@umerukk: check in counter #SirfAirSial #AirSial #Mashallah #viral #foryoupage

Omer UK
Omer UK
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 06 December 2025 08:22:40 GMT
442821
13652
386
147

Music

Download

Comments

asadmehar7770
محمد اسد🕊️ :
Ap offload krta ho
2025-12-15 11:29:23
30
babasprincess65
It’s me :
Hum passport keyboard ma swip krty hain
2026-01-06 18:24:19
2
furqanhaider1230
فرقان حیدر 51214 :
Bhai Jan bari thaki airline ha ap ki koi na koi msla bna Hota.
2025-12-23 18:32:09
11
momofprincess6
princess mom ♥🛩✈🇦🇪 :
airsial Ka ap nta sky gay 15date ki lohre to Dubai
2026-01-01 17:46:17
1
fazeelaskitchenvlogs
Fazeelaskitchenvlogs :
Aslam O alikum hmny Umrah k liye apply kiya hai... 7 feb ko shyd flight ho from islmbd.. men to preshan hogai hun milk k halaat dekh k... msla to nai hoga na koi...
2026-01-03 07:45:59
1
janna7775284
55 :
shah g love you kasy ho ap bhout achy bandy ho
2025-12-30 17:17:30
1
shahidkhokhar512
👑احمد کھوکھر نمبردار👑 :
YA ALI MADAD SHAH G❤
2025-12-18 06:15:39
1
aarslan.m
M.Shahveer :
In ka b alag sy e nakhra hy Pakistani airports py
2026-01-04 20:50:26
1
zyni036
zyni :
Bhai mujhe b Islamabad airport pe lgwa dain I was check-in agent in Saudi airline I have experience
2026-01-11 12:41:13
1
user4051371376918
Tanvir :
sir ,NOC check Hoti hai
2025-12-22 18:56:28
1
malik.faisalkahuta
Malik Faisal kahuta :
Good job bahi
2026-01-20 03:10:17
1
mahersuleman153
Maher♥️Suleman804🇵🇰🇰🇭🇹🇭 :
kisi gareeb ke paise na zaya Karna bas yahi request ha
2026-01-06 01:55:11
2
umerukk
Omer UK :
yes U can travel with proper documents FRC NOC
2026-01-21 21:53:11
1
shajarali097
H.....A...... D🤌♥️ :
inbox bhai
2026-01-12 16:35:55
1
anwer.khan30
Anwer Khan :
hi
2026-01-04 18:23:46
1
issa_lapointe
Issa 🏴‍☠️ :
yakol heda bayen
2026-01-12 01:16:27
1
huma6895
Huma✈️👮 :
mashallah 🥰
2026-01-16 04:56:38
1
maham_zzarin
maham_zzarin :
Delay q hoti hy flighrs apki 4 jan ko book ki. Sb khair hgy?
2025-12-29 14:04:42
3
devil_writer5
Fahad Ali :
shah g great 👍🥰
2026-01-04 23:43:04
1
adeelarain276
A❤️D❤️E❤️E❤️L❤️A❤️R❤️A❤️I❤️N :
Good joop
2025-12-18 16:31:01
1
rafayabbasi845
Mashallh :
Allah ap ko ezto mertba Ur sehat wale Zindagi de amen 🤲
2025-12-19 17:51:12
4
dr.ayesha467
Dr Ayesha Awan :
Ma ny dekha ha apko
2025-12-22 16:36:19
1
muhammadwww.tiktok.com56
Muhammad Ali khan çv :
Sir dubai 1 month visit visa ha kya chaheha plz btow documents ta k offload ne ho
2025-12-23 19:16:39
1
kanwalammad1
꧁༒☬ད انت الحیات ཌ☬༒꧂ :
sir mere husband ki Kal flight ha koi masla to nahi ho ga pehle 20 ki thi wo cancel ho gai thi ab Kal ha Lahore se
2025-12-24 14:02:12
1
daryakhan628
R3B3L..IN.. CYPRUS 🇨🇾 :
Asalamualikum Bhai Jan kese o teek o Bhai Jan north Cyprus ki work permit per Jane Kileye kiya Kiya requirements banane chai hai .plz helph sir
2025-12-23 05:39:25
2
To see more videos from user @umerukk, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About