Saya pun buat macam tu memang muka foundation kita pakai cantik
2025-12-04 10:25:05
186
Pim :
Itu bukan setting spray tp itu serum sprayy
2026-02-06 04:48:07
23
Amoie As🦈🦈 :
Tp klau outdoor xsesuai sbb mkeup terus cair,sya lak kulit muka mudah berpeluh,crack hbis,tp klau indoor ok jd cntik.
2026-01-05 09:33:11
21
Ain Zainudin :
foundation apa tasya pakai guyss
2025-12-09 15:47:15
16
🍎𝔄𝔭𝔭𝔩𝔢_𝔄𝔰𝔥🥭 :
Kne prep muka x?? sbb aku try after prep fd tu brgerak..so aku ptuskn pkai bedak pixy je ending .
2026-01-28 09:22:36
12
rere :
ni emg bener bs buat gantiin setting spray ga guys ??
2026-01-05 09:58:16
11
iyLa🎀 :
Da 2 beli nak msuk ke3 dah fav spay ni
2026-07-03 13:36:21
1
Mail14 :
Tasya khan sentiasa N0 1 beautiful.
2025-12-04 05:13:59
9
Zubai :
pakai sunscreen x atau sunblock sebelum tu..
2025-12-07 13:12:04
2
𝓮𝔃𝓪𝓽𝔂 💔 :
Serum spray ni mmg loveeeeee sgt²... Foundation xbercapuk.... Korang kena tryy ♥️♥️♥️♥️♥️
2026-01-29 23:51:17
2
Apit&Wawa.journeyOhio :
You pakai loose powder tak?
2025-12-04 09:39:51
2
Diya :
Cantik nyer u😳🥰
2025-12-07 12:56:34
6
👊Ayoub jan💀 :
my beautiful queen 👑
2025-12-07 22:19:57
1
jackiyer :
Cantikla dear
2025-12-07 05:20:38
1
ade ayu kania besty :
cantiknya❤❤❤👍👍👍👍
2025-12-20 00:42:32
1
Aprilliya :
aku nnti mau co ah, soalnya aku pake produk skintific cocok😁
2026-01-04 12:35:32
2
PRODUK GARUT 💯💙 :
ini serum spray guy's ingat serum spray bukan setting spray..
BTW ini bagus lu pakai malam pagi nya beuh... 🔥🔥
pagi pake serum Vit c moisturizer trus serum spray ini.. 🔥 gong bnget
2026-02-07 08:46:24
8
roy rohaya :
Cantik wei Tasha
2025-12-07 06:25:45
1
RASTA RASHID :
kenapa kamu cantik sgt 🥰🥰🥰🥰
2025-12-07 09:59:00
1
Sasa :
it's good guys just don't use it for hot ass weather sbb makeup will melt 🙂↕️klau go cold ass place blh guna la, pair with setting spray, nampak dewy
2026-08-02 15:12:12
0
Liza Asri :
sis pki fd brand apa
2026-07-03 06:58:02
0
Gwencana🤍 :
yg kulit berminyak xsesuai pakai ni...
2026-07-03 00:38:10
0
To see more videos from user @tasyakhan_, please go to the Tikwm
homepage.