Ko nak ckp.. Ko ckp je la.. Bagi la org lain menjual... Supaya org x tggu lama Q tu... Alahai kalau aku mmg x tggu laa
2025-12-06 15:31:48
2280
genoveva :
di Malaysia keknya jual apapun antri terus yak? rame teruuss aku lihat di vt
2025-12-13 09:16:51
1798
Iwid 🌷 :
kata orang Malaysia,video riview nya kata nya gak enak.
2025-12-06 12:37:37
1467
Babyeiyra ⋆ ୨♡୧⋆ ˚。 ⋆ :
kenapa la bg org tunggu mcmtu, pstu dia boleh ckp kt live😌
2025-12-19 12:38:01
352
asalasalan💤 :
hari ni ramain sangat penonton nye
2025-12-13 09:08:17
529
zkldnL-aeri🐻🌙 :
itu bukan nya bola susu bandung yah ko dia bilang es crem sih?
2025-12-09 08:51:07
665
:
you have so many views on your live bro 😭🙏🏻
2025-12-13 10:16:20
103
Misz iEd4 :
x cair ke eskem tu??? sedap ke??
2025-12-20 10:22:23
9
orianny_gue :
alguien que hable español ?????
2025-12-13 09:27:28
227
Juh. :
langsung dilayani❌
ngonten dlu✅
2026-02-15 10:23:17
102
The Good :
aiskrim celah mana nya🤣🤣🤣
2025-12-19 14:27:29
17
Aishah Stanley :
Aku suka cara dia.. dia fokus dgn bisnes dia je.. dia buat konten merepek2.. org kritik benda dia jual pun dia ckp terima kasih.
2026-02-08 11:29:07
32
B~ :
Gak ada keranjang kuning nya di Indonesia?
2026-02-15 10:40:48
23
🏌️♂️⛳️ :
Genz mmg tak reti nak bezakan icecream dgn kuih makmur ke? 😂
2025-12-20 09:27:42
14
saraa :
tepung tepung tepung~~~~
2025-12-31 06:26:39
7
Fanny Ghina :
aku rasa kenapa dya bilang ice cream ice cream ice cream. itu seperti kata yel" opening jualan dya dan dya berfikir rasa makann yg dya jual klo dimakan seperti es krim nyess dimulut. jd itu branding produknya. gpp bagus brandingnya🥰
2026-02-02 23:16:10
6
nrtiayusof_ :
Kitaorang beli yang kecik matcha,bolero,coklat..seyes sedap dh mkn taknak stop..x rugi pon beratur sebb service laju
2025-12-07 09:03:44
31
L :) :
rasa nya kek mana sih, koq rame banget yg beli😭 ada yg pernah rasa gak sih 😭😭😭😭🙏
2025-12-06 15:48:45
116
DEXTEROID :
Satu-satunya aiskrim yg takkan cair. 😏
2025-12-19 14:30:17
9
Ac4p :
Awat comment negative dari positive🤣
2025-12-11 12:05:43
88
Guzelll🦋 :
katanya December ke indonesia, ini dah December, tanggal berapa ke indonesia ???
2025-12-09 07:26:20
5
ArhamahSalihah.. :
strategi peniagaan dia tu bagus bergerak Dr satu tempat ke tempat lain.. customer berbeza.. rezeki dia
2026-01-10 10:42:05
5
rezamenda :
cepat lah ,orng pasang ngantri Mlah buat video
2026-02-15 10:32:13
8
To see more videos from user @khaledhassanzz, please go to the Tikwm
homepage.