@misscosmo_fan: ✨ BEST IN SWIMSUIT – MISS COSMO 2025 ✨ Buổi thi hôm nay không phát trực tiếp, nhưng sẽ phát lại vào khoảng 21h–22h tối nay nha mọi người! 👙🔥 Hứa hẹn là mãn nhãn – bốc lửa – đầy bất ngờ, coi mà không hét là uổng! 🔥💖 Đặt lịch, bật thông báo và chuẩn bị “xỉu up xỉu down” với loạt body – catwalk – vibe đỉnh chóp từ các nàng! ✨💫 #MissCosmo2025 #ImpactfulBeauty #RisingDragon #bestinswimsuit @Miss Cosmo @COSMO ✦ UniStar @Dayana Cardenas @Gabriela Borges @theemarcella @ferantelo_t @delisafranciscov @SreyPiiPhorn♾️🇰🇭 @Marian Rodríguez @angela.yuriarmx @Angely @Jada Kristile Kyle

𝗖𝗢𝗦𝗠𝗢 𝗙𝗔𝗡
𝗖𝗢𝗦𝗠𝗢 𝗙𝗔𝗡
Open In TikTok:
Region: VN
Wednesday 03 December 2025 11:23:34 GMT
2433
103
6
11

Music

Download

Comments

nghduc205
Huỳnh Đức :
Ê nôn coi quáaa
2025-12-03 12:09:17
0
toota.sompro
Toota Sompro :
🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🫶
2025-12-03 11:30:07
1
mehoahau205
Unicorn 🦄 :
💙💙
2025-12-03 17:59:38
0
niniwin514
ni lay :
Myanmar 🇲🇲 🇲🇲 🇲🇲
2025-12-03 11:45:18
0
To see more videos from user @misscosmo_fan, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

(توی دریا منم ماهی) بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها تۆ دەریای بێبنیت و منیش ماسیی تینووم، بمبەخشە پادشام، بێ تۆ تەنیای دوونیام. تو دیدی هیچ عاشق را که سیری بود از این سودا؟ تو دیدی هیچ ماهی را که او شد سیر از این دریا؟ هیچ عاشقێکت بینی لەم دڵدارییە تێر بێ؟ یا ماسییەک بینی لەم دەریایە بێزار بێ؟ تو دیدی هیچ نقشی را که از نقاش بگریزد؟ تو دیدی هیچ وامقی را که عذرا خواهد از عذرا؟ نەخشی وا کوا هەیە لە نەقاش ڕابکات؟ عاشق چۆن ئەتوانێ لە یاری خۆی دوورکەوێتەوە؟ منم ماهی چنان دارم که خواهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها من ماسییەکی تینووم و تۆش دەریای منی، تۆ شای منی و دەبێ بەزەییت پێمدا بێتەوە. اگر آتش تو را بیند چنان در گوشه بنشیند که از آتش هر آن کز گل چیند دهد آتش گل رعنا ئاگر گەر جوانیی تۆ ببینێ، کز و بێدەنگ ئەبێ، لە سووتان ئەکەوێت و ئەبێت بە باخی گوڵ. عذاب است این جهان بی تو مبادا یک زمان بی تو به جان تو که جان بی تو شکنج است و بلا بر ما ئەم دوونیایە بێ تۆ بۆ من هەر عەزابە، بە گیانی تۆ، ژیان بێ تۆ هەر ژان و ئازارە. توی دریا منم ماهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها من ماسییەکی تینووم و تۆش دەریای منی، تۆ شای منی و دەبێ بەزەییت پێمدا بێتەوە. زهی عنقای ربانی شهنشاه شمس تبریزی که او شمسیست نی شرقی و نی غربیست در ذات شەمسی تەبرێزی، تۆ شاهێکی زۆر گەورەی، نووری تۆ خواییە، نە هینی ڕۆژهەڵاتە و نە ڕۆژئاوا. چنان دارم که می‌خواهی بکن رحمت بکن شاهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها تۆ دەریای بێبنیت و منیش ماسیی تینووم، بمبەخشە پادشام، بێ تۆ تەنیای دوونیام.
(توی دریا منم ماهی) بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها تۆ دەریای بێبنیت و منیش ماسیی تینووم، بمبەخشە پادشام، بێ تۆ تەنیای دوونیام. تو دیدی هیچ عاشق را که سیری بود از این سودا؟ تو دیدی هیچ ماهی را که او شد سیر از این دریا؟ هیچ عاشقێکت بینی لەم دڵدارییە تێر بێ؟ یا ماسییەک بینی لەم دەریایە بێزار بێ؟ تو دیدی هیچ نقشی را که از نقاش بگریزد؟ تو دیدی هیچ وامقی را که عذرا خواهد از عذرا؟ نەخشی وا کوا هەیە لە نەقاش ڕابکات؟ عاشق چۆن ئەتوانێ لە یاری خۆی دوورکەوێتەوە؟ منم ماهی چنان دارم که خواهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها من ماسییەکی تینووم و تۆش دەریای منی، تۆ شای منی و دەبێ بەزەییت پێمدا بێتەوە. اگر آتش تو را بیند چنان در گوشه بنشیند که از آتش هر آن کز گل چیند دهد آتش گل رعنا ئاگر گەر جوانیی تۆ ببینێ، کز و بێدەنگ ئەبێ، لە سووتان ئەکەوێت و ئەبێت بە باخی گوڵ. عذاب است این جهان بی تو مبادا یک زمان بی تو به جان تو که جان بی تو شکنج است و بلا بر ما ئەم دوونیایە بێ تۆ بۆ من هەر عەزابە، بە گیانی تۆ، ژیان بێ تۆ هەر ژان و ئازارە. توی دریا منم ماهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها من ماسییەکی تینووم و تۆش دەریای منی، تۆ شای منی و دەبێ بەزەییت پێمدا بێتەوە. زهی عنقای ربانی شهنشاه شمس تبریزی که او شمسیست نی شرقی و نی غربیست در ذات شەمسی تەبرێزی، تۆ شاهێکی زۆر گەورەی، نووری تۆ خواییە، نە هینی ڕۆژهەڵاتە و نە ڕۆژئاوا. چنان دارم که می‌خواهی بکن رحمت بکن شاهی بکن رحمت بکن شاهی که از تو ماندم تنها تۆ دەریای بێبنیت و منیش ماسیی تینووم، بمبەخشە پادشام، بێ تۆ تەنیای دوونیام.

About