@aqilahassamani: Tak payah fikir dah pasal skincare products. Dalam ni lengkap semua item. #umrah #hajj #skincareproduct #wardah #wardahumrahdanhajjpackage
Wahh bagusnya..kenapa baru lalu, nak order online dah tak sempat, lusa dah nak berangkat, insha’Allah. Kalau boleh beli kat kedai, rasa nak gi beli je esok..
2025-12-17 14:49:37
14
Khairulnizam Ruslan :
lelaki boleh ke guna produk ni?
2026-05-28 12:19:57
8
Noraliah Binti Yahya :
moisturizer tu utk badan ke atau muka pun boleh?
2026-05-31 02:26:14
3
ezlyn :
Ni mmg boleh guna dlm ihfam
2026-04-25 06:50:37
2
norazaini ahmad :
Alhamdulilah dah beli
2026-01-06 01:04:01
2
Ismi Fauziah :
tak der beg kuning
2026-01-23 12:59:02
1
faree ♡ :
Dah complete siap bag comel lagi 👍🏻 recomended
2025-12-10 15:42:55
1
tiya🍉 :
mudah nakgi buat umrah atau haji 😻
2025-12-08 11:14:37
1
dayangmunn :
Kira murah suda ni saya beli jenama lain dekat rm100
2026-02-02 05:38:23
1
Sera J :
kmera cntik sgt. phone apa😁
2026-05-31 02:23:13
2
Kyna :
powder ada tak?
2026-01-01 03:12:53
1
emeecoke :
Bag kuning ade ?
2026-01-14 15:01:35
1
Oppo A57 :
wowww
2026-05-30 09:19:30
1
miesalmie :
beg kuning tak ada ke.
2026-01-29 04:08:39
1
Jyna_Jisoo🐱🍉 :
zam zam spray tu apa kegunaannya yea
2026-05-29 15:08:07
1
Qasehmelati :
🥰nayla
2026-05-29 15:33:41
1
Ummu HM :
terbaik
2026-05-01 22:37:53
1
Rohani Lani :
2026-05-01 06:15:50
1
bee_boo🐝👻 :
Wah best nya satu set macam ni😍❤
2025-12-07 17:10:42
1
@kakfiah :
sesuai untuk lelaki and perempuan ke
2025-12-09 11:35:39
1
Zaida :
kalau kat JB jual kat mana pasal saya order kat tiktok kena cxl
2026-04-11 12:56:11
1
KakOya :
assalamualaikum sis..Ada Jual KT Watson ke
2026-04-22 02:04:00
1
jaliahakuan :
mcm mana nk oder
2025-12-12 02:13:35
1
najwarosly_ :
bagusnyaa satu set Wardah ni 😍
2025-12-07 16:46:24
1
MAD_ :
Allahuma sholi Ala Syaidina Muhammad
2025-12-11 13:10:17
2
To see more videos from user @aqilahassamani, please go to the Tikwm
homepage.