@melocnko: ⚜️Kendi saçım koyu kumral ve 4.boyamada güzel bir sarı elde edebildim. ⚜️Dibinizi en fazla 3 hafta bekleterek boyarsanız daha temiz ve renk farklılığı olmayan bir sarı elde edersiniz ⚜️Sürekli tüm boya saç boylarındaki sarıların daha koyulaşmasına neden olabilir. Ölçüler aşağıda. ⚜️İgora 12.0 - 20 ml ⚜️İgora 12.1 - 20 ml ⚜️İgora 40 vol oksidan - 80 ml ⚜️igora 0.11 ve 0.22 - yarımşar nohut tanesi Reklamyok** #saçboyama #evdesaçboyama #igoraroyal #blondehair #sarısaç
aynı numaraya boyuyorum alakası yok önce morumsu oluyor sonrada gümüş beyaz
2025-12-12 15:20:21
0
DG :
abla bende by kadar az dip gelince sadecs boyayla boyuyodum en son saçsız kaldım yapma bence en az iki ay bekle en azından
2025-12-10 16:54:53
0
Melike Zengin :
Benim mi saçım çok koyu bilmiyorum ama hep turuncu kalıyo diplerim ne denersem deneyeyim açıp boyamak zorunda kalıyorum aydan aya
2025-12-20 17:02:30
0
Joanna… :
Developer 40 vol?❤❤
2026-02-06 17:40:30
0
Anne🇪🇦☀️ :
onde ¿Dónde puedo encontrar a Igora aquí en España? 🥺
2025-12-08 21:16:20
1
serap mutlu :
bu boyalar nerde bulunur
2025-12-08 16:36:21
0
Dilosch :
Merhabalar öncelikle verdiğiniz bilgiler o kadar kıymetli ki daha iyi anlatan karşıma çıkmadı🙏🏻🌸 sormak istediğim loreal 03 boya ile kaç vol oksidan kullanmam gerekiyor ve kaç ml tekrardan teşekkür ederim 🌈
2025-12-19 11:43:16
0
Hiç :
Yeşil olmuş. Kepek şampuanı dök beklet biraz
2025-12-08 18:16:59
0
Angel Butik Takı :
merhaba boyaları nereden temin etmeliyim
2025-12-18 17:09:01
0
sarı peri :
çok güzel olmuş güzelim benim boya nosu mu değistirdin 🫶
2025-12-09 15:11:46
0
Hülya Soykan :
İgorayı nerden alıyoruz
2025-12-10 17:02:36
0
To see more videos from user @melocnko, please go to the Tikwm
homepage.