@0r4ngel0v3r: Kadang bukan pasal siapa salah… tapi siapa yang betul-betul nak faham 🙇🏻‍♀️ #relationshiptalk #deepthought #softreminder #hurtmyfeelings #4u

﮼باتريشا 🧡
﮼باتريشا 🧡
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 08 December 2025 06:19:40 GMT
192156
8306
35
1713

Music

Download

Comments

wookoshii
hwa :
penat la sumpah, i communicate to for us to understand each other and to settle issues, ni end up asyik nak menang je, sumpah penat
2026-04-12 13:17:47
20
hayzdsyni
naa :
sebb apa bole jadi mcm ni eh relay i skrng pun mcm ni penat lah
2026-02-25 17:25:48
20
naddyyy.r
￴ ￴￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ :
penat ;)
2026-05-14 13:21:34
0
nizam_makteh
42443 👨‍🦳 :
aku duduk kedudukan skrng . hahahah tapi lelaki pedam jelah .. 😂😂😂😂😂 abis kuat mybe gila lah parah lelaki ni .😅
2026-07-29 13:35:51
0
lifesuckmf
suplifemf :
bila cakap kata kita asyik salahkan dia..entah la, dia percaya dan buat kita percaya yang kita banyak perangai buruk dan teruk tapi dia taknak pun dengar apa yang kita nampak dekat dia, lepas cakap apa yang kita rasa, kita minta maaf balik dengan semua tu sebab kita asyik salahkan dia dan nampak salah dia.
2026-06-19 16:27:55
3
fckyou9._
★ :
we already 3 years sayang . should be we get marry in 2 years . i hope we can fix bfr we became a family . orang sayang awak 🫠
2026-06-17 15:48:06
3
yiez07
fxrhn.nnn :
kenapa la lalu fyp bila dalam kondisi yg mcm ni skrang😊
2026-08-04 17:12:12
0
t.h.e.joker
THE JOKER :
Sampai satu saat tu malas dh bg org faham maksud kita.
2026-05-16 16:28:26
4
blue_lagoon82
Blue_Lagoon :
Real!!!!
2026-06-09 14:32:33
0
usernameeeeeeeeeee570
K :
Yaa dengar sayang saya tk kata pon betul 🥹 rindu lah sayang🥹
2026-05-14 15:45:57
0
xxsfhjtgveqvh
- :
penat sumpah
2026-03-30 10:12:04
1
syedhaikal27
Lee Tan Pu Kang 🏃🏻‍♂️💨 :
tengah melalui. awek aku dia jenis org yg jujur, lembut, polos, tapi dia ada kekurangan sikit, dia susah nak faham, nak ingat, dia sangat2 pelupa . dia mcm takde common sense. dia xbole memahami perasaan org. bole dia cakap chat dengan laki tu bukan curang, kawan je. pastu kawan laki ajak keluar makan, dia cakap xsampai hati nak tolak. bila aku cakap xsuka, dia pertahankn seolah2 xnak mengalah.
2026-07-14 12:25:25
1
syedaiman68
MUHAMMAD :
yer Aku xnak menang jugak , Aku cuma nak Rasa difahami .. hmm
2026-04-27 15:50:16
1
onlywanyy
واني🤍 :
real, on time betul ekk🫩🤍
2026-01-01 12:59:56
5
kechik125z_
Shutdown ❤️‍🩹 :
belajar dengr pendapat org tuh pendapat bkn arahan belajar beza kn
2026-04-14 12:54:49
0
iamme_543
iamme^_^ :
tengah hadap.....😢
2026-03-16 04:57:08
1
sukasuki.c
diaryija :
sgt betul...
2026-02-26 20:57:38
1
noratiqaheyka05
Noratiqah :
bila kau khwen dgn org yg lebih brumur dr kau
2026-06-25 10:19:03
0
cikakak01
🥀 :
@Bunga Kantan
2026-06-14 13:51:26
0
amoikecik09
Piscessgirll. :
@🟦⬜🟥K͜͡MB๛Niss🖐️
2026-03-03 18:35:07
1
mhf0908
mhf :
🥰
2026-08-05 01:46:01
0
luqman96hakim
uncle Mok😒 :
☺️
2026-06-12 19:22:33
0
ibnhasmin
Ibnhasmin :
💔
2026-05-31 06:20:02
0
faashukri
faashukri :
@Nazzz
2026-05-23 12:36:52
0
pinky_deluna
𝓹𝓲𝓷𝓴𝔂🧚🏼‍♀️ :
@𝓐
2026-02-24 02:16:00
0
To see more videos from user @0r4ngel0v3r, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About