-12-05 11:34:33
0
MaLiK JaLeeL :
You are Right 👍
2025-12-06 14:17:55
0
Ramzan Watto :
😥😥😥
2025-12-05 11:42:33
0
🆔Khamosh Sagar♠️ :
right😭😭
2025-12-05 13:30:02
0
Rahy :
sahi kaha hay.... mara ghr is waja say tooot gaya hay....
2025-12-05 16:20:35
0
To see more videos from user @noor90202, please go to the Tikwm
homepage.